Vil du fodre katte, så køb din egen
4 deltagere
Side 1 af 1
Vil du fodre katte, så køb din egen
Hvad er jeres mening om at folk ikke vil have man fodre deres udekatte... men mener man må købe sin egen istedet at fodre på??
Min egen mening er hold da katten ind så. Man har ansvar for katten, og måsk også se lidt postivt på at naboen ikke HADER KATTEN !! Hvis man er træt af naboen så byg da en Løbegård eller Hold den inde... Svære er det vel ikke!! Bare lige et pip fra mig :oh:
Min egen mening er hold da katten ind så. Man har ansvar for katten, og måsk også se lidt postivt på at naboen ikke HADER KATTEN !! Hvis man er træt af naboen så byg da en Løbegård eller Hold den inde... Svære er det vel ikke!! Bare lige et pip fra mig :oh:
Sv: Vil du fodre katte, så køb din egen
Jamen folk man da holde deres katte inde, hvis de ikke ønsker at man fodre dem.
Der er mange der er forderværter for vildkatte.. skulle de så gå at holde øje med om naboens kat kom og spiste med???
Nej vel skal de ej!
Folk må tage ansvar for deres egne dyr... og holde dem på egen matrikel... At blive sur på naboen over ens kat kommer der og tager en godbid, det er jo helt hul i hovedet :sur:
Der er mange der er forderværter for vildkatte.. skulle de så gå at holde øje med om naboens kat kom og spiste med???
Nej vel skal de ej!
Folk må tage ansvar for deres egne dyr... og holde dem på egen matrikel... At blive sur på naboen over ens kat kommer der og tager en godbid, det er jo helt hul i hovedet :sur:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Enig MB :D Ja det
Det kan man sgu da ikke, jeg ville være glad for at naboen eller naboerene, ikke var træt af mine katte siden de ville fodre dem, så må man sgu holde KATTEN INDE !!!
Det kan man sgu da ikke, jeg ville være glad for at naboen eller naboerene, ikke var træt af mine katte siden de ville fodre dem, så må man sgu holde KATTEN INDE !!!
Lige præcis Laila. Der er SÅ mange der er trætte af andre folks katte i deres havebede,sandkasser,oven på biler, osv osv.
Nej... jeg synes godt nok det er helt hen i vejret, at blive muggen over der er andre end en selv der fodrer ens kat
Hvorfor mon de lukker katten ud... er det ikke netop fordi de mener at den skal have sin frihed.. som de så smuk fortæller -
Skal den så ikke også have så meget frihed, at den selv bestemmer hvad, hvornår og hvorhenne den spiser ???
Nej... jeg synes godt nok det er helt hen i vejret, at blive muggen over der er andre end en selv der fodrer ens kat
Hvorfor mon de lukker katten ud... er det ikke netop fordi de mener at den skal have sin frihed.. som de så smuk fortæller -
Skal den så ikke også have så meget frihed, at den selv bestemmer hvad, hvornår og hvorhenne den spiser ???
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har altid haft stor glæde af mine naboers katte :love:
De har med naboernes velsignelse gået ud og ind hos os som de ville, og jeg har passet dem, når naboerne skulle på ferie, men deres mad har de altid fået hjemme hos dem selv, aldrig hos os (måske er en enkelt reje eller to er faldet på gulvet).
Hvis jeg havde fritgående katte, ville jeg være ked af, at andre fodrede dem, men det ville jeg jo dårligt kunne forhindre.
De har med naboernes velsignelse gået ud og ind hos os som de ville, og jeg har passet dem, når naboerne skulle på ferie, men deres mad har de altid fået hjemme hos dem selv, aldrig hos os (måske er en enkelt reje eller to er faldet på gulvet).
Hvis jeg havde fritgående katte, ville jeg være ked af, at andre fodrede dem, men det ville jeg jo dårligt kunne forhindre.
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Missis F: Lige præcis, det kan man nemlig ikke forhindre... og det mener jeg heller ikke man skal prøve på.
Når man lukker katten ud... så giver man den friheden... og katten tilhører efter min mening ikke kun en selv længere, men alle de der har lyst til at "have med den at gøre" :lol:
Lille kat, lille kat,
lille kat på vejen
hvis er du ?, hvis er du ?
jeg er sku’ min egen !
(Piet Hein) :mis:
Når man lukker katten ud... så giver man den friheden... og katten tilhører efter min mening ikke kun en selv længere, men alle de der har lyst til at "have med den at gøre" :lol:
Lille kat, lille kat,
lille kat på vejen
hvis er du ?, hvis er du ?
jeg er sku’ min egen !
(Piet Hein) :mis:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Dejligt der er nogen der er enig med mig Man må da regne med at andre vil fodre ens kat eller andet, også en af grundene til at mine katte ikke er :NO: Udekatte men er på vores Terrase der er indehegnet, :mis: men har hørt mange ''Grimme historie om katte det er bleven brændt eller andet, så den man at Naboen foder ens kat er da bedre end noget andet''
Men jeg ville HOLDE DEN INDE..
Men jeg ville HOLDE DEN INDE..
Laila: Der er nemlig rigtig mange skrækhistorier
Så det at katten bliver fodret af andre, det er da den mindste risiko ved at lade den rende frit.
Så det at katten bliver fodret af andre, det er da den mindste risiko ved at lade den rende frit.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
denb problemstilling troede jeg ikke fandtes..... men ja - hvis folk ikke vil have, at man fodrer deres fritløbende kat - så skal de da holde den inde på eget matrikel.....
Lignende emner
» Lillemis' egen tråd
» Man har pligt til at holde katten på egen grund
» Mine katte
» 18 Katte mishandlet
» Allergi og katte
» Man har pligt til at holde katten på egen grund
» Mine katte
» 18 Katte mishandlet
» Allergi og katte
Side 1 af 1
Forumtilladelser: