Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
4 deltagere
Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
Min bror gav mig et link til denne video og spurgte, om jeg havde givet Mille Møgkat væk... Dét har jeg nu ikke, men jeg tror, katten på videoen må være hans tvillingebror - de ligner ihvertfald hinanden både af sind og skind.
Babysitteren spiller bold med babyen - bolden vælter et glas, der går i stykker - babyen hyler... og SÅ har vi balladen...
Min veninde har prøvet noget lignende med min kat. Hvem f***** har brug for en vagthund?
Babysitteren spiller bold med babyen - bolden vælter et glas, der går i stykker - babyen hyler... og SÅ har vi balladen...
Min veninde har prøvet noget lignende med min kat. Hvem f***** har brug for en vagthund?
Sv: Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
Hold da op
Gad vide om hun kom tilbage for at være barnepige der
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Hold da op
Jeg tvivler meget... Mon ikke deres næste barnepige er iført beskyttelsesdragt, pisk og en stol til at forsvare sig med?
Det mest imponerende er, at man kan se, at katten FORSVARER babyen... Da den kommer tæt på ham, kigger den op på ham... og ryger i hovedet af babysitteren igen.
..og den grå mis forsøger at skabe fred ved at stille sig mellem katten og pigen. Desværre skal der NOGET mere til at berolige det vilde bæst.
Nu véd jeg altså, at der findes andre pitbull-katte end min Mille.
Lylle My skrev:Na´Zyia skrev:Hold da op
Jeg tvivler meget... Mon ikke deres næste barnepige er iført beskyttelsesdragt, pisk og en stol til at forsvare sig med?
Det mest imponerende er, at man kan se, at katten FORSVARER babyen... Da den kommer tæt på ham, kigger den op på ham... og ryger i hovedet af babysitteren igen.
..og den grå mis forsøger at skabe fred ved at stille sig mellem katten og pigen. Desværre skal der NOGET mere til at berolige det vilde bæst.
Nu véd jeg altså, at der findes andre pitbull-katte end min Mille.
Ja det er helt fantastisk... det er jo sådan nogle egenskaber man tillægger en hund... Når man siger kat, så forbinder man det ikke lige med en der kan vogte huset ligeså godt som en Rottweiler
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lignende emner
» Kattene har brug for DIG!
» Hvem forstår et ord af det hér?
» Hvem er i - Horoskop
» Kradsetræer til udendørs brug
» Stor - større - størst
» Hvem forstår et ord af det hér?