Mille Møgkat med sine venner
+2
Miss Ronski's
Lylle My
6 deltagere
Side 1 af 1
Mille Møgkat med sine venner
Gamle Mille Møgkat er selvmodsigelsens mester.
På den ene side skræmmer han livet af alle mine gæster, der risikerer at få drøje hug, hvis jeg ikke sørger for at have en fyldt vandpistol parat til at forsvare dem med, når de kommer ind ad døren, og på den anden side er han elskeligheden selv overfor de andre dyr, der bor i huset.
Man SKAL åbenbart være medlem af familien for at fortjene hans respekt.
Her ser i ham sammen med hans legekammerat, rotten Blackie:
..og hér lægger Mille, Blackie og hunden Thor skumle planer om at overtage verdensherredømmet:
På den ene side skræmmer han livet af alle mine gæster, der risikerer at få drøje hug, hvis jeg ikke sørger for at have en fyldt vandpistol parat til at forsvare dem med, når de kommer ind ad døren, og på den anden side er han elskeligheden selv overfor de andre dyr, der bor i huset.
Man SKAL åbenbart være medlem af familien for at fortjene hans respekt.
Her ser i ham sammen med hans legekammerat, rotten Blackie:
..og hér lægger Mille, Blackie og hunden Thor skumle planer om at overtage verdensherredømmet:
Sv: Mille Møgkat med sine venner
sikke nogle herlige billeder - og det er da nok den kønneste rotte jeg endnu har set
Miss Ronski's skrev: sikke nogle herlige billeder - og det er da nok den kønneste rotte jeg endnu har set
Tusind tak. Dét med "den kønneste rotte" er ikke noget, jeg hører så tit... Rotter fremprovokerer af én eller anden mærkelig grund tit sære ansigtsudtryk og underlige lyde fra mange mennesker. :væk:
..men de har faktisk mange lighedspunkter med både katte og hunde, underligt nok... Måske er det dérfor, de leger så godt sammen. :thihi:
Ja - det har du nok ret i - men lige den rotte der, synes jeg, ser helt utrolig køn ud :love: .... måske fordi den er 2 farvet på den måde, som den er
Dejlige billeder - de er søde dine dyr, også rotten
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
:love: Ja sikke nogle gode billeder der hygges
Ja jeg er hellere ikke fan'' Af rotter men den er nu flot Skønne billeder..
Ja jeg er hellere ikke fan'' Af rotter men den er nu flot Skønne billeder..
Lignende emner
» Mille Møgkat i snestormen 22./2.2007
» Mille Møgkat - rockernes skræk
» Mille Møgkat - efter badet
» Min dejlige kat mille
» Mille og Laban
» Mille Møgkat - rockernes skræk
» Mille Møgkat - efter badet
» Min dejlige kat mille
» Mille og Laban
Side 1 af 1
Forumtilladelser: