Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
+2
Na´Zyia
Felis-Trollius
6 deltagere
Side 1 af 1
Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
Ja, så måtte jeg jo hellere præsentere mig selv eftersom jeg kan se en hel del mennesker har gjort det:o)
Jeg er en frisk glad pige, der tilstadighed studerer og ved siden af har jeg mine elskede katte, som jeg ikke kan undvære for noget!
Jeg er tit afsted på udstillinger og går meget op i kattens sundhed og velvære!
Derudover har vi (kæresten) & jeg en bi-interesse, hvor vi avler en masse heste:o) MEN det er jo helt noget andet;o)
Jeg glæder mig til at tilbringe en masse gode stunder herinde:)
Hilsen Louise
Jeg er en frisk glad pige, der tilstadighed studerer og ved siden af har jeg mine elskede katte, som jeg ikke kan undvære for noget!
Jeg er tit afsted på udstillinger og går meget op i kattens sundhed og velvære!
Derudover har vi (kæresten) & jeg en bi-interesse, hvor vi avler en masse heste:o) MEN det er jo helt noget andet;o)
Jeg glæder mig til at tilbringe en masse gode stunder herinde:)
Hilsen Louise
Sv: Felis-Trollius/Hej allesammen :o)
Hej Louise - Velkommen til :wel:
Dejligt at se dig herinde - vi glæder os også til at få en masse gode stunder sammen med dig herinde :Yep:
Dine heste vil jeg også meget gerne se, så du må meget gerne sætte billeder ind i Galleri :YES:
Dejligt at se dig herinde - vi glæder os også til at få en masse gode stunder sammen med dig herinde :Yep:
Dine heste vil jeg også meget gerne se, så du må meget gerne sætte billeder ind i Galleri :YES:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Felis-Trollius skrev:så er du velkommen i Rold til at klappe:-)
Mange tak Louise
Ja der er da godt nok ikke såååå langt til Rold her fra, men alligevel lidt besværligt når man ikke har bil
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
:W3:
fra Missis F
fra Missis F
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127