Nunchaku Airi har født
+8
PiaH
Sacala
Lizzie
lala1979
Lylle My
Missis F
Na´Zyia
Miss Ronski's
12 deltagere
Side 2 af 4
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: Nunchaku Airi har født
Det var ikke meget, hun må da snart overgive sig... ellers får du da heller ikke søvn i nat.
Ja, det lyder til der er gang i mælken
Ja, det lyder til der er gang i mælken
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
hun har alt for travlt med at holde øje med, at der ikke er fare på færde hos de små....
Ja der må være gang i mælken. De små er relt rolige og sover rigtig godt
Ja der må være gang i mælken. De små er relt rolige og sover rigtig godt
Det er jo helt naturligt hun er på vagt, men håber hun bliver lidt mere rolig... så både du og hende kan få noget søvn
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
ja - det varer ikke længe inden jeg går i seng - og så bliver døren lukket - og Cille har ingen adgang, for hun blev smidt ud med et HVÆS (af Airi), så jeg fløj op af sengen i aftes............ der vidste vi at Airi havde tænkt sig at føde......
Men ja - håber at hun snart slapper mere af..
Men ja - håber at hun snart slapper mere af..
Har lige vejet den BLÅ ;-) - den vejede ved fødsel 130g og vejer nu 146g - så noget mælk får de da indenbords
Der er da fløde i den mælkebar
Kan du nu sove rigtig godt... det håber jeg
Kan du nu sove rigtig godt... det håber jeg
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ser først tråden nu. Tillykke med de 2 guldklumper håber dog der er en pige der i mellem, men det vigtigste er at mor og børn har det godt. Og de er da bare super smukke.
Glæder mig til og følge dem - kan fortællle hun fødte 2 af killingerne i samme stilling sidste gang og hun den gang jo var fælles mor med Leia, men det var Airi som var fast inventar i fødekassen dog så hun gerne vi var inde for synsvide
MVH
Gitte
Glæder mig til og følge dem - kan fortællle hun fødte 2 af killingerne i samme stilling sidste gang og hun den gang jo var fælles mor med Leia, men det var Airi som var fast inventar i fødekassen dog så hun gerne vi var inde for synsvide
MVH
Gitte
Gitte: jeg er sikker på at det er 2 drenge. De er helt ens "forneden".
De er desuden også helt ens i aftegninger - bare med forskellig farve. Sjovt synes jeg.
Hun er bestemt ikke fast inventar i fødekassen - men ligger lige i nærheden og kommer når de kalder . Dog har hun vis sovet i kassen det meste af natten.
Hehehe det var en super sjov fødestilling - men hun synes åbenbart at vi skal se det hele.
Na'zyia: jeg sov RIGTIG godt. Er først lige stået op - men kun fordi jeg blev vækket af telefonen.
De er desuden også helt ens i aftegninger - bare med forskellig farve. Sjovt synes jeg.
Hun er bestemt ikke fast inventar i fødekassen - men ligger lige i nærheden og kommer når de kalder . Dog har hun vis sovet i kassen det meste af natten.
Hehehe det var en super sjov fødestilling - men hun synes åbenbart at vi skal se det hele.
Na'zyia: jeg sov RIGTIG godt. Er først lige stået op - men kun fordi jeg blev vækket af telefonen.
Nåååh, så dejlige de er
Det klæder dem at være uden horn
Det klæder dem at være uden horn
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jamen stort tillykke med de små bebser, de ser finde ud, og sikke stolt og lækker mormis er
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Tak PiaH - ja mormis(Airi) er meget stolt. Hun har killingerne i soveværelset - og når hun så kommer ind til os i stuen og vi spørger hende: "hvor er dine babyer" - så pisker hun ind i soveværelset igen - og vi følger selvfølgelig efter
Miss Ronski's skrev:Tak PiaH - ja mormis(Airi) er meget stolt. Hun har killingerne i soveværelset - og når hun så kommer ind til os i stuen og vi spørger hende: "hvor er dine babyer" - så pisker hun ind i soveværelset igen - og vi følger selvfølgelig efter
Ha ha ha, det er simpelthen for godt hvor er hun dejlig
- Frosset :
Tillykke med de dejlige killinger
Pinkie- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 64
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Nordjylland
Tillykke med de to små missedrenge, hvor er de bare dejlige.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Åh hvor er de bare dejlige, især ham den blå/hvide dreng kunne godt friste en svagelig sjæl *gg*
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Tak Annie
- og tak Gitte - ja han er skam også en dejlig lille fedebasse.
Airi udfylder nu rollen som mor til UG. Der er faldet ro over hende nu, og indtil videre er det vist fløde hun producerer
- og tak Gitte - ja han er skam også en dejlig lille fedebasse.
Airi udfylder nu rollen som mor til UG. Der er faldet ro over hende nu, og indtil videre er det vist fløde hun producerer
Basserne har nu næsten 1 uge gamle (i morgen) fordoblet sin fødselsvægt - hu hej hvor det går - jeg kan ikke længere nå rundt om maven på dem med een hånd.
Ja de har travlt de små
- Frosset :
jaaaaaaaa - ka' næsten ikke vente til de er 4-5 uger gamle - jeg eeeeeeeeelllsker dem i den alder :-)
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Lignende emner
» Nunchaku Airi har røde dutter
» Kisser har født
» Qalla har født!
» Marilyn har født :)
» Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
» Kisser har født
» Qalla har født!
» Marilyn har født :)
» Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
Side 2 af 4