VENTILEN - "Hvad har du på hjertet lige nu""
+10
Lylle My
Admin
Missis F
Alicia
lala1979
lotte
Lizzie
Miss Ronski's
Anne-Lykke Elling
Na´Zyia
14 deltagere
Side 6 af 9
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: VENTILEN - "Hvad har du på hjertet lige nu""
Endnu en dag, som skal foregå det meste af tiden i en bil
Har lige læst den gode roman sikke dog en fantasi i har, men hvordan er jeg dog blevet blandet ind i den historieLizzie skrev:Na´Zyia skrev:Lylle My skrev: Nej, er du da vandvittig??? Så tjener vi jo ikke en krone, men bliver bare dømt til døden for majestætsfornærmelse.
Hyyyyyyyyler af grin
I kan jo blive forfattere med det talent :thihi: God er den nu
Gæst- Gæst
briten skrev:
Har lige læst den gode roman sikke dog en fantasi i har, men hvordan er jeg dog blevet blandet ind i den historie
I kan jo blive forfattere med det talent :thihi: God er den nu
Tjah... vel nok på samme måde, som dronning Margrethe og Prins henrik blev blandet ind... Via vores syge fantasier.
yep - men pyt - det er jo det, der gør livet sjovt at leve
Vågen siden lidt i 4 *Gaaaab*
Det kan ikke passe jeg ikke kan falde lidt i søvn igen
Det kan ikke passe jeg ikke kan falde lidt i søvn igen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Du må lade være med at invitere håndværkere på besøgLizzie skrev:FØJ - Tømmermænd.
Gæst- Gæst
briten skrev:Du må lade være med at invitere håndværkere på besøgLizzie skrev:FØJ - Tømmermænd.
Jeg fortryder det også nu ...
Mary Poppins: Når jeg sidder med hende ruuuller hun rundt af glæde, spinder helt vildt.. rejser sig op og støder så næsen mod min... og så det hele en gang til - Wauw! for et temperament,... kun 3 uger gammel
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Sikken skøn killing.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Alicia skrev:Sikken skøn killing.
Ja, hun er da helt fantastisk.... Meget tidligt at vise sådan en glæde
Mit hjerte smelter da fuldstændigt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Så blev der bestilt nyt skab til soveværelset... LÆKKERT.
Jaaahhh, så købte jeg en hamster
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Ja, så blev man et år ældre. Uha, hvor tiden løber afsted
Hjertelig tillykke med fødselsdagen Anne Lykke Elling, jeg håber du har haft en rigtig god dag.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Anne-Lykke Elling skrev:Ja, så blev man et år ældre. Uha, hvor tiden løber afsted
Anne-Lykke Elling skrev:Ja, så blev man et år ældre. Uha, hvor tiden løber afsted
Jamen, Hurra og tillykke da med føds'dagen. Ja, det er hårdt at blive gammel... men alternativet er nu alligevel værre. :thihi:
hvorfor fatter manden bare ikke, at jeg IKKE vil have svigermor og svigerfar boende her lige op til min datters konfirmation, hvor der er 1700 ting der lige skal være styr på.....
Tak til Alicia, Lizzie og Lylle for fødselsdagshils'ner. Fin aften i byen med veninderne, men holder først rigtig fødselsdag d.13.5.
så ringede svigerfar lige og sagde, at de hellere vil tage til sverige, hvis ikke de må komme fredag så blev nødt til at tilbyde dem, at de kunne sove hos mine forældre....... så nu har jeg dem på slæb det meste af fredagen
Tillykke med dagen igår, håber du havde en god dagAnne-Lykke Elling skrev:Ja, så blev man et år ældre. Uha, hvor tiden løber afsted
Gæst- Gæst
Arrrgh!!! Gå nu væk hovedpine, 2 dage må være NOK!!!
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg sad lige i går og surfede på nettet, og kom ind på sangeren Ole Berthelsens hjemmeside... Han havde skrevet lidt om sin opvækst i Nørre Uttrup og hans familie.
..og så studsede jeg lidt, da jeg så, at hans far hed Claudi Kristian Ingemann Pedersen Berthelsen, for dét hed min farfars bror også... og boede i Nørre Uttrup.
Ole Berthelsen er altså min granfætter. :hehe:
Jeg gik straks ind på facebook og søgte på hans navn... og sørme jo, dér var han... og han ligner min storebror på en prik, så familieskabet er ikke til at løbe fra. :thihi: Så nu har vi sludret sammen over fjæsbogen... Han siger, jeg ligner min oldemor på en prik.
Det kan han sagtens sige - jeg har ingen billeder af hende.
Nej, hvor er det altså skønt, når den lillebitte familie pludselig bliver udviddet. Facebook ER nu altså en god opfindelse.
..og så studsede jeg lidt, da jeg så, at hans far hed Claudi Kristian Ingemann Pedersen Berthelsen, for dét hed min farfars bror også... og boede i Nørre Uttrup.
Jeg gik straks ind på facebook og søgte på hans navn... og sørme jo, dér var han... og han ligner min storebror på en prik, så familieskabet er ikke til at løbe fra. :thihi: Så nu har vi sludret sammen over fjæsbogen... Han siger, jeg ligner min oldemor på en prik.
Nej, hvor er det altså skønt, når den lillebitte familie pludselig bliver udviddet. Facebook ER nu altså en god opfindelse.
Lylle My skrev:Jeg sad lige i går og surfede på nettet, og kom ind på sangeren Ole Berthelsens hjemmeside... Han havde skrevet lidt om sin opvækst i Nørre Uttrup og hans familie.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 6 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lignende emner
» Hvad er definitionen af det jyske udtryk "træls"?
» Hvad gemmer sig bag "Babette"
» Hvad læser du?
» Lige et enkelt billede
» Min lille søn lige pludselig voksen???
» Hvad gemmer sig bag "Babette"
» Hvad læser du?
» Lige et enkelt billede
» Min lille søn lige pludselig voksen???
Side 6 af 9
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum