Lillemis' egen tråd
+4
Missis F
Lylle My
PiaH
Alicia
8 deltagere
Side 1 af 1
Lillemis' egen tråd
Nu må det være på tide at Lillemis, får sin egen tråd. Han har det fint, så vidt jeg kan bedømme.
Han skal til eftersyn hos dyrlægen i eftermiddag, mellem 14 og 17.
Desuden har vi besluttet at give ham et rigtigt navn, han hedder nu Shiva.
Han er rigtig dygtig. Hvis vi har ham nede i stuen, og han så skal på bakken begynder han at vræle højt og indtrængende. Tænk ikke en eneste gang har han tisset eller skidt hernede, men skynder sig direkte hen i kassen, så snart vi sætter ham ned på gulvet i badeværelset.
Og så har han fået 3 bordtennis bolde at lege med i brusekabinen. Han spiller ping pong mellem væggene, det er rigtig sjovt at se på. Han har også en lille bamse, som han bruger at putte med på lammeskindet.
Jeg har taget nogle billeder af ham, som jeg prøver at sætte ind senere på dagen.
Han skal til eftersyn hos dyrlægen i eftermiddag, mellem 14 og 17.
Desuden har vi besluttet at give ham et rigtigt navn, han hedder nu Shiva.
Han er rigtig dygtig. Hvis vi har ham nede i stuen, og han så skal på bakken begynder han at vræle højt og indtrængende. Tænk ikke en eneste gang har han tisset eller skidt hernede, men skynder sig direkte hen i kassen, så snart vi sætter ham ned på gulvet i badeværelset.
Og så har han fået 3 bordtennis bolde at lege med i brusekabinen. Han spiller ping pong mellem væggene, det er rigtig sjovt at se på. Han har også en lille bamse, som han bruger at putte med på lammeskindet.
Jeg har taget nogle billeder af ham, som jeg prøver at sætte ind senere på dagen.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
- Frosset :
Sv: Lillemis' egen tråd
Hvor er han dejlig og så sødt navn
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Her var så et billede af den lille mis på "fars" arm.
Dyrlægen var imponeret over hans lille pote. Den er helt i orden igen. Han kaldte den dyrlæge ind som også kiggede på ham i sidste uge, og som mente at det var for slemt til at de kunne redde ham, for at hun skulle se forvandlingen.
Ikke flere sæbebade og penicillin i denne omgang. Det tror jeg den lille fyr er godt tilfreds med.
Tusind tak PiaH. Ja han er rigtig dejlig.
Dyrlægen var imponeret over hans lille pote. Den er helt i orden igen. Han kaldte den dyrlæge ind som også kiggede på ham i sidste uge, og som mente at det var for slemt til at de kunne redde ham, for at hun skulle se forvandlingen.
Ikke flere sæbebade og penicillin i denne omgang. Det tror jeg den lille fyr er godt tilfreds med.
Tusind tak PiaH. Ja han er rigtig dejlig.
- Frosset :
Åh, hvor er han da en pragtfuld lille sølv-stribemis.
Det var da fantastisk, at han er kommet sig så hurtigt. Han må virkelig være en god heler (eller også er du en god sygeplejerske).
Det var da fantastisk, at han er kommet sig så hurtigt. Han må virkelig være en god heler (eller også er du en god sygeplejerske).
Hvor er han dejlig, Lillemis
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Tusind tak Lylle My og Missis F.
Ja han er en god heler, og jeg/vi har gjort vort bedste for at hjælpe ham, og heldigvis var det nok.
Lige nu løber han rundt her i stuen, og nyder den megen plads at lege på.
Vi er så småt ved at prøve at vænne ham og vore to store missepiger til hinanden. Håber det kommer til at gå nemt.
Ja han er en god heler, og jeg/vi har gjort vort bedste for at hjælpe ham, og heldigvis var det nok.
Lige nu løber han rundt her i stuen, og nyder den megen plads at lege på.
Vi er så småt ved at prøve at vænne ham og vore to store missepiger til hinanden. Håber det kommer til at gå nemt.
- Frosset :
Hvor er han skøn
Pragtfuldt at han er kommet sig så godt
Har lige sat dit billede ind, så det kan ses her i tråden :)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tusind tak Anne-Lykke ja han har charmeret sig ind i mange menneskers hjerter i den sidste uges tid.
- Frosset :
Na' Ziya: tusind tak for hjælpen og for din kommentar til lille Shiva
- Frosset :
Mille er lykkelig... hun har fået en lillebror. Endelig en der gider lege med hende Mille og Shiva har leget rigtig godt her i aften, efter at have brugt eftermiddagen til at kigge hinanden an. Mikki er som sædvanlig sur, og vi har måttet sende hende ud af stuen et par gange i dagens løb, fordi hun viste tegn til aggresion. Det har været lidt bedre efter hun kom ned igen.
Lige nu er både Mille og Mikki ude i kattegården, og Shiva går rundt og leder efter Mille.
Lige nu er både Mille og Mikki ude i kattegården, og Shiva går rundt og leder efter Mille.
- Frosset :
Tusind tak Miss Ronski's. Ja han er en rigtig lille nuttegøj.
- Frosset :
Tusind tak Lala Ja jeg synes også at han har et yndigt lille ansigt.
- Frosset :
Så har vi været ved dyrlæge med Shiva igen. Han havde reddet sig en maveinfektion. Han fik en sprøjte med antibiotika og Penicillin tabletter til 5 dage, og så fik han noget diæt mad, som han så ikke er så vild med. Men han må ikke få andet i de 5 dage.
Når så han er færdig med penicillinen, skal han have en ormekur og så fik vi en sprøjte Zoolac med, som han også først må få når penicillin kuren er ovre, hvis han skulle have lidt tynd mave stadigvæk. Men humøret fejler ikke noget, han hopper og springer og leger med Mille. Og han er så sød og kærlig.
Det kan bestemt ikke mærkes, at han er en lille vildkat.
Når så han er færdig med penicillinen, skal han have en ormekur og så fik vi en sprøjte Zoolac med, som han også først må få når penicillin kuren er ovre, hvis han skulle have lidt tynd mave stadigvæk. Men humøret fejler ikke noget, han hopper og springer og leger med Mille. Og han er så sød og kærlig.
Det kan bestemt ikke mærkes, at han er en lille vildkat.
- Frosset :
Lignende emner
» Vil du fodre katte, så køb din egen
» Man har pligt til at holde katten på egen grund
» Godmorgen -Tråd
» JULEHYGGE-TRÅD
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Man har pligt til at holde katten på egen grund