Vente vente - avlshan ;)
+3
Missis F
Miss Ronski's
Na´Zyia
7 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Vente vente - avlshan ;)
Lige precist det her syntes jeg vi skal gøre alt for at udrydde. Har man en kat som man mistænker for at bære det vil jeg få den testet hurtigst muligt. Derefter vil jeg kun parre med testede dyr eller dyr hvor begge forældre er fri. Derefter må alle dyr påtænkt solgt til avl testes inden salg som her.
Ved jo det findes men troede at det var udryddet efterhånden.
Hvor skule du have haft den fra?
Ved jo det findes men troede at det var udryddet efterhånden.
Hvor skule du have haft den fra?
Der er da ikke nogen grund til at teste killinger du vil sælge til avl - hvis begge forældre er testet fri, er killingen også fri :-)
DK Musplheim skrev:Der er da ikke nogen grund til at teste killinger du vil sælge til avl - hvis begge forældre er testet fri, er killingen også fri :-)
Lotte: var det mig du skrev det til ;-).... fordi jeg testede mine killinger??
Lone - Nej - jeg ved jo godt hvorfor du gjorde det, det var mere fordi Krista skrev at hun ville teste killinger der skulle sælges til avl
Nåeh ok..... på den måde :-).... ja du ved jo godt hvorfor jeg gjorde det - og det føler jeg bestemt ikke var "spild"....
ej hvor jeg dog kender det
Det er en djævel at finde rette hankat....MEN men men men :hopla: JEG hr fundet den rette og OH hvor jeg dog elsker ham jeg har været SÅ heldig perfekt kat kan man ønske mere ?
Det er en djævel at finde rette hankat....MEN men men men :hopla: JEG hr fundet den rette og OH hvor jeg dog elsker ham jeg har været SÅ heldig perfekt kat kan man ønske mere ?
Sus K.- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 13/11/09
Geografisk sted : Vestsjælland
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Min nye avlshan
» Min generte avlshan.
» Avlshan bestilt :-)
» Avlshan i svøb
» Min avlshan Strandosen´s Dusty sortsmoke - født 2003