Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
3 deltagere
Side 1 af 1
Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
De bliver hentet af deres nye ejere (som også er her på dette forum) :) om et par timer.
Uf... ville ønske man altid kom af med sine killinger når de var omkring de 14 uger, for når de er blevet så store som de her to - 1 år 3 mnd. og et ½ år, så er de altså gået meget mere "ind under huden" :uh:
Hav det godt i kære pelsklumper, i vil blive savnet så meget :love:
Uf... ville ønske man altid kom af med sine killinger når de var omkring de 14 uger, for når de er blevet så store som de her to - 1 år 3 mnd. og et ½ år, så er de altså gået meget mere "ind under huden" :uh:
Hav det godt i kære pelsklumper, i vil blive savnet så meget :love:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
Ja, det er ikke nemt når de er så gamle - men tillykke med det alligevel. Jeg har også nogle efterhånden "halvgamle" killinger gående - og jeg både glæder mig, og glæder mig ikke til de bliver solgt...
DK Musplheim skrev:Ja, det er ikke nemt når de er så gamle - men tillykke med det alligevel. Jeg har også nogle efterhånden "halvgamle" killinger gående - og jeg både glæder mig, og glæder mig ikke til de bliver solgt...
Tak skal du have :D
Nej det er bestemt ikke nemt - og jeg har det som dig... glæder mig over de bliver solgt, men samtidig græder ens hjerte... og der bliver så skrækkeligt tomt :uh:
Så lige der var en takkeknap her :P man skal så selv have oprettet indlæget for at der viser sig... havde du selv oprettet det indlæg hvor du spurgte efter smilie ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, ok, nu fik jeg også øje på den - men der sker ikke rigtigt noget når man trykker på den synes jeg? Den sagde bare at der var akket for alle indlæg, da jeg pårøvede at trykke ved et andet indlæg, og jeg kan ikke se på dem, at der er takket?? Besyderligt
Når der er en der bliver takket, så bliver personens indlæg blåt.. jeg har prøvet at takke Laila i denne tråd: https://kat-danmark.danskforum.net/galleri-f10/nu-kommer-jeg-igen-o-l-kuldet-t30.htm#119
På hendes profil kan man så se at hun nu er blevet takket en gang.
På hendes profil kan man så se at hun nu er blevet takket en gang.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lignende emner
» Idag henter jeg min nye dreng hjem!
» Imorgen flytter første killing hjemmefra
» Line-Pigen er prøveklud
» Juliana - pigen som fik et nyt ansigt
» Husk at stemme idag.
» Imorgen flytter første killing hjemmefra