Løbetid igen igen
3 deltagere
Side 1 af 1
Løbetid igen igen
Jeg synes mine 2 katte Freja og Mona konstant er i løbetid de følges nu pænt ad.
De var i løbetid d. 16. februar, d. 8. marts og nu startede løbetiden igen d. 25. marts.
Er der virkelig nogle katte der kommer så tit i løbetid?
Nu håber jeg Mona kan komme til parring sidst i april/først i maj hvis det ellers også passer opdrætteren som ejer den dejlige hankat som hun skal have en date med
De var i løbetid d. 16. februar, d. 8. marts og nu startede løbetiden igen d. 25. marts.
Er der virkelig nogle katte der kommer så tit i løbetid?
Nu håber jeg Mona kan komme til parring sidst i april/først i maj hvis det ellers også passer opdrætteren som ejer den dejlige hankat som hun skal have en date med
Gæst- Gæst
Sv: Løbetid igen igen
Ja, det er helt normalt at de kommer i den en løbetid efter den anden... sommetider næste uden pause.
Bliver katten ikke parret, så ender det med den bliver dybt frustreret. :(
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tak Na´Zyia, planen er også at Mona gerne snart skal parres men hun skal lige vaccineres først og det bliver hun d. 6. april.Na´Zyia skrev:Ja, det er helt normalt at de kommer i den en løbetid efter den anden... sommetider næste uden pause.
Freja skal også parres, men først senere på året da hun ikke er hel klar endnu.
Gæst- Gæst
Ja okay, så klarer hun den nok lidt endnu ;o)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
pyeeeha - al den løbetid er da til at få kuller af
Her er også Forårskuller - men det er Fritz som er blevet en natteravn og beder om at komme i løbegården kl 2-3 om natten. Hvis ikke vi lukker ham ud, kravler han bare i persiennerne til vi rejser os........ så nu kommer han ud i løbegården, når vi går i seng
Her er også Forårskuller - men det er Fritz som er blevet en natteravn og beder om at komme i løbegården kl 2-3 om natten. Hvis ikke vi lukker ham ud, kravler han bare i persiennerne til vi rejser os........ så nu kommer han ud i løbegården, når vi går i seng
Det er godt, så har du også en der holder dig vågenMiss Ronski's skrev:pyeeeha - al den løbetid er da til at få kuller af
Nu vil jeg prøve om jeg kan få lov at sove
Gæst- Gæst
Na´Zyia skrev:
Eller med en underlivsbetændelse
DK Thomani skrev:Na´Zyia skrev:
Eller med en underlivsbetændelse
Ja, også det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Anastasia gik i løb fordi jeg glemte at give hende sin p-pille i tirsdags.... så gav hende pillen fredag da jeg kom i tanke om det - men fredag nat gik hun så i løb
Hun er da godt nok hurtig hende Anastasia
Du skal selvfølgelig holde øje med hende... pga. risikoen for underlivsbetændelse, men ellers tag de roligt....Jjeg har selv prøvet at glemme en p pille... hvor katten så gik i løb, efter jeg så gav pillen... og der skete ikke noget
Du skal selvfølgelig holde øje med hende... pga. risikoen for underlivsbetændelse, men ellers tag de roligt....Jjeg har selv prøvet at glemme en p pille... hvor katten så gik i løb, efter jeg så gav pillen... og der skete ikke noget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Du kan tro jeg holder øje med hende - hun har jo haft underlivsbetændelse før.
Heldigvis har jeg stadig medicin i huset til hvis det skulle gå galt - så hun kan blive behandlet så snart jeg opdager noget - hvis det kommer....
Heldigvis har jeg stadig medicin i huset til hvis det skulle gå galt - så hun kan blive behandlet så snart jeg opdager noget - hvis det kommer....
Miss Ronski's skrev:Du kan tro jeg holder øje med hende - hun har jo haft underlivsbetændelse før.
Ja - hvis der kommer noget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Krydser også fingre og håber der ikke sker noget også for mine egne. Nu skal Mona lige vaccineres og så kan hun blive parret.Miss Ronski's skrev:ja - vi krydser fingre for, at der ikke sker noget...
Gæst- Gæst
Lignende emner
» tidlig løbetid?????????
» Lille Milles første løbetid
» Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid
» Urinvejsinfiktion igen og igen ?
» Felix er fit for fight igen
» Lille Milles første løbetid
» Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid
» Urinvejsinfiktion igen og igen ?
» Felix er fit for fight igen
Side 1 af 1