katte og fuldmåne
4 deltagere
Side 1 af 1
katte og fuldmåne
Jeg spekulerer lige på, om fuldmåne også påvirker kattenes søvn ????- ligesom den gør med mange menneskers (f.eks hekse som mig )
Mine katte plejer normalt, at gå i seng samme tid som os - og står først op, når vi gør det.
MEN, sådan var det ikke natten til igår, hvor de var livlige midt om natten - og faktisk hang i persiennerne. Smadder irriterende var det - og resulterede selvfølgelig i en en meget dårlig nattesøvn .
Jeg har så fået at vide af Na'zyia herinde, at der rent faktisk var fuldmåne den nat.
I nat gik det meget anderledes og bedre - der var ro igen, som der plejer at være.
Hvad tror du?? påvirker det også kattene??? har du prøvet/lagt mærke til det samme??
Mine katte plejer normalt, at gå i seng samme tid som os - og står først op, når vi gør det.
MEN, sådan var det ikke natten til igår, hvor de var livlige midt om natten - og faktisk hang i persiennerne. Smadder irriterende var det - og resulterede selvfølgelig i en en meget dårlig nattesøvn .
Jeg har så fået at vide af Na'zyia herinde, at der rent faktisk var fuldmåne den nat.
I nat gik det meget anderledes og bedre - der var ro igen, som der plejer at være.
Hvad tror du?? påvirker det også kattene??? har du prøvet/lagt mærke til det samme??
Sv: katte og fuldmåne
Mine katte har ''damp'' hver nat, ret deprimerende faktisk.
Men det kan godt være det påvirker nogle katte, at det er fuldmåne ..
Men det kan godt være det påvirker nogle katte, at det er fuldmåne ..
Sjovt nok det har jeg faktisk tænkt på for nogengange er de mere aktive end andre nætter, så det tro jeg på..
Miss Ronski's skrev:Jeg spekulerer lige på, om fuldmåne også påvirker kattenes søvn ????- ligesom den gør med mange menneskers (f.eks hekse som mig )
Det tror jeg helt sikkert. Min tidlige køleskabsåbner Flemming var månesyg. Han var helt umulig når der var fuldmåne. Svært at sige om ikke også Emil er lidt påvirket af det, men han er i forvejen lidt for kvik om natten, så jeg ved det ikke.
Lignende emner
» nu vil jeg have testet min katte
» Har du andre dyr end katte ?
» Allergi og katte
» Katte og nytårsaften
» 18 Katte mishandlet
» Har du andre dyr end katte ?
» Allergi og katte
» Katte og nytårsaften
» 18 Katte mishandlet
Side 1 af 1
Forumtilladelser: