Min lille søn lige pludselig voksen???
+4
Alicia
Lizzie
Na´Zyia
Lylle My
8 deltagere
Side 1 af 1
Min lille søn lige pludselig voksen???
Tænk en gang... I går lå jeg og hylede op ude på sygehuset, mens jeg fødte min søn... I dag fylder han pludselig 18 år, og er blevet en voksen mand... og i morgen kommer han sikkert hjem og fortæller mig, at jeg skal være farmor...
KORS, hvor tiden egentlig går hurtigt.
KORS, hvor tiden egentlig går hurtigt.
Sv: Min lille søn lige pludselig voksen???
TILLYKKE med sønnen
Ja tiden går ALT for stærkt! - jeg har også lige lagt og født min søn... og på trods af det, så er han lige blevet 23
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tillykke med din "lille" søn
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Tillykke med sønnen
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Hovsa Havede læst forkert Ja men mon ikke ''Dagen kommer hvor du bliver ''Farmor'' Lala Alser Sorry''
Tak skal i have, allesammen. Ja, han fik det samme, som jeg gav ham for 10 år siden - en værktøjskasse... Déngang var den bare af plastik, men nu skulle kvaliteten være LIDT mere solid. Han blev rigtig glad, for når han nu om kort tid flytter hjemmefra, behøver han ikke komme rendende hjem for at låne MIT værktøj, hver gang han skal have hamret et søm i.
Han føler sig RIGTIGT voksen nu.
Ja, det kender jeg godt... En gang imellem opdager man først at når man har misforstået noget, når man allerede HAR svaret på det...
Så er det lige pludselig ikke så smart, at man ikke kan redigere sine indlæg mere.
Han føler sig RIGTIGT voksen nu.
lala1979 skrev:Hovsa Havede læst forkert Ja men mon ikke ''Dagen kommer hvor du bliver ''Farmor'' Lala Alser Sorry''
Ja, det kender jeg godt... En gang imellem opdager man først at når man har misforstået noget, når man allerede HAR svaret på det...
Så er det lige pludselig ikke så smart, at man ikke kan redigere sine indlæg mere.
..som f.eks, da jeg lige nu opdagede, at jeg havde skrevet "opdager man først at når man har misforstået noget, når man allerede HAR svaret på det..."... Sikke noget vås...
Dér kunne jeg godt have brugt "redigér"-knappen.
Dér kunne jeg godt have brugt "redigér"-knappen.
Tillykke med sønnen.
Ja, tiden flyver afsted og det er slet ikke til at forstå hvor den er blevet af. Jeg føler mig ikke ældre end da jeg fødte mit først barn for snart 23 år siden.
Det er fantastisk som ungerne bliver store uden at vi bliver ældre
Ja, tiden flyver afsted og det er slet ikke til at forstå hvor den er blevet af. Jeg føler mig ikke ældre end da jeg fødte mit først barn for snart 23 år siden.
Det er fantastisk som ungerne bliver store uden at vi bliver ældre
Lignende emner
» Min lille Xander er blevet voksen
» Voksen Norsk skovkat sælges (Mona)
» Se lige hvor små de har været ..
» Lige et enkelt billede
» og lige min avls han da han var ung- Ataman Kurilkot. rød spottet tabby
» Voksen Norsk skovkat sælges (Mona)
» Se lige hvor små de har været ..
» Lige et enkelt billede
» og lige min avls han da han var ung- Ataman Kurilkot. rød spottet tabby
Side 1 af 1