Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

3 deltagere

Go down

Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Empty Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg af mummitrold81 Ons 28 Sep - 12:04

Min søde huskat Jasmin på 9 år har fået konstateret lever problemer, og skal derfor til at have speciel foder. Dyrlægen anbefaler Hills L/D, som er lavet til netop dette. Prisen hos dyrlægen er ekstrem høj, så derfor vil jeg høre om man kan købe dette foder (eller noget der er tilsvarende) et andet sted?

Håber I kan hjælpe :)

mummitrold81
Killing

Frosset :
Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse

Tilbage til toppen Go down

Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Empty Sv: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg af Alicia Ons 28 Sep - 21:35

Du kunne evt. prøve at undersøge om de har det hos MedicAnimal.com eller Animal Medicines email@mail.animalmedicines.co.uk.de er noget billigere med deres varer end de danske dyrlæger.
Ellers gå ind på kattegale.dk og spørg der. Derinde er der noget mere aktivitet end her, og mange katte kloge mennesker.
Alicia
Alicia
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Left_bar_bleue0 / 40 / 4Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers

Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde??? Empty Sv: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???

Indlæg af mummitrold81 Tors 29 Sep - 8:35

Tak for dit svar :)

mummitrold81
Killing

Frosset :

Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse

Indlæg af Admin Søn 9 Okt - 12:07

Nu er det er dyrlægeserie, så den kan ikke bare sådan købes alle steder herhjemme... Men om du kan få den sendt fra England, det tør jeg ikke sige.. der er lidt at spare:
http://www.chemistdirect.co.uk/search_results.php?q=hills+i%2Fd&page=1&ty=general&cty=&catid=0&catcnt=0&catname=&sort=&pp=&vv=list&sid=&bw=&showTab=

Admin
Admin

Frosset :

Antal indlæg : 76
Medlem siden : 10/08/09
Geografisk sted : Danmark

https://kat-danmark.danskforum.net

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum