Stor - større - størst
5 deltagere
Side 1 af 1
Stor - større - størst
Basserne er nu 6½ uge og såå store. De runder 1 kg inden for den næste uge. Bølle Bob har allerede gjort det.
Nu er de rigtig begyndt at tonse rundt. Støvsugeren er altså sååååå farlig. Man gæmmer sig under skabet og når så det der dumme brummende monster tier stille klager man sig højlydt i håb om at blive redet.
Aurora
Bølle Bob
Bully Bob
Elise og Hera
Nu er de rigtig begyndt at tonse rundt. Støvsugeren er altså sååååå farlig. Man gæmmer sig under skabet og når så det der dumme brummende monster tier stille klager man sig højlydt i håb om at blive redet.
Aurora
Bølle Bob
Bully Bob
Elise og Hera
Sv: Stor - større - størst
Hvor er de fine
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
: hvor er de kære.:katdance
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
[quote="perle3"] : hvor er de kære.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Det kan jeg godt forstå, så er jeg også fri for at tigge gemalen om endnu en misling, for hende der hun er bare for skøn
MVH
Gitte
MVH
Gitte
De mænd de mænd. Vi må se at få opfundet en eleksir som gør dem til katteelskere sådan fra det ene minut til det næste.
det må være mandigheden der gør dem til kattehadere.min kæreste må elske katte, fordi han er følsom. 1.smiley mand 2.kvinde
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Skønne skønne misser. Beholdte du så den blåcremede? Mit problem er, at jeg altid har så svært ved at sige skille mig af med dem, så efterhånden har jeg ikke mindre en 7 katte – men heldigvis også en masse plads.
camillafire- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 7
Medlem siden : 24/11/10
Geografisk sted : horsens
Hera
Aurora
Jeg var så uhldig at miste den yngste af mine avlshunner og så måtte begge mine tøser blive hjemme. Mie er godt nok blevet stor og lækker siden hendes mor forsvandt men det ændrer ikke noget.
Aurora
Jeg var så uhldig at miste den yngste af mine avlshunner og så måtte begge mine tøser blive hjemme. Mie er godt nok blevet stor og lækker siden hendes mor forsvandt men det ændrer ikke noget.
Svært ved at sige farvel til killingerne har jeg ikke men derfor er her alligvel ca. 20 katte lige nu.
Lignende emner
» Hvem har størst dametække?
» Mine hunde som babyer ..( Større billeder )
» Meget stor kat
» Fotografér dit kæledyr - Stor konkurre
» Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
» Mine hunde som babyer ..( Større billeder )
» Meget stor kat
» Fotografér dit kæledyr - Stor konkurre
» Hvem har brug for en stor, bidsk vagthund?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum