Farve på killinger
4 deltagere
Side 1 af 1
Farve på killinger
Hej,
Min hunkat (birmablanding) har fået 4 skønne killinger den 12.11.09. Er der nogen, der mener at kunne sige, hvilken farve de bliver ud fra disse billeder og om de ser ud til at blive langhårede? De er 2 uger gamle på billederne. Moren er korthåret, men ikke helt så korthåret som en alm. huskat. Faren til killingerne er ægte Birma uden stamtavle. Mormoren er ægte Birma og morfaren birmablanding. Jeg synes selv, at det ser ud til, at de bliver langhårede. De er meget "vamsede" og har en del lange dækhår.
Min hunkat (birmablanding) har fået 4 skønne killinger den 12.11.09. Er der nogen, der mener at kunne sige, hvilken farve de bliver ud fra disse billeder og om de ser ud til at blive langhårede? De er 2 uger gamle på billederne. Moren er korthåret, men ikke helt så korthåret som en alm. huskat. Faren til killingerne er ægte Birma uden stamtavle. Mormoren er ægte Birma og morfaren birmablanding. Jeg synes selv, at det ser ud til, at de bliver langhårede. De er meget "vamsede" og har en del lange dækhår.
iBloom66- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 2
Medlem siden : 01/12/09
Geografisk sted : Fredericia
Sv: Farve på killinger
Farverne kan jeg ikke hjælpe dig med men de ser bestemt ud til at blive langhårede.
Hvor er de dog bare skønne
Hvor er de dog bare skønne
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Tak skal I begge 2 have.... :) Synes også selv, at de er bedårende. Er meget spændt på, hvilken farve de får..... Tror dog den ene (nederste billede) bliver brunmasket, men de andre er jeg usikre på. De 2 øverste er stadig næsten helt lyse på kroppen og benene. De har dog en lille smule farve på halen og lidt på noget af ørene og den ene lidt på næsespejlet. Håber der er nogen der mener at kunne sige noget om deres farver...... Moren er blåtabby og faren rødmasket.
iBloom66- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 2
Medlem siden : 01/12/09
Geografisk sted : Fredericia
Jeg er slet ikke inde i de maskefarver, så må melde pas :thihi:
Men glæder mig til at følge dem herinde
Men glæder mig til at følge dem herinde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498