Imorgen flytter første killing hjemmefra
+3
Lylle My
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Imorgen flytter første killing hjemmefra
Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Kan da godt forstå det er svært Søde MB Du har jo også sådan passet på dem *ss* Men... Glæder mig til det blver min tur Til og skal hente min Trold
Ja, det varer ikke længe Laila... han er også blevet en lir´ bandit... angriber mig så snart han ser mine arme bevæge sig ' og så snakker han noget så søøøødt
Neje og jeg glæder mig ''Helt vildt'' Sådan en ''Bisse'' Nåååå da'' uha glæder mig også til og se dig søde
Glæder mig bestemt også til at se dig..... det er ved at være rigtig længe siden
Tak søde og ilm Ja det kan være du ikke kan kende mig
lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Kan da godt forstå det er svært Søde MB Du har jo også sådan passet på dem *ss* Men... Glæder mig til det blver min tur Til og skal hente min Trold
Ja, det varer ikke længe Laila... han er også blevet en lir´ bandit... angriber mig så snart han ser mine arme bevæge sig ' og så snakker han noget så søøøødt
Neje og jeg glæder mig ''Helt vildt'' Sådan en ''Bisse'' Nåååå da'' uha glæder mig også til og se dig søde
Glæder mig bestemt også til at se dig..... det er ved at være rigtig længe siden
Mon ikke nærmere det er omvendt... efter jeg har taget på efter rygestop
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Det er jeg sikker på jeg kan Hvis der står en med en dejlig stemme og arme rækt frem så er jeg sikker på det er dig Tak Søde
Nååååårh... hvor er du sød
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Arg så meget kan det du da ikke hav taget på! og hvad så! Flot du er holdt med og ryge Selv tak Søde og ilmNa´Zyia skrev:
Nååååårh... hvor er du sød
Mystisk... Jeg skrev et indlæg i denne tråd i aftes, men det er der ikke??
Kan være jeg glemte at trykke på send
Nå men... hjertelig tillykke Lizzie, med den lille skønhed
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Alicia skrev:Mystisk... Jeg skrev et indlæg i denne tråd i aftes, men det er der ikke??
Mange tak :)
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Hvornår fik du din første kat?
» Vis første ulæste
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Hvornår fik du din første kat?
» Vis første ulæste
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum