Mønster og farve
5 deltagere
Side 1 af 1
Mønster og farve
Jeg er blevet i tvivl om min lille Allie er spotted eller makrel.... ????? jeg synes hun udvikler flere pletter end striber pt.
Desuden har hun 20 hvide hår på halespidsen - og intet hvidt andre steder. Hun har sorte trædepuder.
Er hun med hvid???
Desuden har hun 20 hvide hår på halespidsen - og intet hvidt andre steder. Hun har sorte trædepuder.
Er hun med hvid???
Sv: Mønster og farve
Jaaah, jeg mistænker hende stadig for at være spotted.
Om hun er med hvidt... Jah, det håber jeg også der er en garvet der vil komme at svare på.. jeg vil ikke udtale mig
Om hun er med hvidt... Jah, det håber jeg også der er en garvet der vil komme at svare på.. jeg vil ikke udtale mig
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Med hvid. 20 hvide hår. Næppe. MEN noget som vi ikke ønsker.
Tag et stykke kopipapir og hold det op ved siden af det du anser for hvidt. Er de ens er den god nok.
Tag et stykke kopipapir og hold det op ved siden af det du anser for hvidt. Er de ens er den god nok.
Den sag du har sat billeder ind af har en farve som plejer jeg at kalde smoke. Hvilket mønster som den så slæber rundt på ja det kan jeg ikke se. (mangler måske briller)
Det er den 5 killing på din hjemmeside med videoerne, ikke?
Det er den 5 killing på din hjemmeside med videoerne, ikke?
jo - det er hende
Hmmm - der er ikke smoke i hendes familie - så det burde hun ikke være - måske lyset i stuen snyder lidt.
Hmmm - der er ikke smoke i hendes familie - så det burde hun ikke være - måske lyset i stuen snyder lidt.
Der er ingen af dine killinger der er smoke/silver.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Lys og optagelse må så snyde. den der har katten i stuen har jo et bedre kik end os andre.
Hehe ja - det var også mere pletterne jeg var i tvivl om....
Jeg må hellere skrive hende som sort spottedtabby med hvid :-)
Jeg må hellere skrive hende som sort spottedtabby med hvid :-)
Hvordan ser hun ud på maven? Hvis hun er makrel er der mange pletter i hver side på mavsen - er hun spotted er der kun få veldefinerede pletter - dvs. 6-8 i hver side..
Åhhh det kan jeg ikke lige huske. Jeg har haft hende med op til ilse - hun sagde spotted... så nu er stamtavlen bestilt med at hun er spotted.... hehehehe...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum