Hvem er i - Horoskop
+4
Denise
lala1979
Missis F
Na´Zyia
8 deltagere
Side 1 af 2 • 1, 2
Hvem er i - Horoskop
Nu er det vist på tide at få fortalt hvem i brugere virkelig er :thihi: så her er jeres horoskop.
Fra pålidelig kilde jan jeg oplyse, at det skulle være meget præcist
Vandmanden:
Du har en opfindsom forstand og er tilbøjelig til at være fremskridtsvenlig. Du lyver dog en del. Iøvrigt er du temmelig skødesløs og upraktisk, hvorfor du laver den samme fejl gang på gang. Folk synes du er dum i låget
Du har en livlig fantasi og tror, du bliver forfulgt at politi og efterretningsvæsen. Du har ingen indflydelse på dine omgivelser og er helt uden charme. Dog er du meget pralende. Fiskene er ofte blottere.
Vædderen:Du er en foregangsmand og nærer foragt for andre mennesker. Du er hidsig, utålmodig og hånlig overfor andre, men er til gengæld uden humoristisk sans. Du er ikke særlig rar, faktisk et røvhul, og ingen kan lide dig.
Du er praktisk og ihærdig. Du har en stædig udholdenhed og arbejder som bare helvede. De fleste mennesker synes du er ensidig, tykhovedet og intolerant. Tyre har dårlige ånde, armsved samt lugter og fiser meget.
Du er hurtig og intelligent tænker. Folk kan lide dig, fordi du er biseksuel. Du nærer helt overdrevne forventninger af alle situationer og betragtes som psykisk afviger. Du er meget behagesyg, altså billig. Forresten er tvillingerne kendt for at begå blodskam.
Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig. De fleste modtagtere af socialhjælp er krebse.
Du anser dig selv for den fødte leder. Andre synes, du er påtrængende. De fleste løver er blærerøve og skrub hysteriske. Du er forfængelig og meget selvglad. På den anden side er du også nærig og har meget stærk trang til alkohol. Løver er altid uhæderlige og begår ofte underslæb.
Du er den logiske type og hader uorden. Denne irriterende pernittengryn holdning er utålelig for dine venner, hvis du har nogle. Du er en kold skid og falder tit i søvn mens du elsker. Jomfruer kan ikke skelne stort fra småt, men de kan godt være gode buschauffører.
Du er den kunstneriske type og ikke særlig realistisk. Hvis du er en mand, hører du til den meget tvivlsomme slags. De kvindelige vægte er som regel fede og ulækre. Dine chancer for arbejdsmæssige og økonomiske vindinger er lig nul. Dog kan vægte af begge køn være gode prostituerede. Alle vægte har kønssygdomme.
Du er skarpsindig i forretningsanliggender og i det hele taget ikke til at stole på. Din moral er særdels anløben. Seksuelt er du lig nul, men du savler meget. De fleste skorpioner bliver myrdet før eller siden.
Du er optimistisk og blåøjet. Du satser dumdristigt på dit held mest fordi du mangler talent. Skytternes hjerne er meget passende at sammenligne med visse fortidsøgler. De fleste skytter er fordrukne, liderlige eller narkomaner. Du er ufrivilig komisk og folk griner meget af dig. Dine forsøg på at være morsom ender derimod altid højst pinlige.
Du er stokkonservativ og bange for at tage en chance. Du laver sjældent fejl, da du faktisk aldrig laver noget som helst. Du er doven og betragtes som et hul i jorden. Der er ingen der lægger mærke til dig, og du kunne egentlig lige så godt være død. Der har aldrig - og vil heller aldrig eksistere en stenbuk af blot den ringeste betydning, Stenbukke bør undgå at stå stille i længere tid, da hundene ellers tror de er et træ og pisser på dig.
Fra pålidelig kilde jan jeg oplyse, at det skulle være meget præcist
Vandmanden:
Du har en opfindsom forstand og er tilbøjelig til at være fremskridtsvenlig. Du lyver dog en del. Iøvrigt er du temmelig skødesløs og upraktisk, hvorfor du laver den samme fejl gang på gang. Folk synes du er dum i låget
Du har en livlig fantasi og tror, du bliver forfulgt at politi og efterretningsvæsen. Du har ingen indflydelse på dine omgivelser og er helt uden charme. Dog er du meget pralende. Fiskene er ofte blottere.
Vædderen:Du er en foregangsmand og nærer foragt for andre mennesker. Du er hidsig, utålmodig og hånlig overfor andre, men er til gengæld uden humoristisk sans. Du er ikke særlig rar, faktisk et røvhul, og ingen kan lide dig.
Du er praktisk og ihærdig. Du har en stædig udholdenhed og arbejder som bare helvede. De fleste mennesker synes du er ensidig, tykhovedet og intolerant. Tyre har dårlige ånde, armsved samt lugter og fiser meget.
Du er hurtig og intelligent tænker. Folk kan lide dig, fordi du er biseksuel. Du nærer helt overdrevne forventninger af alle situationer og betragtes som psykisk afviger. Du er meget behagesyg, altså billig. Forresten er tvillingerne kendt for at begå blodskam.
Du er sympatisk og forstående overfor andre folks problemer. Du betragtes som et naivt fæhoved. Du udsætter altid alting og laver aldrig noget selv. Andre prøver normalt at undgå dig, da du betragtes som meget kedelig. De fleste modtagtere af socialhjælp er krebse.
Du anser dig selv for den fødte leder. Andre synes, du er påtrængende. De fleste løver er blærerøve og skrub hysteriske. Du er forfængelig og meget selvglad. På den anden side er du også nærig og har meget stærk trang til alkohol. Løver er altid uhæderlige og begår ofte underslæb.
Du er den logiske type og hader uorden. Denne irriterende pernittengryn holdning er utålelig for dine venner, hvis du har nogle. Du er en kold skid og falder tit i søvn mens du elsker. Jomfruer kan ikke skelne stort fra småt, men de kan godt være gode buschauffører.
Du er den kunstneriske type og ikke særlig realistisk. Hvis du er en mand, hører du til den meget tvivlsomme slags. De kvindelige vægte er som regel fede og ulækre. Dine chancer for arbejdsmæssige og økonomiske vindinger er lig nul. Dog kan vægte af begge køn være gode prostituerede. Alle vægte har kønssygdomme.
Du er skarpsindig i forretningsanliggender og i det hele taget ikke til at stole på. Din moral er særdels anløben. Seksuelt er du lig nul, men du savler meget. De fleste skorpioner bliver myrdet før eller siden.
Du er optimistisk og blåøjet. Du satser dumdristigt på dit held mest fordi du mangler talent. Skytternes hjerne er meget passende at sammenligne med visse fortidsøgler. De fleste skytter er fordrukne, liderlige eller narkomaner. Du er ufrivilig komisk og folk griner meget af dig. Dine forsøg på at være morsom ender derimod altid højst pinlige.
Du er stokkonservativ og bange for at tage en chance. Du laver sjældent fejl, da du faktisk aldrig laver noget som helst. Du er doven og betragtes som et hul i jorden. Der er ingen der lægger mærke til dig, og du kunne egentlig lige så godt være død. Der har aldrig - og vil heller aldrig eksistere en stenbuk af blot den ringeste betydning, Stenbukke bør undgå at stå stille i længere tid, da hundene ellers tror de er et træ og pisser på dig.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Hvem er i - Horoskop
Jeg tør da dårligt indrømme, at jeg er Tyr
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Hmm ''Kan det godt passe'' Nej synes ikke det passer Vandmanden Mig!!
MB dog *
MB dog *
Missis F: Nå det tør du ikke :thihi: Godt du gjorde det alligevel ;o)
Laila: Den er da ikke såååå slem :hehe:
Så må jeg vel hellere tilstå at jeg er løve :skåål: :thihi:
Laila: Den er da ikke såååå slem :hehe:
Så må jeg vel hellere tilstå at jeg er løve :skåål: :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Hov hov Denise... lad os nu høre hvad du er :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jeg er vægt,men ikke fed og ulækker.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
lala1979: HVad er det der ikke kan passe
Okay, så er det ikke det hele der er sandt :hehe:perle3 skrev:jeg er vægt,men ikke fed og ulækker.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
jeg er som den sanne astrologi siger.
romantisk,b-menneske,glad,opvartende,praktisk og god til at male.
romantisk,b-menneske,glad,opvartende,praktisk og god til at male.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Jeg har altid anset mig selv for en stenbuk fra 20.januar :hopla:
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Denise skrev:Jeg har altid anset mig selv for en stenbuk fra 20.januar :hopla:
Nååh, du lyder da ikke såååå slem :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev: MB
Ja, hvad er der Laila ?? :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
lala1979 skrev:Som du da kan sige det
Nå vil hen og se gyser Natnat MB...
Hvor kommer der gyser ??? og hvad for en
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Uha... skynder mig at slå derover
Nat nat... sov godt
Nat nat... sov godt
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Håber du har sovet godt MB Mu står den på kaffe Men vi snakkes helt sikkert ved god dag til alle
Lidt astrologisk fagsnak
At man f.eks. er Vædder betyder, at man har Solen i Vædderens tegn.
Set fra Jorden bevæger Solen sig hvert år ind i Vædderens tegn den 20. marts cirka.
Så er man født en dag, hvor Solen skifter tegn, er det nødvendigt at kende sit fødselstidspunkt for at kende sit soltegn. I år gik Solen ind i Vædderens tegn den 20. marts kl. 12,45 dansk tid.
Det var lidt fra amatør-astrologen
At man f.eks. er Vædder betyder, at man har Solen i Vædderens tegn.
Set fra Jorden bevæger Solen sig hvert år ind i Vædderens tegn den 20. marts cirka.
Så er man født en dag, hvor Solen skifter tegn, er det nødvendigt at kende sit fødselstidspunkt for at kende sit soltegn. I år gik Solen ind i Vædderens tegn den 20. marts kl. 12,45 dansk tid.
Det var lidt fra amatør-astrologen
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Lizzie skrev:Jeg er tvilling ...
Det var ikke helt godt Lizzie :hehe:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:Lizzie skrev:Jeg er tvilling ...
Neej ..
Lizzie skrev:Na´Zyia skrev:Lizzie skrev:Jeg er tvilling ...
Neej ..
Så så... ikke så hård ved dig selv
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Hvem kommer til Vrå ?
» Hvem forstår et ord af det hér?
» Hvem har størst dametække?
» Hvem er den største baby?
» Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
» Hvem forstår et ord af det hér?
» Hvem har størst dametække?
» Hvem er den største baby?
» Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|