Mille Møgkat - rockernes skræk
5 deltagere
Side 1 af 1
Mille Møgkat - rockernes skræk
Jeg har lige fået en ny ovenbo, der er lidt af en rockertype (stor, hærdebred og med masser af tatoveringer og læderjakke... Han er ikke flyttet helt ind endnu, men han og hans lige så store kammerater er i de sidste par dage så småt begyndt at flytte enkelte af møblerne ind)
Hér i formiddags sad jeg og drak kaffe med en veninde, da vi hørte, at det bankede på døren - hvorefter nogen åbnede den og gik ind... og de eneste, der plejer at gøre dét, er min veninde og min søn, og eftersom de begge var i huset, sprang jeg op og skyndte mig ud i gangen for at se, hvem HULEN der havde den frækhed bare at vade ind.
Ude i gangen knækkede jeg sammen af grin ved synet af to hærdebrede muskelmænd, der med et rædselslagent ansigtsudtryk lynhurtigt trippede baglæns ud af den åbne dør, mens de stirrede skrækslagent ned på gulvet - hvor Mille Møgkat stod med skrævende forben og åben mund, og uden en lyd bare STIRREDE rasende på dem (ikke noget med tyk hale eller rejste ryghår... Han stirrede bare og viste sit imponerende gebis).
Da jeg nåede døren, kommanderede jeg: "Bliv siddende, Mille!". Mille satte sig straks, men fortsatte med at stirre vagtsomt på dem, og så knækkede de to også sammen i latter, mens den ene sagde: "Det må du sgu undskylde, vi er vist gået forkert... Jeg tror, vi skulle have været oppe på 1. sal."
Jeg er rimelig sikker på, de nok skal huske den nøjagtige adresse næste gang, de besøger deres kammerat.
Hér i formiddags sad jeg og drak kaffe med en veninde, da vi hørte, at det bankede på døren - hvorefter nogen åbnede den og gik ind... og de eneste, der plejer at gøre dét, er min veninde og min søn, og eftersom de begge var i huset, sprang jeg op og skyndte mig ud i gangen for at se, hvem HULEN der havde den frækhed bare at vade ind.
Ude i gangen knækkede jeg sammen af grin ved synet af to hærdebrede muskelmænd, der med et rædselslagent ansigtsudtryk lynhurtigt trippede baglæns ud af den åbne dør, mens de stirrede skrækslagent ned på gulvet - hvor Mille Møgkat stod med skrævende forben og åben mund, og uden en lyd bare STIRREDE rasende på dem (ikke noget med tyk hale eller rejste ryghår... Han stirrede bare og viste sit imponerende gebis).
Da jeg nåede døren, kommanderede jeg: "Bliv siddende, Mille!". Mille satte sig straks, men fortsatte med at stirre vagtsomt på dem, og så knækkede de to også sammen i latter, mens den ene sagde: "Det må du sgu undskylde, vi er vist gået forkert... Jeg tror, vi skulle have været oppe på 1. sal."
Jeg er rimelig sikker på, de nok skal huske den nøjagtige adresse næste gang, de besøger deres kammerat.
Sv: Mille Møgkat - rockernes skræk
Sikke dog en historie
Tænk sig, sådan et par "Drenge" kan blive bange for en kat
Jeg kan godt forstå du grinte, "Rockerkat" hans nye kælenavn
Tænk sig, sådan et par "Drenge" kan blive bange for en kat
Jeg kan godt forstå du grinte, "Rockerkat" hans nye kælenavn
Gæst- Gæst
Du behøver da ikke at tænke på anskaffelse af store hunde, nu hvor du måske skal ha en rocker boende i opgangen, det klarer misser jo fint, ha, ha. Jeg havde selv en rocker til nabo i 3 år, og havde aldrig problemer med ham. :thihi:
Dygtig misser - så kan de lære det
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
:hehe: Ja, og så tænk engang på, at jeg jo HAR en stor hund, Thor... Ham værdigede de ikke et blik, selv om han stod og logrede glad med tungen ud ad munden og tænkte: "Gad vide, om de ikke har en godbid i lommerne. :thihi:
Det er skægt, når katten er en bedre vagthund end hunden. :hehe:
..og jeg er heller ikke specielt bekymret, det eneste jeg altid spekulerer over, når jeg får nye ovenboere er: Jeg håber og be'r til, at de ikke kan li' høj musik og vilde fester.
Det er skægt, når katten er en bedre vagthund end hunden. :hehe:
..og jeg er heller ikke specielt bekymret, det eneste jeg altid spekulerer over, når jeg får nye ovenboere er: Jeg håber og be'r til, at de ikke kan li' høj musik og vilde fester.
Når de nye ovenboere nu ved, at du har en pittbull kat, så holder de sig nok i ro :hehe:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Denise- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 185
Medlem siden : 31/10/09
Geografisk sted : Brøndby
Lignende emner
» Mille Møgkat med sine venner
» Mille Møgkat i snestormen 22./2.2007
» Mille Møgkat - efter badet
» Hejsa fra den stolte ejer af Mille Møgkat.
» Mille Møgkat hos dyrlægen - virkelighedens gysernovelle
» Mille Møgkat i snestormen 22./2.2007
» Mille Møgkat - efter badet
» Hejsa fra den stolte ejer af Mille Møgkat.
» Mille Møgkat hos dyrlægen - virkelighedens gysernovelle
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|