JULEHYGGE-TRÅD
+3
lala1979
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 1 af 9
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
JULEHYGGE-TRÅD
Simpelhen en tråd som er meningen skal køre hele december måned... en tråd til hygge,sjov og ballade - og alt det andet :hehe:
Rigtig god 1,ste december til jer alle - NU ER JULEN SKUDT IGANG
........... :xlys:
Rigtig god 1,ste december til jer alle - NU ER JULEN SKUDT IGANG
........... :xlys:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: JULEHYGGE-TRÅD
Har i alle fået pyntet op til jul ?
Jeg skal igang med det i eftermiddag
Jeg skal igang med det i eftermiddag
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Her bliver der ikke pyntet op til jul. Pga. Misserne.
Men vi skal have et lille juletræ i år, også skal vi væde om hvor lang tid det for lov at stå op. :)
Men vi skal have et lille juletræ i år, også skal vi væde om hvor lang tid det for lov at stå op. :)
Lizzie: Okay - her er det lige modsat. Ingen juletræ, men masser af julepynt :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
MB Så skal vi da se billeder af ''Alt det julepyntNa´Zyia skrev:Lizzie: Okay - her er det lige modsat. Ingen juletræ, men masser af julepynt :hehe:
lala1979: Nå det mener du :thihi:
Ja det kan da godt være jeg finder på at tage nogle billeder.. men kun hvis jeg kan få kattene med på dem :hehe:
Ja det kan da godt være jeg finder på at tage nogle billeder.. men kun hvis jeg kan få kattene med på dem :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev:Ja det synes jeg du skal *GG* Se så og kom igang
Dem vil jeg glæde mig til..
Se så og kom igang
Hov hov hov hov , hvad er det for en tone :smæk:
Du skal da vist ikke have nogle julegaver i år - Tror jeg skal have fat i ham Boje
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Ja det synes jeg du skal *GG* Se så og kom igang
Dem vil jeg glæde mig til..Se så og kom igang
Du skal da vist ikke have nogle julegaver i år - Tror jeg skal have fat i ham Boje
Jaaa du skal jo holdes igang Ej det er kun for og drille MB Mener det ikke så slemt... Det gør du bare jeg har fået en Julegave et kradsetræ fra-gulv til loft... Og misserne er så glad for det... Så nænæ du kan bare komme an..
lala1979 skrev:Na´Zyia skrev:lala1979 skrev:Ja det synes jeg du skal *GG* Se så og kom igang
Dem vil jeg glæde mig til..Se så og kom igang
Jaaa du skal jo holdes igang Ej det er kun for og drille MB Mener det ikke så slemt... Det gør du bare jeg har fået en Julegave et kradsetræ fra-gulv til loft... Og misserne er så glad for det... Så nænæ du kan bare komme an..
jeg har fået en Julegave et kradsetræ fra-gulv til loft... Og misserne er så glad for det
Du har fået et kradsetræ, og så er det kattene der bruger det - Nej ved du hvad
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jaaaah for der skal sgu ''Overtales til, da de har 5 i forvejen Og boje ''Hvor skal det så stå henne'' Vi haaaaar så meget af det der pus'' Så derfor MB
Stakkel Boje, han kan snart ikke være i eget hjem for klatretræer - og katte
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Hvorfor har jeg først set denne tråd nu
Jeg pyntede til jul og bagte pebernødder og vaniliekranse igår...... og misserne er vilde med det hele
:jmand:
Jeg pyntede til jul og bagte pebernødder og vaniliekranse igår...... og misserne er vilde med det hele
Na´Zyia skrev:Stakkel Boje, han kan snart ikke være i eget hjem for klatretræer - og katte
Der er nu masser af plads, jeg laver pladsen Men huset er hellere ikke lille..
Miss Ronski's skrev:Hvorfor har jeg først set denne tråd nu
Der var du Miss Ronski's
Lyder rigtigt hyggligt.. Og mine missere elsker også når jeg går og hygge og høre musik og de render ude på terrasen og der er god stemning :catdanse: :catdanse: :catdanse: :catdanse: :catdanse:
Miss Ronski's skrev:lala: Hvor er billederne af dit nye kradsetræ?????
Jamen dem skal jeg da lige vise her da Jeg finder lige et billede *ss*
ja, musik skal der til - her var der gang i Absolute Christmas årgang 2000 - tror jeg det var
Jaaaah Jeg elsker musik :kor: Jeg har dog ikke hørt Julemusik inu, har lige købt en cd men Danse med drenge'' Så den har kørt her på højtryk og misserne rockede med :catdanse: :cathop:
Danser med drenge er også bare kanon - dem hører jeg også indimellem....... også når de holder koncert her i Aalborg :-) :kor:
Ja de er bare gode :hopla: Har også hørt dem når de har været her i Randersugen og så rocker man...
Side 1 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lignende emner
» Godmorgen -Tråd
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
Side 1 af 9
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum