Hvad fodrer i med
+19
trilletrold
zoe
abeline
Bergedorf
PiaH
Winnie
Heidi L N
lotte
Julle
Missis F
Lylle My
Tina Nielsen
Lizzie
Anne-Lykke Elling
Alicia
Miss Ronski's
DK Thomani
lala1979
Na´Zyia
23 deltagere
Side 2 af 3
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Jeg fodrer med
Sv: Hvad fodrer i med
Jeg fodre med Hills kastrat og Hairball controol. Adonis får killingefoder.
Mine udekatte går lidt af hvert, men mest en til udekatte. Jeg har 8 kastrater til at holde mine stalde fri for mus.. Det var meningen, men de synes maden er bedre. De bruger mest tid på at snue i de huler og kradsetræer der står rundt omkring i krogene...
Min dyrlæge mener jeg har DK mest omfangsrige udekatte :c176:
Mine udekatte går lidt af hvert, men mest en til udekatte. Jeg har 8 kastrater til at holde mine stalde fri for mus.. Det var meningen, men de synes maden er bedre. De bruger mest tid på at snue i de huler og kradsetræer der står rundt omkring i krogene...
Min dyrlæge mener jeg har DK mest omfangsrige udekatte :c176:
Tina: Ja mus er vist ikke rigtig kattenes hofret i vores dage
Musene må fryde sig :thihi:
Musene må fryde sig :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Jeg fodrer med Royal Canin til gamle katte med tendens til blæresten... Men derudover får han en lille sjat Whiskas fra dåse om morgenen... Mest, fordi han og rotten ELSKER deres lille morgen-ritual, hvor de sidder og spiser af samme tallerken... og rotten bliver SÅ skuffet, hvis der ikke er Whiskas på bordet.
Derudover spiser katten også en del Royal Canin til hunde med tarmproblemer... Hver gang hundens skål bliver fyldt op, går han hen og skubber hunden væk, og så må den stakkels Thor pænt vente, til Mille er mæt og tilfreds. :hmm:
Derudover spiser katten også en del Royal Canin til hunde med tarmproblemer... Hver gang hundens skål bliver fyldt op, går han hen og skubber hunden væk, og så må den stakkels Thor pænt vente, til Mille er mæt og tilfreds. :hmm:
Lylle My skrev:Jeg fodrer med Royal Canin til gamle katte med tendens til blæresten... Men derudover får han en lille sjat Whiskas fra dåse om morgenen... Mest, fordi han og rotten ELSKER deres lille morgen-ritual, hvor de sidder og spiser af samme tallerken... og rotten bliver SÅ skuffet, hvis der ikke er Whiskas på bordet.
Nåååh, jeg bliver så varm om hjertet når jeg læser dine små historier om dine dyr ... og så kan jeg heller ikke lade være med at smågrine :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, sådan har jeg det også, når jeg sidder og kigger på dyrene. Der er altid liv og glade dage i huset.
Hvor MÅ folk uden dyr altså have et kedeligt liv... Hvad søren får de mon tiden til at gå med?
Hvor MÅ folk uden dyr altså have et kedeligt liv... Hvad søren får de mon tiden til at gå med?
Lylle My skrev:Ja, sådan har jeg det også, når jeg sidder og kigger på dyrene. Der er altid liv og glade dage i huset.Hvor MÅ folk uden dyr altså have et kedeligt liv... Hvad søren får de mon tiden til at gå med?
Ja det forstå jeg heller ikke :hmm: :thihi:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
næ - jeg forstår det heller ikke............ tænk hvis der ikke var nogen at rydde op efter
Vi længes ................
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Lylle My skrev:Ja, sådan har jeg det også, når jeg sidder og kigger på dyrene. Der er altid liv og glade dage i huset.
Jeg kunne ikke være mere enig.
Gode tanker fra Mona + de løftede haler
Gæst- Gæst
Af tørfoder får rødderne Hills w/d og af vådfoder Porta21. Mille vil kun have den med krabbe
Julle- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 5
Medlem siden : 29/12/09
Geografisk sted : Løgstør
Royal Canin :)
lotte- Gårdkat
- Frosset :
Antal indlæg : 47
Medlem siden : 28/12/09
Geografisk sted : Lolland
Her i huset bliver der fodret med Orange Nutra Nuggets og Sane Belle Dental.
Heidi L N- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 1
Medlem siden : 03/12/09
Geografisk sted : Århus Nord
Er der nogen der har prøvet Calm fra Royal Canin? Jeg var hos dyrlægen i dag efter vådfoder til Tjalfe og læste om dette produkt. Fik lige en snak med sekretæren, som sagde det virker godt, og fik et par prøvepakker med hjem til Emil, som har lidt problemer med angst, selvom han i dag gudskelov er en velfungerende kat og trives godt på Young Male.
Jeg har lige siddet og kigget på barf tørfoder fra Akana, Orien og Applaus. Og Bozita har noget vådfoder som indeholder 93% kød. Ingen af dem indeholder korn af nogen art. Er det noget som andre herinde har prøvet til kattene? Overvejer så småt at prøve det til mine.
Anne-lykke, hvordan gik det med det Calm fra RC, som du fik nogle prøver af til Emil, er det godt?
Anne-lykke, hvordan gik det med det Calm fra RC, som du fik nogle prøver af til Emil, er det godt?
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Mine får RC, Hills og Iams.. for det meste blandet sammen.. ikke altid alle 3 mærker.. lidt efter hvad der er på tilbud osv, men er de 3 mærker jeg generelt fodrer med.. og ja jeg har osse krydset af med Perfect fit, for dem elsker nando at få som godbidder og lidt ekstra blandet i sommetider.. blander flere forskellige slags til dem.. også grovæder de RC´s MCO kugler som godbidder (hvis de får lov) Bella har svært ved at holde figuren så der er kommet begrænsninger på
Winnie- Ungkat
- Frosset :
Antal indlæg : 21
Medlem siden : 12/05/10
Geografisk sted : Esbjerg
Hovedfodret er Aplaws iblandet RC, men når der ikke er mere RC bliver det kun Aplaws.
Jeg har ellers kun fodret med RC, men er langtfra tilfreds med det efter som jeg efterhånden ved hvad det er de putter i det.
Jeg har ellers kun fodret med RC, men er langtfra tilfreds med det efter som jeg efterhånden ved hvad det er de putter i det.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Af tørkost bruger vi Feline Porta Holistic med And og Ris og Feline Finest Sensible - Grain Free. Desuden får misserne en masse kvalitetsvådfoder (uden korn og sukker) og ca. 2-4 gange i ugen får de råt kød. Her kan de bedst lide alt med K :-) Kylling, kalkun og kanin :-)
Jeg går langt uden om dåsemad til mine katte, og det er absolut en god ting at gøre, især hvis man har en kat,
der ikke spiser det hele med det samme - ligesom min den ene kat.
Og især når det begynder at blive varmt… - for så bliver maden nemlig levende igen (ulækkert)!!
Og især når det begynder at blive varmt… - for så bliver maden nemlig levende igen (ulækkert)!!
abeline- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 10/06/10
Geografisk sted : danmark
abeline skrev:Jeg går langt uden om dåsemad til mine katte, og det er absolut en god ting at gøre, især hvis man har en kat,
Hmmm, jeg synes nu bestemt ikke, at det er en god ting at undgå vådfoder til misserne! Ved at fodre med vådfoder øger man kattens indtag af væske. Katte er fra naturens side 'lavet' til at skulle have en stor del af deres væskeindtag gennem føden. Desuden, så kan man jo købe vådfoder i små portioner 85 - 100 gr. istedet for at give dem en stor portion, som de ikke kan spise op.
Bergedorf:
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Bergedorf skrev:abeline skrev:Jeg går langt uden om dåsemad til mine katte, og det er absolut en god ting at gøre, især hvis man har en kat,
Hmmm, jeg synes nu bestemt ikke, at det er en god ting at undgå vådfoder til misserne! Ved at fodre med vådfoder øger man kattens indtag af væske. Katte er fra naturens side 'lavet' til at skulle have en stor del af deres væskeindtag gennem føden. Desuden, så kan man jo købe vådfoder i små portioner 85 - 100 gr. istedet for at give dem en stor portion, som de ikke kan spise op.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Bergedorf skrev:abeline skrev:Jeg går langt uden om dåsemad til mine katte, og det er absolut en god ting at gøre, især hvis man har en kat,
Jeg skifter faktisk meget tit smag for at variere.
Mine katte især den ene bli’r meget hurtig træt af sin mad, så den eneste måde at få hende til spise på er at friste hende med noget nyt.
Men ellers er jeg meget trofast mod ”Royal Canin” og "Sanabelle”.
Mine katte især den ene bli’r meget hurtig træt af sin mad, så den eneste måde at få hende til spise på er at friste hende med noget nyt.
Men ellers er jeg meget trofast mod ”Royal Canin” og "Sanabelle”.
zoe- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 03/08/10
Geografisk sted : danmark
Nu bli’r jeg nok skudt i foden – men jeg giver dem faktisk engang imellem lidt det samme, som vi spiser – når jeg synes det også kan gå for at være kattemad ;-)
Selvfølgelig sørger jeg for, at de får det nødvendige i vitaminer og mineraler.
Selvfølgelig sørger jeg for, at de får det nødvendige i vitaminer og mineraler.
trilletrold- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 8
Medlem siden : 15/12/10
Geografisk sted : vejle
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Jeg fodrer fugle for kattens skyld
» Se hvad jeg har kreeret.
» Hvad er din livret?
» Hvad læser du?
» Hvad er en travhest?