VENTILEN - "Hvad har du på hjertet lige nu""
+10
Lylle My
Admin
Missis F
Alicia
lala1979
lotte
Lizzie
Miss Ronski's
Anne-Lykke Elling
Na´Zyia
14 deltagere
Side 7 af 9
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: VENTILEN - "Hvad har du på hjertet lige nu""
Hvor herligt Facebook kan bruges til megetLylle My skrev:Jeg sad lige i går og surfede på nettet, og kom ind på sangeren Ole Berthelsens hjemmeside... Han havde skrevet lidt om sin opvækst i Nørre Uttrup og hans familie.
..og så studsede jeg lidt, da jeg så, at hans far hed Claudi Kristian Ingemann Pedersen Berthelsen, for dét hed min farfars bror også... og boede i Nørre Uttrup.
Ole Berthelsen er altså min granfætter. :hehe:
Jeg gik straks ind på facebook og søgte på hans navn... og sørme jo, dér var han... og han ligner min storebror på en prik, så familieskabet er ikke til at løbe fra. :thihi: Så nu har vi sludret sammen over fjæsbogen... Han siger, jeg ligner min oldemor på en prik.
Det kan han sagtens sige - jeg har ingen billeder af hende.
Nej, hvor er det altså skønt, når den lillebitte familie pludselig bliver udviddet. Facebook ER nu altså en god opfindelse.
Gæst- Gæst
NYDER stilheden i huset uden svigermor og svigerfar ............. men hov - hvor er 2 af mine lysestager fra konfirmationsbordet blevet af????
Miss Ronski's skrev:NYDER stilheden i huset uden svigermor og svigerfar ............. men hov - hvor er 2 af mine lysestager fra konfirmationsbordet blevet af????
Åh nej
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Det lyder ikke godt Har du stadig ikke fundet dem?Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev:NYDER stilheden i huset uden svigermor og svigerfar ............. men hov - hvor er 2 af mine lysestager fra konfirmationsbordet blevet af????
Åh nej
Gæst- Gæst
nej - de er endnu ikke dukket op............ og jeg VED, at svigermor syntes at de var riiiiiiiiigtig pæne - og de var her nemlig stadig da vi kørte til konfirmation om søndagen............... de havde nemlig planer om, at plyndre vores køleskab for rester, kunne jeg se, da vi kom hjem. Jow jow de ville skal ikke gå glip af noget.
hvor strengt det kan de da ikke bare gøre sådan nogle tyveknægteMiss Ronski's skrev:nej - de er endnu ikke dukket op............ og jeg VED, at svigermor syntes at de var riiiiiiiiigtig pæne - og de var her nemlig stadig da vi kørte til konfirmation om søndagen............... de havde nemlig planer om, at plyndre vores køleskab for rester, kunne jeg se, da vi kom hjem. Jow jow de ville skal ikke gå glip af noget.
Gæst- Gæst
Ja FØJ for søren og så fra sin egen familie
Gæst- Gæst
Det er faneme FOR MEGET hvis det er svigermor
Er det hende... så kan hun da aldrig tage dem i brug ... for hvem ved hvem der ser dem
Er det hende... så kan hun da aldrig tage dem i brug ... for hvem ved hvem der ser dem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, det er sq for meget - men der har ikke været andre i huset end os selv og svigermekanikkerne, efter at gæsterne tog hjem - og jeg bar personligt lysestagerne ind i køkkenet, så jeg ved med sikkerhed at de var der allesammen.
Føj siger jeg bare
Det er da så lavt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Ja - jeg er bare så RASENDE
Det er der sandelig ikke noget at sige til
Hvad har du tænkt dig at gøre ved det... og hvad siger din mand ??
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har sagt til ham, at han lige skal spørge sin mor om, hvor de stager mon kan være henne - men som sædvanligt bliver det nok ikke lige med det samme, at han spørger.............. han kommenterer det ikke så meget, når jeg nævner det... og det gør jeg ofte
men een ting er sikker - der går MEGET lang tid før de kommer herop igen - og der går meget lang tid før jeg sætter mine ben hos dem igen.....
men een ting er sikker - der går MEGET lang tid før de kommer herop igen - og der går meget lang tid før jeg sætter mine ben hos dem igen.....
Når du.... om meget lang tid besøger dem.... så må du lige gå på udkig efter lysestagerne - Når du så finder dem.. så siger du UPS, det ligner til forveksling dem jeg havde på konfirmationsbordet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:NYDER stilheden i huset uden svigermor og svigerfar ............. men hov - hvor er 2 af mine lysestager fra konfirmationsbordet blevet af????
Nu har jeg da aldrig hørt mage. Min første indskydelse var, at dét kunne da ikke passe... Sådan noget er der da ingen, der gør. :smæk:
Men hvis de var de eneste, der var tilbage i huset... Det lyder godtnok en SMUUULE mistænkeligt... med mindre en tyvebande har listet sig ind ad vinduet og stjålet stagerne - og ladet alt andet blive stående.
Tænk, jeg troede kun, det var i vittigheder, at svigerforældre kunne være så modbydelige.
Lylle My: jo de var de eneste der var tilbage - og de var alene her i x antal timer om søndagen, da vi var kørt til min nieces konfirmation.
Jeg spurgte selvfølgelig først min datter, om hun havde taget dem med på sit værelse - for det havde hun spurgt om flere gange - men det havde hun ikke....
Så vidt jeg kan se, er intet andet forsvundet (bortset fra alt det mad de havde spist inden de kørte)- og har selvfølgelig talt min datters konfirmations penge een gang til....
tror lige jeg opretter en tråd med emnet - for det er en laaaaaaaang historie......
Jeg spurgte selvfølgelig først min datter, om hun havde taget dem med på sit værelse - for det havde hun spurgt om flere gange - men det havde hun ikke....
Så vidt jeg kan se, er intet andet forsvundet (bortset fra alt det mad de havde spist inden de kørte)- og har selvfølgelig talt min datters konfirmations penge een gang til....
tror lige jeg opretter en tråd med emnet - for det er en laaaaaaaang historie......
Miss Ronski's skrev:Lylle My: jo de var de eneste der var tilbage - og de var alene her i x antal timer om søndagen, da vi var kørt til min nieces konfirmation.
tror lige jeg opretter en tråd med emnet - for det er en laaaaaaaang historie
Supert
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
hehe.. sidder og drikker te, som jeg synes smager af Gløgg, kommer da helt i julestemning
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Lylle My skrev:Jamen så... GLÆDELIG JUL, Na'Zyia.
Taaaaark - og i lige måde Lylle My
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Har lige mistet en af mine veninder/kolleger fra radioen jeg arbejder på i dag. Selvom man er forberedt på det, er man aldrig rigtig forberedt. Jeg fik det at vide i min pause, og 10 min. inden jeg skulle ind og ha næste musikprogram. Øv, endnu én der tabte kampen mod kræften kun 56 år gammel. Joan har/havde en dejlig kat på 10 år, så nu håber jeg hendes ven vil overtage Rasmus-mis.
Anne-Lykke Elling skrev:Har lige mistet en af mine veninder/kolleger fra radioen jeg arbejder på i dag. Selvom man er forberedt på det, er man aldrig rigtig forberedt. Jeg fik det at vide i min pause, og 10 min. inden jeg skulle ind og ha næste musikprogram. Øv, endnu én der tabte kampen mod kræften kun 56 år gammel. Joan har/havde en dejlig kat på 10 år, så nu håber jeg hendes ven vil overtage Rasmus-mis.
Det gør mig ondt - det er forfærdeligt, når folk forlader jorden alt for tidligt
Side 7 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lignende emner
» Hvad er definitionen af det jyske udtryk "træls"?
» Hvad gemmer sig bag "Babette"
» Hvad læser du?
» Lige et enkelt billede
» Min lille søn lige pludselig voksen???
» Hvad gemmer sig bag "Babette"
» Hvad læser du?
» Lige et enkelt billede
» Min lille søn lige pludselig voksen???
Side 7 af 9
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum