Gør jeres katte også sådan?
5 deltagere
Side 1 af 1
Gør jeres katte også sådan?
Jeg tænker tit på om andre katte gør det samme? Hos mig står maden aldrig fremme, da Tjalfe skal være på konstant diæt for galden, og har det med at stjæle fra Emil. Når jeg sætter mad ned til dem er det med et stort mellemrum, så han ikke blir fristet til at stjæle. Når Emil kommer hen imod mig sætter han altid bagdelen frem mod mig først, så jeg skal klappe ham inden jeg sætter skålen ned. På en måde virker det som om han vil sige tak for maden. Jeg griner gerne og siger du skal spise med den anden ende. Har i prøvet det? Har aldrig set det med mine andre katte.
Sv: Gør jeres katte også sådan?
Jeg har oplevet det med flere katte af min mors, men ikke med mine egne.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Takker for svarene. Ja, det er noget sjovt noget, men der er åbenbart andre der gør det samme ; ))
Nej jeg kender ikke til "fænomenet" Det var da godt nok sjovt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Det er faktisk helt normalt.
Det er dens måde at vise sit venskab på ved at vende den modsatte ende til dig – den ende som ikke har tænder og kløer og derfor heller ikke kan bide eller kradse.
Jeg troede også, at min kat var ”underlig”, indtil jeg fandt ud af, at det blot var et ”venskabstegn” ;-)
Det er dens måde at vise sit venskab på ved at vende den modsatte ende til dig – den ende som ikke har tænder og kløer og derfor heller ikke kan bide eller kradse.
Jeg troede også, at min kat var ”underlig”, indtil jeg fandt ud af, at det blot var et ”venskabstegn” ;-)
silke- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 1
Medlem siden : 08/10/10
Geografisk sted : danmark
Det var sjovt, har aldrig oplevet det med mine andre katte, men Emil er også en klog lille fyr, der gør en masse sjove ting. Tak for svaret.
Lignende emner
» Svaghed hos jeres katte :)
» Er I tit hos dyrlæge med jeres katte?
» Fælder jeres katte for tiden?
» Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?
» Jeres børn er ikke jeres børn.
» Er I tit hos dyrlæge med jeres katte?
» Fælder jeres katte for tiden?
» Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?
» Jeres børn er ikke jeres børn.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|