Avlshan i svøb
4 deltagere
Side 1 af 1
Avlshan i svøb
Sidst ankommet til huset Elkington´s Jay-Z eller Sackary som jeg kalder ham. Søgte en ny genpulje til Sandras killinger. Fandt denne sortsølv med hvid, en super flot fyr, syntes jeg selv. Herren er så viril at han havde sin føeste date som 4-5 måneders MEN hun var dobbelt så lang. Han kunne jo ikke nå den stakkel. Det var han da bedøvende ligeglad med. I foråret fik han så sin første ægte date. Damen har fået 4 kuld med Dusty så hvad sku hun med den snothvalp. UF tag poterne og munden til dig knægt var vist det eneste hun kunne få fremstammet. Der kom i hvert fald ingen killinger.
Sackery er grov som jeg ønskede mig ham. Håber at der kommer mere gang i sagerne til næste år eller når mine hunkillinger fra i år kommer i den fødedygtige alder.
Sackery er grov som jeg ønskede mig ham. Håber at der kommer mere gang i sagerne til næste år eller når mine hunkillinger fra i år kommer i den fødedygtige alder.
Sv: Avlshan i svøb
Han er rigtig flot :love:
Det bliver spændende at se hvad han kan lave af killinger når den tid kommer :stork:
Det bliver spændende at se hvad han kan lave af killinger når den tid kommer :stork:
;o)
:HI: Jaah han er smuk :Welcome: Til den smukke Dreng :flower: Ja det bliver meget spændene og se hvad han kan lave
af små misser :stork:
af små misser :stork:
Lignende emner
» Min nye avlshan
» Min generte avlshan.
» Avlshan bestilt :-)
» Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
» Vente vente - avlshan ;)
» Min generte avlshan.
» Avlshan bestilt :-)
» Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003
» Vente vente - avlshan ;)