tidlig løbetid?????????
4 deltagere
Side 1 af 1
tidlig løbetid?????????
jeg har som sagt Sille som er min lille nye baby og hun er nu 16 uger men I dag opdagede jeeg at Felix min hankat som jo er kønsmoden lige pludslig vil parre stakkels Sille. Jeg ringet straks til min dyrelæge som anbefaler at begynde på pillen, jeg er skisme lidt i chock da jeg synes det er vild tidlig men kan det være fordi jeg har andre hunkatte dog kun en der er på piller også de andre er neu.
Så nu går felix ud og er dybt sur på mig
Så nu går felix ud og er dybt sur på mig
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted
Sv: tidlig løbetid?????????
En hankat kan nemt finde på at forsøge at parre en killing.. også selv om hun ikke er kønsmoden... jeg har prøvet det med et par stykker af mine egne.... Sådan er hankatte - fuldstændig utilregnelige ;)
16 uger synes jeg nu godt nok er lige tidligt nok, at sætte hende på p piller. Er det en kat du senere skal have killinger på.. ellers ville det bestemt være det bedste at få hende steriliseret.
16 uger synes jeg nu godt nok er lige tidligt nok, at sætte hende på p piller. Er det en kat du senere skal have killinger på.. ellers ville det bestemt være det bedste at få hende steriliseret.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja - jeg er ening med Na´zyia - det er noget tidligt at sætte hende på p-piller....
Det er meget normalt, at killinger sender nogle signaler som hankatten opfatter som løbetidssignaler, og at han derfor prøver på at parre......... det er også sket her i huset - men fuldbyrdet parring har aldrig fundet sted - så der er ikke sket noget alvorligt...
Det er meget normalt, at killinger sender nogle signaler som hankatten opfatter som løbetidssignaler, og at han derfor prøver på at parre......... det er også sket her i huset - men fuldbyrdet parring har aldrig fundet sted - så der er ikke sket noget alvorligt...
OKAY TAK JEG BLEV SKISME HELT BANGE SÅ TAGER JEG DEN MED RO PYHA
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Jeg siger som de andre -Og hvis ikke du skal have killinger på hende senere, så ville jeg da se at få hende neutraliseret (: Og ham med :)
jeg skal have killinger på hende senere og han er en af min avls hanner så nej ikke neu i nu ;O)
Han får lov til at beholde dem hihi
Han får lov til at beholde dem hihi
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Lignende emner
» Lille Milles første løbetid
» Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid
» Løbetid igen igen
» Leder efter hankat, til min Korat hunkat som er i løbetid