kloge killinger ;-)
5 deltagere
Side 1 af 1
kloge killinger ;-)
Hver aften får mine katte lige lidt gærtabletter inden jeg går i seng. Det gjorde de også i aftes.
Jeg lagde kassen med gærtabletter i øverste skuffe i min lidt høje kommode, hvorefter jeg gik i seng.
Lidt senere hører jeg noget postyr og lidt mistænkelig raslen......... jeg tænder lyset, og ser at mine 3 killinger har fået åbnet skuffen - og sidder og guffer løs af gærtabletterne
Sådan nogle små tyveknægte.....
Jeg får killingerne op af min skuffe - og lægger resten af gærtabletterne ned i øverste skuffe igen.....
Jeg går i seng igen..... men der går ikke længe før der igen rumsteres..... jeg tænder lyset igen, og killingerne har nu allerede åbnet de 3 øverske skuffer i kommoden.... og guffer nu løs igen....
hmmmmm - nu har vi ikke flere gætabletter i huset - og jeg håber, at de små maver kan klare aftenens rov.
Jeg lagde kassen med gærtabletter i øverste skuffe i min lidt høje kommode, hvorefter jeg gik i seng.
Lidt senere hører jeg noget postyr og lidt mistænkelig raslen......... jeg tænder lyset, og ser at mine 3 killinger har fået åbnet skuffen - og sidder og guffer løs af gærtabletterne
Jeg får killingerne op af min skuffe - og lægger resten af gærtabletterne ned i øverste skuffe igen.....
Jeg går i seng igen..... men der går ikke længe før der igen rumsteres..... jeg tænder lyset igen, og killingerne har nu allerede åbnet de 3 øverske skuffer i kommoden.... og guffer nu løs igen....
hmmmmm - nu har vi ikke flere gætabletter i huset - og jeg håber, at de små maver kan klare aftenens rov.
Sv: kloge killinger ;-)
:hehe: Sådan nogle små kloge bæster - håber de kan klare rovet :hehe:
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Miss Ronski's skrev:Hver aften får mine katte lige lidt gærtabletter inden jeg går i seng. Det gjorde de også i aftes.
Sikke nogle frække misser og sikke dygtigt de er Sødt
Du er nok nødt til at anskaffe dig et pengeskab med kodelås til dine gærtabletter... og så ellers håbe på, de ikke finder ud af koden.
..og tænk, der er STADIG nogen mennesker, der tror, at hunde er klogere end katte.
..og tænk, der er STADIG nogen mennesker, der tror, at hunde er klogere end katte.
Vi har en skovkat (Cykelmyggen); som laver samme nummer.
Han hopper op på en skuffe - holder fast med forbenene;
skubber med bagbenene for at lede efter katteslik.
Imens sidder hans venner i rundkreds og venter for at se, hvad han finder.
Gode julehilsner fra Mona +
de løftede haler. :th_HOXmasD01sa
Han hopper op på en skuffe - holder fast med forbenene;
skubber med bagbenene for at lede efter katteslik.
Imens sidder hans venner i rundkreds og venter for at se, hvad han finder.
Gode julehilsner fra Mona +
de løftede haler. :th_HOXmasD01sa
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Farve på killinger
» Killinger i vaskehuset
» Rikkes killinger
» Video NFO-killinger
» Naturell killinger
» Killinger i vaskehuset
» Rikkes killinger
» Video NFO-killinger