Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
Side 1 af 1
Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
I 2003, dagen før min fødselsdag, blev denne smukke hankat født. Købte ham i nordjylland og har intet fortrudt. Det virker heller ikke som om han klager over noget. Stikker aldrig af lige meget hvad jeg laver og lader hans dør stå åben imens. Han er altid glad og tager venligt imod alle der vil beundre ham. Tøserne kan heller ikke klage, større gentleman findes ikke.
Har her i sommer renoveret hans hus så nu er han klar til at tage imod damer og vintervejr i gode nymalede omgivelser.
Han har adskillinge killinger på samvittigheden. Har hertil aldrig fået under 5 killinger i kullene. Har et på 9 stk. Sendte i foråret en blå dreng til England på 6,5kg efter ham, flere af killingerne har klaret sig godt på udstillinger, så opdrætteren (mig) klager heller ikke over noget. De eneste som klager er rotterne når de forvilder sig ind til ham for så ender de deres liv der.
Har her i sommer renoveret hans hus så nu er han klar til at tage imod damer og vintervejr i gode nymalede omgivelser.
Han har adskillinge killinger på samvittigheden. Har hertil aldrig fået under 5 killinger i kullene. Har et på 9 stk. Sendte i foråret en blå dreng til England på 6,5kg efter ham, flere af killingerne har klaret sig godt på udstillinger, så opdrætteren (mig) klager heller ikke over noget. De eneste som klager er rotterne når de forvilder sig ind til ham for så ender de deres liv der.
Lignende emner
» Qalla har født!
» Avlshan i svøb
» Min generte avlshan.
» Mine katte -CH Uldtottens Babette født 1996 - sortsølvtortie makreltabby
» Kisser har født
» Avlshan i svøb
» Min generte avlshan.
» Mine katte -CH Uldtottens Babette født 1996 - sortsølvtortie makreltabby
» Kisser har født
Side 1 af 1
Forumtilladelser: