Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lille Milles første løbetid

3 deltagere

Go down

Lille Milles første løbetid Empty Lille Milles første løbetid

Indlæg af Alicia Tors 7 Jan - 19:22

Ja nu er lille Mille så ved at blive en stor pige. Hun startede sin første løbetid så småt i går aftes, og bliver mere og mere påvirket af den. Ved nogen af jer, om der er noget man kan give, som letter det lidt for hende?
Planen er at hun skal steriliseres i næste måned, da der er en god rabat hos Randers dyrehospital i februar og marts.
Vil det evt. være godt at give hende lidt Baldrian dråber, eller er det en dårlig ide? :mis:
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Na´Zyia Tors 7 Jan - 19:55

Der er intet man kan gøre ved en løbetid, den tager den tid den tager smile
Nogle forsøger at stoppe en løbetid med P piller - Gør det endeligt ikke, du risikerer at stå med en kat med en bragende underlivs betændelse.

Ja, Randers dyrehospital har nemlig nogle gode rabatter i februar og marts. top
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Alicia Tors 7 Jan - 21:02

Nej, jeg vil ikke give hende P-piller, det ville være synd, hun er jo kun lige omkring de 7 mdr. Det var ikke meningen at stoppe løbetiden. Tænkte bare om der var noget, der kunne dæmpe hendes frustrationer lidt. Hun virker ind imellem lidt ulykkelig, som om hun ikke kan forstå hvad der sker med hende, og hvorfor vi ikke hjælper hende.
Det var derfor jeg tænkte på Baldrian.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Na´Zyia Lør 9 Jan - 0:52

Jeg tror ikke på Baldrian har nogen virkning i dette tilfælde.
Så lad os håbe hun hurtig er ovre sin løbetid... og ikke når at komme i en ny inden næste mnd. hvor hun skal neutraliseres smile
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Alicia Lør 9 Jan - 1:31

Mille er ikke helt så ulykkelig idag, det er som om hun er mindre forskrækket over det. Men hun kommer tit og vil tages op og kæles og nusses med, og så slapper hun af et stykke tid. Tak for din interresse, - det skal nu nok gå, også hvis hun skulle nå at få en til løbetid inden hun bliver steriliseret. Hun skal bare have endnu mere opmærksomhed og kæl end hun plejer har vi fundet ud af. smile
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Miss Ronski's Lør 9 Jan - 11:57

Jeg kan sagtens følge din tanke med, om der er noget man "kan gøre", for jeg synes også, det er så synd, når de er i løbetid Lille Milles første løbetid 338913 . de ser så "lidende" ud.....
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Alicia Lør 9 Jan - 15:23

Tak for din forståelse, Miss Ronski's. Det gør det måske heller ikke nemmere at Mille er vores "baby", hun var jo kun 4-5 uger da hun kom til os. Så hun er meget knyttet til sin menneske mor, specielt når noget er anderledes end det plejer at være. :stork: smile

Mvh Alicia
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Miss Ronski's Lør 9 Jan - 16:29

Lille Milles første løbetid 10218 det kan jeg sagtens forstå..... jeg har det på samme måde... alle mine katte er mine babyer Lille Milles første løbetid 10218
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Lille Milles første løbetid Left_bar_bleue0 / 40 / 4Lille Milles første løbetid Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Lille Milles første løbetid Empty Sv: Lille Milles første løbetid

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum