Hvad læser du?
+4
Anne-Lykke Elling
Lizzie
Miss Ronski's
PiaH
8 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Hvad læser du?
Ja hvad læser du for tiden?
Det kunne være rart at se hvad I læser, så kan vi også give hinanden gode idéer til bøger, og måske til bøger man aldrig har hørt om.
Jeg legger ud.
I øjeblikket læser jeg
Ole Vedfelt, Drømmenes Dimensioner, handler om drømmetydning/psykologi.
Camilla Läckberg, Havfruen, den sidste nye i serien Erica Falck og Politimanden Partik Hedström, krimi.
Det kunne være rart at se hvad I læser, så kan vi også give hinanden gode idéer til bøger, og måske til bøger man aldrig har hørt om.
Jeg legger ud.
I øjeblikket læser jeg
Ole Vedfelt, Drømmenes Dimensioner, handler om drømmetydning/psykologi.
Camilla Läckberg, Havfruen, den sidste nye i serien Erica Falck og Politimanden Partik Hedström, krimi.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Sv: Hvad læser du?
Jeg læser aldrig - kun nyhederne på nettet ;-)- men ingen bøger....
-det med drømmetydning lyder mega spændende....
-det med drømmetydning lyder mega spændende....
Åhhhh, det er en mangel i din opdragelse Lone at du ikke læser bøger
Jeg har læst lige så langt tilbage jeg huske, altså helt fra da jeg var lillebitte barn.
Jeg tror også den er rigtig god, jeg er ikke kommet så langt i den endnu, og får nok heller ikke læst den før jeg er færdig med Havfruen, jeg sluger de bøger af Camilla Läckberg.
Jeg har læst lige så langt tilbage jeg huske, altså helt fra da jeg var lillebitte barn.
Jeg tror også den er rigtig god, jeg er ikke kommet så langt i den endnu, og får nok heller ikke læst den før jeg er færdig med Havfruen, jeg sluger de bøger af Camilla Läckberg.
- Frosset :
Hæ hæ, en rigtig spændende og let bog at læse er Isprinsessen af Camilla Läckberg, den første i en serie på 6 bøger. det er nr. 6 jeg læser nu.
- Frosset :
Jeg læser heller ikke ... Men har dog læst hesteviskeren, for ikke ret lang tid siden ...
Hesteviskeren har jeg ikke læst, men jeg har læst Katteviskeren i Januar i år.
- Frosset :
Jeg læser heller aldrig, og er jeg tvunget til at læse noget, så springer jeg lidt ord over med vilje. Kan li at se lidt gamle ugeblade, men det er mest for sladder eller opskrifter.
Anne-Lykke dog, ikke snyde
Det er netop på grund af alt det slader og sukkersøde kærlighedsromaner jeg ikke læser ugeblade, det siger mig simpeæthen intet.
Det er netop på grund af alt det slader og sukkersøde kærlighedsromaner jeg ikke læser ugeblade, det siger mig simpeæthen intet.
- Frosset :
Jeg kan slet ikke undvære at læse - aviser, bøger, ugeblade.
I øjeblikket er det krimier, der fænger mest, men jeg har endnu ikke læst hverken Tyskerungen eller Havfruen af Camilla Läckberg, de står på huskelisten
I øjeblikket er det krimier, der fænger mest, men jeg har endnu ikke læst hverken Tyskerungen eller Havfruen af Camilla Läckberg, de står på huskelisten
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Jeg er i gang med at læse "Kontakt" af Carl Sagan. Smaddergo' bog.
Minder mærkelig nok meget om filmen.
Minder mærkelig nok meget om filmen.
jeg har lige købt "Den hemmelige lære" af H.P. Blavatsky. Lidt vanskelig læsning, .men også spændende på sin egen måde.
Og så læser jeg alt muligt, som jeg får fingrene i. I øjeblikket er det børne/ungdoms bøger fra bogbussen. Bla. en om Sherlock Holmes.
Jeg læser tit højt for min mand, det gør vi i stedet for at se fjernsyn.
Og så læser jeg alt muligt, som jeg får fingrene i. I øjeblikket er det børne/ungdoms bøger fra bogbussen. Bla. en om Sherlock Holmes.
Jeg læser tit højt for min mand, det gør vi i stedet for at se fjernsyn.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Jeg er i fuld gang med Harry Potter 2 for gud-ved-hvilken gang. Behøver jeg give en beskrivelse, jeg tror folk kender den ;o)
Springers- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 20/04/10
Geografisk sted : Nordsjælland
Jeg læser aldrig bøger, læser kun ugeblade. Hesteviskeren har jeg kun set på film, indtil flere gange efterhånden Katteviskeren har jeg aldrig hørt om findes den også på film?PiaH skrev:Hesteviskeren har jeg ikke læst, men jeg har læst Katteviskeren i Januar i år.
Jeg har ikke læst Harry Potter, men til gengæld har jeg set alle filmene, også flere gange :thihi:Springers skrev:Jeg er i fuld gang med Harry Potter 2 for gud-ved-hvilken gang. Behøver jeg give en beskrivelse, jeg tror folk kender den ;o)
Gæst- Gæst
briten skrev:Jeg læser aldrig bøger, læser kun ugeblade. Hesteviskeren har jeg kun set på film, indtil flere gange efterhånden Katteviskeren har jeg aldrig hørt om findes den også på film?PiaH skrev:Hesteviskeren har jeg ikke læst, men jeg har læst Katteviskeren i Januar i år.Jeg har ikke læst Harry Potter, men til gengæld har jeg set alle filmene, også flere gange :thihi:Springers skrev:Jeg er i fuld gang med Harry Potter 2 for gud-ved-hvilken gang. Behøver jeg give en beskrivelse, jeg tror folk kender den ;o)
Jeg har aldrig hørt om katteviskeren på film, men bogen sagde mig ikke rigtig noget.
Hesteviskeren har jeg heller ikke set på film.
- Frosset :
Ja så blev jeg færdig med Camilla Läckberg, Havfruen.
Jeg har også lige læst ENDELIG ikke-ryger for kvinder af Allen Carr, og er nu i gang med hans bog ENDELIG ikke-ryger, så håber jeg den kan få mig til at fatte det jeg ikke har fattet i den første.
Jeg er også ved at læse Stemmer Fra En Anden Verden af Marion Dampier-Jeans
Jeg har også lige læst ENDELIG ikke-ryger for kvinder af Allen Carr, og er nu i gang med hans bog ENDELIG ikke-ryger, så håber jeg den kan få mig til at fatte det jeg ikke har fattet i den første.
Jeg er også ved at læse Stemmer Fra En Anden Verden af Marion Dampier-Jeans
- Frosset :
Det er godt nok længe siden der er skrevet noget her
Jeg kan ikke huske alt jeg har læst siden
Men jeg er lige blevet færdig med: Eksperimentet af Dean R. Koontz.
Den handeler om en hund der tænker som et menneske, og en anden skabning der er menneskeskabt.
En god bog efter min mening.
Og jeg er i gang med at læse: En Torn I Øjet af Julie Hastrup, det er en krimi.
Jeg kan ikke huske alt jeg har læst siden
Men jeg er lige blevet færdig med: Eksperimentet af Dean R. Koontz.
Den handeler om en hund der tænker som et menneske, og en anden skabning der er menneskeskabt.
Og jeg er i gang med at læse: En Torn I Øjet af Julie Hastrup, det er en krimi.
- Frosset :
Jeg er i gang med at læse "Den udødelige" af J. J. Dewey. Jeg ved endnu ikke rigtig hvad jeg skal mene om den.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Alicia skrev:Jeg er i gang med at læse "Den udødelige" af J. J. Dewey. Jeg ved endnu ikke rigtig hvad jeg skal mene om den.
Nej det er ikke altid let lige at vide, jeg havde det ligesådan med Eksperimentet jeg lige har læst, men da jeg så kom godt ind i den syntes jeg den var god.
- Frosset :
PiaH skrev:jeg er lige blevet færdig med: Eksperimentet af Dean R. Koontz.
JAAAH... Dean R. Koontz... Ham og Stephen King er så absolut mine to yndlingsforfattere.
Førhen plejede jeg at læse bøger konstant... Satte mig med en bog og stoppede ikke med at læse, før bogen var slut (det var hårdt, da jeg læste Stephen Kings "Opgøret" i ét stræk... Den er på omkring 1300 sider, og det tog mig 2 dage og to nætter uden søvn - men jeg KUNNE bare ikke lægge den fra mig).
Jeg savner virkelig dén tid... men nu er mine øjne blevet så gamle og slidte, at jeg skal bruge forstørrelsesglas for at læse en bog (og de forb****** el-sparepærer gør ikke læsningen lettere), og så bliver man altså temmelig træt i hovedet allerede efter en halv times tid.
Lylle My skrev:PiaH skrev:jeg er lige blevet færdig med: Eksperimentet af Dean R. Koontz.
JAAAH... Dean R. Koontz... Ham og Stephen King er så absolut mine to yndlingsforfattere.
Førhen plejede jeg at læse bøger konstant... Satte mig med en bog og stoppede ikke med at læse, før bogen var slut (det var hårdt, da jeg læste Stephen Kings "Opgøret" i ét stræk... Den er på omkring 1300 sider, og det tog mig 2 dage og to nætter uden søvn - men jeg KUNNE bare ikke lægge den fra mig).
Jeg savner virkelig dén tid... men nu er mine øjne blevet så gamle og slidte, at jeg skal bruge forstørrelsesglas for at læse en bog (og de forb****** el-sparepærer gør ikke læsningen lettere), og så bliver man altså temmelig træt i hovedet allerede efter en halv times tid.
Ja det har været en hård tid, men jeg kender det godt det med man bare skal ha' den bog inhaleret.
Så må du få en almindelig pære til den lampe du vil læse ved.
- Frosset :
Så blev jeg færdig med: En Torn I Øjet af Julie Hastrup.
Jeg er gået i gang med: Havets Katedral af Ildefonso Falcones.
Den handler om 1300 tallets Barcelona som er under stadig forandring.
En fortælling om Barcelonas storhedstid som søfartsby. En gribende historie om ukuelig frihedstrang og undertrykkelse, om vendskab, svigt - og grænseløs kærlighed.
Jeg er gået i gang med: Havets Katedral af Ildefonso Falcones.
Den handler om 1300 tallets Barcelona som er under stadig forandring.
En fortælling om Barcelonas storhedstid som søfartsby. En gribende historie om ukuelig frihedstrang og undertrykkelse, om vendskab, svigt - og grænseløs kærlighed.
- Frosset :
Så er jeg færdig med: Havets Katedral af Ildefonso Falcones.
og læser nu: Einstein Hans Liv Og Univers af Walter Isaacson.
Og læser også: Blind Gudinde af Anne Holt.
og læser nu: Einstein Hans Liv Og Univers af Walter Isaacson.
Og læser også: Blind Gudinde af Anne Holt.
- Frosset :
Ja kun 2, normalt er jeg i gang med 4 på en gang.
- Frosset :
Side 1 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Hvad fodrer i med
» Hvad er din livret?
» Hvad er en travhest?
» HVad har i andre vundet i denne uge ;o)))
» Den gamle leg fra skolen - Hvad tænker du på
» Hvad er din livret?
» Hvad er en travhest?
» HVad har i andre vundet i denne uge ;o)))
» Den gamle leg fra skolen - Hvad tænker du på
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum