Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

4 deltagere

Go down

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Empty Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

Indlæg af trilletrold Tors 23 Dec - 19:59

Mine er totalt panikken, så jeg har fået dyrlægen til at give dem noget lettere bedøvende – ikke til at sove på selvfølgelig – men blot til at slappe af ved. Hvad gør I?

trilletrold
Killing

Frosset :
Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 8
Medlem siden : 15/12/10
Geografisk sted : vejle

Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Empty Sv: Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

Indlæg af PiaH Søn 23 Jan - 13:48

Jeg holder dem inde og så tager jeg det hele stille og roligt.
Mine er ikke bange.
De får intet beroligende.
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Empty Sv: Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

Indlæg af Na´Zyia Søn 23 Jan - 13:52

Havde slet ikke set denne tråd flov

Jeg gør heller ikke noget... min er ikke bange - hverken katte eller hund.
De sidder ligefrem ved vinduerne og nyder alt skyderiet fnis
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Empty Sv: Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

Indlæg af Alicia Søn 23 Jan - 14:39

jeg holder dem inde, også udekattene, de kom ind i udestuen og der blev sat lidt varme på, lyset tændt og så fik de noget at lege med og al den mad de kunne spise.
De to "gamle" Rikke og Gråmis kan jeg ikke stille så meget op med, for de vil ikke ind. Men de havde mulighed for at være ude i vaskehuset.
Og de tre herinde: Vi sørger for at nytårsaften så meget som muligt ligner enhver almindelig aften, men med lidt ekstra god mad til alle. Kun Mille var lidt urolig, og gemte sig under sofaen, når der blev skudt af udenfor og det gjorde vi ikke noget stort nummer ud af, så hun kom hurtigt ud igen. Men her er rimelig fredeligt, hvor vi bor. Ellers har jeg noget Zylkene i huset, hvis der skulle blive brug for noget, det plejer at virke hurtigt.





























zylkene
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften? Empty Sv: Hvad gør I ved jeres katte/dyr nytårsaften?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum