Hvor er Runa?
3 deltagere
Side 1 af 1
Hvor er Runa?
Vi må nok desværre se i øjnene at vi har mistet en af vores vildkatte killinger Lille Runa har været væk siden tirsdag aften/nat. Vi har efterlyst hende via opslag i Brugsen, hallen og på mange lygtepæle og vi har gået rundt i byen og snakket med folk, smidt efterlysnings sedler ind i postkasser. Og så er hun også efterlyst hos kattens værn og Det danske katteregister.
Det er så trist og frustrerende, når man ikke ved hvad der er blevet af hende.
Hendes søstre Tulle og Emma er kommet ind på Dyrlæge Garbus' internat, da de skønnedes at være tamme nok til at komme ud i en familie.
Runa havde stadig selskab af Milo, (Gråmis' hankilling) Rikke (hendes mor) og Gråmis, men måske hun savnede sine søstre og er så gået ud for at lede efter dem.
Jeg håber selvfølgelig stadig på at hun kommer hjem i god behold.
Det er så trist og frustrerende, når man ikke ved hvad der er blevet af hende.
Hendes søstre Tulle og Emma er kommet ind på Dyrlæge Garbus' internat, da de skønnedes at være tamme nok til at komme ud i en familie.
Runa havde stadig selskab af Milo, (Gråmis' hankilling) Rikke (hendes mor) og Gråmis, men måske hun savnede sine søstre og er så gået ud for at lede efter dem.
Jeg håber selvfølgelig stadig på at hun kommer hjem i god behold.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Hvor er Runa?
Åh nej. Det er så frygteligt, når man går i uvished om sin dejlige kats skæbne.
Jeg håber sådan, at hun pludselig kommer hjem igen, og der ikke er sket noget med hende. For selv om hun er en vildkat, véd hun jo, at hun har et godt og trygt hjem hos dig.
Jeg håber sådan, at hun pludselig kommer hjem igen, og der ikke er sket noget med hende. For selv om hun er en vildkat, véd hun jo, at hun har et godt og trygt hjem hos dig.
Tak skal du have Lylle My.
Ja hun har det godt her og er også en glad lille kat. Jeg håber også SÅ meget at hun pludselig står midt i flokken igen, når vi kommer med mad til dem i vaskehuset. Der kan være sket så meget, når de render frit, som man helst ikke vil tænke på.
Ja hun har det godt her og er også en glad lille kat. Jeg håber også SÅ meget at hun pludselig står midt i flokken igen, når vi kommer med mad til dem i vaskehuset. Der kan være sket så meget, når de render frit, som man helst ikke vil tænke på.
- Frosset :
Hvordan går det hjemme hos jer? Er lille Runa kommet hjem igen? Jeg havde også engang en lille vildkat. Hun kom og gik, som det passede hende, og hun kunne sagtens være væk en hel måned ad gangen….
tanketyven- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 4
Medlem siden : 15/04/11
Geografisk sted : vejle
Nej desværre er hun ikke dukket op. Det ville være rigtig skønt hvis hun gjorde, men det er nok ikke særlig sandsynligt, selvom jeg stadig håber på et mirakel.
- Frosset :
Lignende emner
» Dansende kat - hvor er den sød
» Hvor mange katte har du?
» Mange vildkatte hvor vi bor - et problem
» Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
» NEJ, hvor har jeg været bange.
» Hvor mange katte har du?
» Mange vildkatte hvor vi bor - et problem
» Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
» NEJ, hvor har jeg været bange.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum