Kisser har født
+2
Miss Ronski's
Sacala
6 deltagere
Side 1 af 1
Kisser har født
I går kom så dagen som jeg længe har gået og ventet spændt på, nemlig dagen hvor Kisser fik hendes skønne hittemislinger. Om formiddagen var der ingen tegn på der snart ville ske noget, men da jeg kom hjem efter en tur ude og ride lige over middag, fandt jeg Kisser i bunden af mit klædeskab med 4 tørre killinger.
Jeg er lidt usikker på kønnret på en af killingerne men vil mene der er tale om 3 drenge og en pige. Der er 3 makreltabby/hvide og en blochedtabby/hvid. Billeder kommer en af de nærmeste dage - de har alle taget på fra i går til i dag og lå alle over 100 gr. ved fødselen.
Kisser er rigtig stolt af sine små og forlader dem kun for at komme i bakken, så mad serveres endnu på sengekanten, hun vil ikke være i fødekassen så har nu en vaskekurv i bunden af skabet hvor hun føler sig tryg og sikker.
MVH
Gitte
Jeg er lidt usikker på kønnret på en af killingerne men vil mene der er tale om 3 drenge og en pige. Der er 3 makreltabby/hvide og en blochedtabby/hvid. Billeder kommer en af de nærmeste dage - de har alle taget på fra i går til i dag og lå alle over 100 gr. ved fødselen.
Kisser er rigtig stolt af sine små og forlader dem kun for at komme i bakken, så mad serveres endnu på sengekanten, hun vil ikke være i fødekassen så har nu en vaskekurv i bunden af skabet hvor hun føler sig tryg og sikker.
MVH
Gitte
Sv: Kisser har født
Stort tillykke med de små. Det er sikker nogle rigtig smukke misser
Glæder mig til at se billeder.
Åhhhhhh, tillykke med de 4 små
Jeg glæder mig til at se dem, regn med jeg har skrevet mig op til killingenus
Jeg glæder mig til at se dem, regn med jeg har skrevet mig op til killingenus
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Tillykke med familieforøgelsen.
Ja, det er sjovt med de klædeskabe... De er simpelthen den bedste fødekasse, en kat kan få. Min afdøde kat Mjav blev også født i bunden af min fars klædeskab.
Ja, det er sjovt med de klædeskabe... De er simpelthen den bedste fødekasse, en kat kan få. Min afdøde kat Mjav blev også født i bunden af min fars klædeskab.
TILLYKKE
Glæder mig til at se billeder
Glæder mig til at se billeder
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lignende emner
» nyt medlem - Kisser
» Hittemissen Kisser