Felix er fit for fight igen
4 deltagere
Side 1 af 1
Felix er fit for fight igen
Så er felix heldigvis rask igen efter en stor byld. Den var i penicillin behandling i 3 omgange, før den blev rask. det var en hård omgang, og den tabte sig en del. Men nu er den heldigvis helt frisk og fræk igen. Godt gået , når man tænker på, den er 15 år gammel og har sukkersyge.[img][/img]
Sv: Felix er fit for fight igen
Hvor er det dejligt at han er frisk igen
Pas godt på den gamle dreng
Pas godt på den gamle dreng
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja, det var en grim omgang. På et tidspunkt var jeg nervøs for om den kunne overleve det. Den hverken drak eller spiste, bare sov. Ved sidste besøg hos dyrlægen, var bylden blevet synlig, så han kunne tømme den. Og puha, den var stor og det har gjort ondt. Ingen tvivl om det. Derfor er det også så dejligt, at 2 dage efter at den var begyndt på sidste omgang penicillin, var den frisk og havde appetit både med mad og drikke, men også på kattelivet.
Så nu håber jeg, at den ikke er uheldig foreløbig, gerne aldrig. Den får nemt bylder.
Så nu håber jeg, at den ikke er uheldig foreløbig, gerne aldrig. Den får nemt bylder.
Ja det er noget grimt noget sådan noget bylder :(
Men dejligt han klarede det... og har det godt nu
Men dejligt han klarede det... og har det godt nu
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Godt og høre at han har det godt igen, Flot alder *ss*må man sige jeg har en på 13år og begynder og kan se hun bliver ældre, men sådan er det desvære..
Lignende emner
» Løbetid igen igen
» Urinvejsinfiktion igen og igen ?
» Nu kommer jeg igen ;o)) L-Kuldet
» Så har jeg igen leget med pcen
» Hjælp mig med at få Alfred hjem igen
» Urinvejsinfiktion igen og igen ?
» Nu kommer jeg igen ;o)) L-Kuldet
» Så har jeg igen leget med pcen
» Hjælp mig med at få Alfred hjem igen
Side 1 af 1
Forumtilladelser: