Imorgen flytter første killing hjemmefra
+3
Lylle My
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Imorgen flytter første killing hjemmefra
Ja, så er det blevet ved den tid... Fatter ikke at der er gået så mange uger.
Selv om jeg holder killinger hjemme i min. 14 uger... så flyver den tid altså afsted !... Og nu er tiden så kommet til Marilyn Monroe Hun bliver imorgen hentet af sine nye ejere... og skal derefter ud på en laaaaang køre tur, håber hun tager det pænt
Pas nu rigtig godt på hende... eller kommer jeg ski den lange vej... og henter hende hjem i reden igen
Selv om jeg holder killinger hjemme i min. 14 uger... så flyver den tid altså afsted !... Og nu er tiden så kommet til Marilyn Monroe Hun bliver imorgen hentet af sine nye ejere... og skal derefter ud på en laaaaang køre tur, håber hun tager det pænt
Pas nu rigtig godt på hende... eller kommer jeg ski den lange vej... og henter hende hjem i reden igen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Imorgen flytter første killing hjemmefra
Årh kære søde dig.. Vi lover at passe godt på hende.
Og ja, det er lidt af en køre tur, men det hele værd .
Og ja, det er lidt af en køre tur, men det hele værd .
Ja jeg ved godt at i vil passe godt på hende :knus:
Kan i nu have en rigtig god tur imorgen... vi ses ved middagstid
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:
Ja jeg ved godt at i vil passe godt på hende :knus:
Kan i nu have en rigtig god tur imorgen... vi ses ved middagstid
Tak
Åh... Det er sørme altid så hårdt, når vores små børn skal til at flytte hjemmefra.
Men det hjælper da på det, når de flytter ind et sted, hvor man véd, at der bliver passet godt på dem.
Tillykke til Lizzie med den skønne lille filmstjerne.
Men det hjælper da på det, når de flytter ind et sted, hvor man véd, at der bliver passet godt på dem.
Lylle My skrev: Åh... Det er sørme altid så hårdt, når vores små børn skal til at flytte hjemmefra.
Ja, når man ved de får det godt... så hjælper det lidt på det.... Dog ikke mere end at der næsten altid bliver fældet en tåre når de tager afsted med "den lille"
hehe... tror jeg låser døren... og ruller gardinerne ned... så kører de nok igen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev: hehe... tror jeg låser døren... og ruller gardinerne ned... så kører de nok igen
Jeg kender følelsen... Jeg tilbød engang at passe min venindes nyanskaffede hundehvalp døgnet rundt i de første fem uger efter købet, indtil hun fik ferie og kunne bruge al sin tid på at gøre den tryg i sit nye hjem... Da tiden kom, hvor hun skulle hente den lille ballademager, tudede jeg øjnene ud og overvejede at lænke hunden til radiatoren, så hun ikke kunne tage den fra mig.
..og hun bor endda kun 5 minutters gang fra mig.
Lylle My skrev:Na´Zyia skrev: hehe... tror jeg låser døren... og ruller gardinerne ned... så kører de nok igen
Jeg kender følelsen... Jeg tilbød engang at passe min venindes nyanskaffede hundehvalp døgnet rundt i de første fem uger efter købet, indtil hun fik ferie og kunne bruge al sin tid på at gøre den tryg i sit nye hjem... Da tiden kom, hvor hun skulle hente den lille ballademager, tudede jeg øjnene ud og overvejede at lænke hunden til radiatoren, så hun ikke kunne tage den fra mig.
..og hun bor endda kun 5 minutters gang fra mig.
Jamen det er slet ikke til at holde til... man knytter sig til de kære skabninger i løbet af ingen tid
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lizzie skrev:Jeg er nu meget glad for du ikke låste døren
Dét skal Na'Zyia vist også være glad for... for så havde du garanteret hentet en rambuk og HAMRET døren ind for at kunne få fingre i Marilyn Monroe.
Lylle My skrev:Lizzie skrev:Jeg er nu meget glad for du ikke låste døren
Dét skal Na'Zyia vist også være glad for... for så havde du garanteret hentet en rambuk og HAMRET døren ind for at kunne få fingre i Marilyn Monroe.
Nu har den lille dame spist lidt vådfoder, og drukket en tår vand ..
Nej, jeg kunne ikke nænne at lade dem stå udenfor... nu når de var kørt så langt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja endnu engang tillykke til Lizzie med den dejlige skønhed ;-)............. og vær du glad for at farmor ikke barrikaderede døren
Miss Ronski's skrev:Ja endnu engang tillykke til Lizzie med den dejlige skønhed ;-)............. og vær du glad for at farmor ikke barrikaderede døren
ORK, dig er jeg ikke bange for ...
hmmmmmmmmmm - det er fordi, du ikke har set hvor bred jeg er
Miss Ronski's skrev:hmmmmmmmmmm - det er fordi, du ikke har set hvor bred jeg er
Det eneste der er bredt på dig... det er dit mellemrum mellem tænderne
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:hmmmmmmmmmm - det er fordi, du ikke har set hvor bred jeg er
Miss Ronski's skrev:
HeHe
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Kan da godt forstå det er svært Søde MB Du har jo også sådan passet på dem *ss* Men... Glæder mig til det blver min tur Til og skal hente min Trold
Kan da godt forstå det er svært Søde MB Du har jo også sådan passet på dem *ss* Men... Glæder mig til det blver min tur Til og skal hente min Trold
lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Ja, det varer ikke længe Laila... han er også blevet en lir´ bandit... angriber mig så snart han ser mine arme bevæge sig ' og så snakker han noget så søøøødt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Endnu engang tillykke med den utrolig smukke pige
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Ja, det varer ikke længe Laila... han er også blevet en lir´ bandit... angriber mig så snart han ser mine arme bevæge sig ' og så snakker han noget så søøøødt
Neje og jeg glæder mig ''Helt vildt'' Sådan en ''Bisse'' Nåååå da'' uha glæder mig også til og se dig søde
lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Tillykke med Hende Lizzie Hun er bare så skøn
Neje og jeg glæder mig ''Helt vildt'' Sådan en ''Bisse'' Nåååå da'' uha glæder mig også til og se dig søde
Glæder mig bestemt også til at se dig..... det er ved at være rigtig længe siden
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Idag flytter Irma-Pigen og Karl Lagerfeld i nyt hjem.
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Hvornår fik du din første kat?
» Vis første ulæste
» Imorgen tager jeg til dyrlægen med drengene
» Imorgen skal der tages blodprøve på Simba igen
» Hvornår fik du din første kat?
» Vis første ulæste
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum