Yark ikke alt er lutter lagkage
5 deltagere
Side 1 af 1
Yark ikke alt er lutter lagkage
Det er skønt at have katte, desværre er der også ulemper.
De sidste 3 dage har jeg brugt på den mindre fornøjelige del med mine katte.
De har jo en stor løbegård med en udendørs bakke, af forskellige årsager har jeg ikke fået den tømt det sidste år, så den var efterhånde godt fyldt.
Derfor valgte jeg at tømme den helt og give dem nyt sand.
kattene nyder det nye sand og den rene bakke.
Kattene har jo også en lille bassin, den blev tjekket ved samme lejlighed og desværre måtte jeg konstantere at den lugtede meget rådden, hvilket undre mig for der er inge fisk i. Samt at den ene af buskene heller ikke havde klaret vinteren.
Jeg har dog lige tømt den og kunne se at mange frøer havde valgt at overvintre i kattenes dam, hvilket de ikke overlevede.
Bella sidder nu ude i den tomme dam og nærmest vræler, hun er bestemt ikke tilfreds med at mangle sin legeplads. Men jeg tror den har godt af at tørre lidt, så kunne det også være de sidste alger døde.
De sidste 3 dage har jeg brugt på den mindre fornøjelige del med mine katte.
De har jo en stor løbegård med en udendørs bakke, af forskellige årsager har jeg ikke fået den tømt det sidste år, så den var efterhånde godt fyldt.
Derfor valgte jeg at tømme den helt og give dem nyt sand.
kattene nyder det nye sand og den rene bakke.
Kattene har jo også en lille bassin, den blev tjekket ved samme lejlighed og desværre måtte jeg konstantere at den lugtede meget rådden, hvilket undre mig for der er inge fisk i. Samt at den ene af buskene heller ikke havde klaret vinteren.
Jeg har dog lige tømt den og kunne se at mange frøer havde valgt at overvintre i kattenes dam, hvilket de ikke overlevede.
Bella sidder nu ude i den tomme dam og nærmest vræler, hun er bestemt ikke tilfreds med at mangle sin legeplads. Men jeg tror den har godt af at tørre lidt, så kunne det også være de sidste alger døde.
Sv: Yark ikke alt er lutter lagkage
Det er da dejligt det er ordnet og overstået
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Ja, det er skønt at være på den anden side at det arbejde. næste projekt hos kattene er at lægge fliser omkring sandkassen og under huset i løbegården.
Men inden da skal haven hegnes ind, så hunden bliver fri for at stå i snor.
Men inden da skal haven hegnes ind, så hunden bliver fri for at stå i snor.
Hold da helt op der er gang i den, super lækkert når det er overstået.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
åhhh det er så dejligt når der sker noget - og ISÆR når man er færdig
HOLD da op... Der er nok én, der har haft gang i den helt store forårsrengøring.
Det er så dejligt, når man har fået overstået dén slags. Så er du VIRKELIG parat til at nyde sommeren.
Det er så dejligt, når man har fået overstået dén slags. Så er du VIRKELIG parat til at nyde sommeren.
Lylle My skrev: HOLD da op... Der er nok én, der har haft gang i den helt store forårsrengøring.
Det er nu stadig mange ting der skal ordnes, men derfor kan man jo godt nye sommeren alligevel.
Lignende emner
» Veninden vil ikke lytte - er jeg dum?
» Kys ikke din kat
» Ikke mere sne...
» Det laver din kat, når du ikke er hjemme....
» Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
» Kys ikke din kat
» Ikke mere sne...
» Det laver din kat, når du ikke er hjemme....
» Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum