Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Svaghed hos jeres katte :)

+2
Miss Ronski's
Lizzie
6 deltagere

Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Lizzie Man 1 Feb - 15:30

Hvilke svagheder har jeres katte ?

Min den ene har en rigtig stor svaghed for nøgler. Hvis vi ikke lige kan finde vores nøgler, skal vi bare kigge under sofaen, eller sengen. fantastisk
En anden kat, har en svaghed for tasker. Det er sket et par gange, jeg har løftet min taske, og tænkt, hold da op, så tung var den da ikke sidst jeg brugte den. Og frem sikker et kattehoved. gladsol
Lizzie
Lizzie
Hjælpeadmin

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1312
Medlem siden : 24/08/09
Geografisk sted : Maribo ( Lolland )

http://genjah.gominisite.dk/

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 2 Feb - 10:57

Hehehe - ja mine nøgler bliver også tit vippet ned på gulvet - og så er det bare med at få fat i dem i en fart - ellers er de pist væk!!

Alle mine katte har en svaghed for vinkælderen. De skal absolut ned og balancere ovenpå flaskerne..... og nogle gange går det galt....klir klir.... og det var så den dyre rødvin der røg derSvaghed hos jeres katte :) 589520
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Denise Tirs 2 Feb - 16:21

Uha, jeg har jo Quini, han har en svaghed for mange ting.
Render altid med mine cola kapsler (metal), vælter vores vandflasker, der skal altid være låg på, for han er lynhurtig. Servietter til at pudse næse i spredes over det hele. Fjernbetjeninger skal på gulvet. Mine nødder render han med og lægger under ko-gulvtæppet (gør mega ondt at jokke på, når man ikke har set det). Hiver mine advokado på gulvet, for de kan godt trille. Usb-nøgler hives på gulvet.
Nå jeg stopper her, for jeg kan blive ved, listen er uendelig. donk
Denise
Denise
Udstillingskat
Udstillingskat

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Lylle My Tirs 2 Feb - 20:56

Mille Møgkat har en svaghed for mit opvarmede badeværesesgulv. Hvis han synes, der er lidt råkoldt i lejligheden, går han derud, lukker døren efter sig og lægger sig til at sove midt på gulvet, så man falder over ham, når man kommer styrtende ud til toilettet uden at vide, han ligger der. LOL

..og så har han en STOR svaghed for at have selskab, mens han spiser. Når han bliver sulten, henter han mig inde i stuen og går mjavende foran mig hen til sin madskål... og han RØRER ikke maden, før jeg står med ansigtet ned mod skålen og lader, som om jeg spiser sammen med ham.
ding
..så jeg har sat en ekstra tallerken ind på mit stuebord, så han kan sidde dér og spise ved siden af mig, når jeg ikke gider gå den lange vej ud til hans foderskål... Så kan min tamrotte også løbe over og få en hygge-frokost sammen med ham... Så er alle glade. haha
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 2 Feb - 21:03

Svaghed hos jeres katte :) 139960 Svaghed hos jeres katte :) 139960 Lylle My - jeg gad god lige se det syn for mig - med dig nede i madskålen.... ALTSÅ... skøre kat... sikke en fjollet ide Svaghed hos jeres katte :) 844598
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Lylle My Tirs 2 Feb - 21:12

Jeg synes nu, det ser sjovere ud, når han lokker min søn til det... HAN kan nemlig finde på VIRKELIG at æde noget af det. Han siger, det smager udmærket.
rabler
..men det ER selvfølgelig også dyrlægens specielt sunde tørfoder. LOL
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Miss Ronski's Tirs 2 Feb - 21:16

Svaghed hos jeres katte :) 139960 ja Svaghed hos jeres katte :) 992445 - det er da bestemt en kat med en høj magtposition, må jeg nok sige Svaghed hos jeres katte :) 139960
Miss Ronski's
Miss Ronski's
Hjælpeadmin

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2645
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Aalborg

http://www.missronskis.dk

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Missis F Tirs 2 Feb - 21:17

tihi

Jeg kan da tydeligt se, at mine katte har været de rene engle hjerte

De har været nogle utrolige madtiggere, andre svagheder kan jeg ikke komme på smile
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Lylle My Tirs 2 Feb - 22:03

Missis F skrev:tihi

Jeg kan da tydeligt se, at mine katte har været de rene engle hjerte

De har været nogle utrolige madtiggere, andre svagheder kan jeg ikke komme på smile

Dét kan nu også være besværligt nok. :thihi: Jeg ser lige for mig, at du står og åbner en dåse kattemad... og når kattene opdager det, så ser det lige pludselig ud, som om du har sorte pelsfutter på. :hehe: hjerte
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Missis F Ons 3 Feb - 9:32

Lylle My skrev:
Missis F skrev:tihi

Jeg kan da tydeligt se, at mine katte har været de rene engle hjerte

De har været nogle utrolige madtiggere, andre svagheder kan jeg ikke komme på smile

Dét kan nu også være besværligt nok. :thihi: Jeg ser lige for mig, at du står og åbner en dåse kattemad... og når kattene opdager det, så ser det lige pludselig ud, som om du har sorte pelsfutter på. :hehe: hjerte

:thihi: ja, eller flåede tomater, eller næsten hvadsomhelst. I køkkenet skal man træde varsomt, når man har kat :hehe:
Missis F
Missis F
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Anne-Lykke Elling Ons 3 Feb - 14:53

Emil tar alt. Han er som en stor baby. Han kan også li at lægge sig i tasker, eller tage folks sko når der er gæster. Tjalfe piller ikke så meget, dog kan han li at bide i min mobiltelefon og mit brilleetui.
Anne-Lykke Elling
Anne-Lykke Elling
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
Svaghed hos jeres katte :) Left_bar_bleue0 / 40 / 4Svaghed hos jeres katte :) Right_bar_bleue

Antal indlæg : 880
Medlem siden : 25/08/09
Geografisk sted : Amager

http://www.123hjemmeside.dk/anne-lykke

Tilbage til toppen Go down

Svaghed hos jeres katte :) Empty Sv: Svaghed hos jeres katte :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum