Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
4 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))
Forresten også et par stykker af dem her.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lizzie skrev:Sikke da en samtale...
Lizzie: Der er en grund til det hedder "Miss Ronski's "Nu rabler det" tråd ;o))))"
Gæst- Gæst
Dem må du godt spise, bare jeg slipperNa´Zyia skrev:Forresten også et par stykker af dem her.
Gæst- Gæst
briten skrev:Dem må du godt spise, bare jeg slipperNa´Zyia skrev:Forresten også et par stykker af dem her.
Mmm... Den ser da lækker ud... Abehjerne er jo en delikatesse i nogle afrikanske lande.
Lylle My skrev:briten skrev:Dem må du godt spise, bare jeg slipperNa´Zyia skrev:Forresten også et par stykker af dem her.
Mmm... Den ser da lækker ud... Abehjerne er jo en delikatesse i nogle afrikanske lande.
Det har du jo selvfølgelig ret i men alligevel
Gæst- Gæst
Tror i de er giftige... for jeg lå da bevidstløs i 2 dage.. efter jeg havde spist dem
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Na´Zyia skrev:Tror i de er giftige... for jeg lå da bevidstløs i 2 dage.. efter jeg havde spist dem
Ja-ja... og så bildte du bare os andre ind, at vi ikke hørte noget fra dig, fordi din computer var gået i stykker. Alletiders alibi.
Ja helt ærlig så har vi gået og været så nervøs for digLylle My skrev:Na´Zyia skrev:Tror i de er giftige... for jeg lå da bevidstløs i 2 dage.. efter jeg havde spist dem
Ja-ja... og så bildte du bare os andre ind, at vi ikke hørte noget fra dig, fordi din computer var gået i stykker. Alletiders alibi.
Gæst- Gæst
Na´Zyia skrev:Tror i de er giftige... for jeg lå da bevidstløs i 2 dage.. efter jeg havde spist dem
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» VENTILEN - "Hvad har du på hjertet lige nu""
» Godmorgen -Tråd
» JULEHYGGE-TRÅD
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
» Godmorgen -Tråd
» JULEHYGGE-TRÅD
» Lillemis' egen tråd
» Søndags-aften-hygge-tråd :o)
Side 2 af 2