Jeg fodrer fugle for kattens skyld
5 deltagere
Side 1 af 1
Jeg fodrer fugle for kattens skyld
Mit fuglebræt er et gammelt havebord med en overdækning, som min søn lavede i træsløjd i 4. klasse... Det skulle egentlig have været en hule til katten, men Mille Møgkat var ikke interesseret, så fuglene fik den i stedet for.
"brædtet" står lige udenfor min havedør, så Mille kan hygge sig med at ligge og stirre ondt ud på fuglene og piske med halen. Jeg forestiller mig, at det er ligeså underholdende for ham, som en god film er for mig.
Særligt duer har jeg mange af. I øjeblikket har jeg en flok på 7, som kommer hver morgen ved solopgang og laver en farlig ballade, hvis jeg ikke allerede har serveret maden... og når jeg så endelig hælder frø op til dem... SÅ er det med at kridte skoene og forsvinde, hvis jeg ikke vil overfaldes.
Mens de spiser, hopper overdækningen på bordet op og ned, mens de alle prøver at få plads derinde... De er barske, de duer.
Jeg prøver lige, om jeg kan finde ud af at sætte en lille film ind med dem (på filmen er der kun tre, men de har ynglet siden da, de grissebasser):
HURRA!!! Det lykkedes. Det tog mig også to timer at finde ud af at oprette en You Tube Account og uploade til den. Jeg er måske nok en tåbe, men jeg er en STÆDIG tåbe.
"brædtet" står lige udenfor min havedør, så Mille kan hygge sig med at ligge og stirre ondt ud på fuglene og piske med halen. Jeg forestiller mig, at det er ligeså underholdende for ham, som en god film er for mig.
Særligt duer har jeg mange af. I øjeblikket har jeg en flok på 7, som kommer hver morgen ved solopgang og laver en farlig ballade, hvis jeg ikke allerede har serveret maden... og når jeg så endelig hælder frø op til dem... SÅ er det med at kridte skoene og forsvinde, hvis jeg ikke vil overfaldes.
Mens de spiser, hopper overdækningen på bordet op og ned, mens de alle prøver at få plads derinde... De er barske, de duer.
Jeg prøver lige, om jeg kan finde ud af at sætte en lille film ind med dem (på filmen er der kun tre, men de har ynglet siden da, de grissebasser):
HURRA!!! Det lykkedes. Det tog mig også to timer at finde ud af at oprette en You Tube Account og uploade til den. Jeg er måske nok en tåbe, men jeg er en STÆDIG tåbe.
Sv: Jeg fodrer fugle for kattens skyld
Det er altid morsomt at læse dine historier
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
Vi er flere der er glade for at du er så stædig
Nu kan vi forhåbentligt se frem til rigtig mange film fra din side
Nu kan vi forhåbentligt se frem til rigtig mange film fra din side
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
hehehe sød historie - og sikke en lyd du har lagt på din fine film
Miss Ronski's skrev:hehehe sød historie - og sikke en lyd du har lagt på din fine film
Ja, det er én af de mange ting, jeg sidder og morer mig med, når jeg kan finde tiden til det... Mit gamle kamera kan nemlig kun optage film UDEN lyd, så det kan godt blive lidt kedeligt, hvis jeg ikke har lagt musik (eller lidt sjove lydeffekter) på. :weee:
Jamen jeg glæder mig helt vildt til din næste film............. som forslag kan du jo optage en lille dokumentar/gyser næste gang Mille Møgkat skal til dyrlægen
Miss Ronski's skrev:Jamen jeg glæder mig helt vildt til din næste film............. som forslag kan du jo optage en lille dokumentar/gyser næste gang Mille Møgkat skal til dyrlægen
Jaaaaaah, super ide
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Jamen jeg glæder mig helt vildt til din næste film............. som forslag kan du jo optage en lille dokumentar/gyser næste gang Mille Møgkat skal til dyrlægen
SOM OM jeg har frie hænder til at holde et kamera i den situation.
Så må du tage en assistent med dig til at klare det
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum