Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
3 deltagere
Side 1 af 1
Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
Min søde huskat Jasmin på 9 år har fået konstateret lever problemer, og skal derfor til at have speciel foder. Dyrlægen anbefaler Hills L/D, som er lavet til netop dette. Prisen hos dyrlægen er ekstrem høj, så derfor vil jeg høre om man kan købe dette foder (eller noget der er tilsvarende) et andet sted?
Håber I kan hjælpe :)
Håber I kan hjælpe :)
mummitrold81- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse
Sv: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
Du kunne evt. prøve at undersøge om de har det hos MedicAnimal.com eller Animal Medicines email@mail.animalmedicines.co.uk.de er noget billigere med deres varer end de danske dyrlæger.
Ellers gå ind på kattegale.dk og spørg der. Derinde er der noget mere aktivitet end her, og mange katte kloge mennesker.
Ellers gå ind på kattegale.dk og spørg der. Derinde er der noget mere aktivitet end her, og mange katte kloge mennesker.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Sv: Min kat har fået leverproblemer & skal nu have specielfoder- Hvor kan dette købes på den billigste måde???
Tak for dit svar :)
mummitrold81- Killing
- Frosset :
Antal indlæg : 2
Medlem siden : 28/09/11
Geografisk sted : Slagelse
Nu er det er dyrlægeserie, så den kan ikke bare sådan købes alle steder herhjemme... Men om du kan få den sendt fra England, det tør jeg ikke sige.. der er lidt at spare:
http://www.chemistdirect.co.uk/search_results.php?q=hills+i%2Fd&page=1&ty=general&cty=&catid=0&catcnt=0&catname=&sort=&pp=&vv=list&sid=&bw=&showTab=
http://www.chemistdirect.co.uk/search_results.php?q=hills+i%2Fd&page=1&ty=general&cty=&catid=0&catcnt=0&catname=&sort=&pp=&vv=list&sid=&bw=&showTab=
Lignende emner
» Hvor mange katte har du?
» Banner købes
» Kradsemiljø købes - Fra gulv til loft
» Hvor er Runa?
» Hvor meget fisk må kattene få?
» Banner købes
» Kradsemiljø købes - Fra gulv til loft
» Hvor er Runa?
» Hvor meget fisk må kattene få?
Side 1 af 1
Forumtilladelser: