JULEHYGGE-TRÅD
+3
lala1979
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 2 af 9
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sv: JULEHYGGE-TRÅD
Jaaaaamen, det er da helt vildt som i snakker :julehop:
Nu skal i sørme ikke bruge alt papiret herinde, så har vi andre jo ikke noget at skrive på, når VI engang imellem gerne vil sige noget
Nu skal i sørme ikke bruge alt papiret herinde, så har vi andre jo ikke noget at skrive på, når VI engang imellem gerne vil sige noget
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Der er lige startet en film på +3 tror den er god
Day after tomorrow
Originaltitel: The Day After Tomorrow
Amerikansk spændingsdrama fra 2003.
TV3+ | onsdag d. 02.12 22:00 - 00:20
En isblok på størrelse med hele Rhode Island bryder fri i
Antarktis, og alvorlige vejrfænomener begynder at vise sig over hele Jorden. Hagl så store som grapefrugter bombarderer Tokyo, rekordstore orkaner dundrer mod Hawaii, sneen falder i New Delhi, og en serie tornadoer gør, hvad de kan for at lægge Los Angeles i ruiner. Klimaeksperten Hall tror, noget stort er undervejs, og en opringning fra en skotsk kollega bekræfter hans bange anelser. De ekstreme vejrforhold er langt alvorligere end skaderne de udløser, en global superstorm, som vil resultere i en ny istid er nemlig på vej. Kan stormen stoppes i tide?
Day after tomorrow
Antarktis, og alvorlige vejrfænomener begynder at vise sig over hele Jorden. Hagl så store som grapefrugter bombarderer Tokyo, rekordstore orkaner dundrer mod Hawaii, sneen falder i New Delhi, og en serie tornadoer gør, hvad de kan for at lægge Los Angeles i ruiner. Klimaeksperten Hall tror, noget stort er undervejs, og en opringning fra en skotsk kollega bekræfter hans bange anelser. De ekstreme vejrforhold er langt alvorligere end skaderne de udløser, en global superstorm, som vil resultere i en ny istid er nemlig på vej. Kan stormen stoppes i tide?
Sidst rettet af Na´Zyia Tors 3 Dec - 0:12, rettet 1 gang
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Jaaaaamen, det er da helt vildt som i snakker :julehop:
Mb Nej vi skal prøve og lad være
Na´Zyia skrev:Der er lige startet en fil på +3 tror den er god
Day after tomorrow
Alser MB ''Jeg har jo sagt jeg ikke kan se tv3+ Og så ævler du om den :hmm: Men jeg ser Speed på tv2 zulu..
Tak Lone de er også glad for det.. kostede 600kr i plantorama så det var ikke slemt..
Du må da snart se at få en tv-pakke der kan tage +3 lala :hehe:
Hvor blev Lone dog af... gad vide om hun blev så træt, at hun er faldet ned af stolen.. og nu ligger og snorker under bordet
Hvor blev Lone dog af... gad vide om hun blev så træt, at hun er faldet ned af stolen.. og nu ligger og snorker under bordet
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Nej det er helt ok, vi kan jo hellere ikke have det hele, har Canal+ og det er fint nok, jeg skulle lige drille dig...
Loooone'' Hvor er du??
Loooone'' Hvor er du??
GODMORGEN smukke piger..... jeg er skam her - jeg gik bare i seng
Lala: det var billigt det træ - der har du da gjort et kup!!
Miss Ronski's skrev:GODMORGEN smukke piger..... jeg er skam her - jeg gik bare i seng
Nej ved du nu hvad, du kan da ikke bare gå i seng midt i det hele - uden at sige noget
Jeg sad til kl. 4 i morges og ventede på dig.. turde ikke logge af hvis du nu skulle svare
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
I er slemme er I
Na'zyia: du var sikker oppe alligevel....
Håber der er fremgang med Simba
Miss Ronski's skrev: I er slemme er I
Slemme.. naaah, det var da dig der bare forsvandt :hehe:
Simba gar du fået en update på
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jamen på et tidspunkt kunne jeg se, at jeg var alene online - og så kunne jeg ligeså godt daffe af..... for jeg gad ikke lige, at sidde og skrive med mig selv på det tidspunkt
Miss Ronski's skrev:GODMORGEN smukke piger..... jeg er skam her - jeg gik bare i seng
God eftermiddag til jer smukkedamer
Tak ja det var nemlig billigt :weee: :jubel:
Sidst rettet af lala1979 Tors 3 Dec - 17:30, rettet 1 gang
Na´Zyia skrev:Miss Ronski's skrev: I er slemme er I
Slemme.. naaah, det var da dig der bare forsvandt :hehe:
Simba gar du fået en update på
Ja det var dig Lone
Na'zyia gerne en opdatering med Simba Når du er parat
Glædelig julemåned herfra... Nej jeg har endnu ikke pyntet op, kun et nissepar som jeg købte for 14 dage siden. Jeg er spændt på om vi kan have juletræ i år, for nu er der jo en killing i huset. Da Mikki var killing, klatrede hun til tops i juletræet. Og tog alle de kugler hun kunne få fat i. Så vi har ingen glaspynt fremme mere... er bange for at de skal skære poterne til blods, eller slikke nogle små skår i sig.
Idag har vi været ude at købe julegaver til børnebørnene. Det er det vigtigste, så det er altid det første der bliver købt. Så kommer alt det andet i anden række. :mc2:
Idag har vi været ude at købe julegaver til børnebørnene. Det er det vigtigste, så det er altid det første der bliver købt. Så kommer alt det andet i anden række. :mc2:
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Glædelig jul også til dig Alicia
Jah, man skal godt nok passe på med sådan nogle glaskugler, når man har katte i huset.
Jah, man skal godt nok passe på med sådan nogle glaskugler, når man har katte i huset.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 2 af 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Lignende emner
» Godmorgen -Tråd
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
Side 2 af 9
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum