Planer for det kommende år.
3 deltagere
Side 1 af 1
Planer for det kommende år.
Uha dem har jeg mange af. Selv om det kan være svært at spå om fremtiden tillader jeg mig alligevel at forvente følgende i det kommende år.
Sandra skal da have sit næste kuld med Dusty. Hun vil jo ikke parres med andre.
Athene skal jo også have et kuld til. Hun bliver den første der bliver parret.
Mette bliver boende som husets nye dronning. (hvis ikke jeg får andre ideer med hende).
I slutningen af nov. skulle der gerne komme 2 nye avlskatte hjem fra Holland. En smuk hunkilling og en mindst lige så smuk han.
Inglewood`s Gitte Planen er at de skal have killinger i 2011, både korthårede og langhårede håber jeg. Hannen hedder Felis Zitteli`s Xander.
De 2 gamle Thea og Babette hygger sig jo med henanden og killingerne som om de alle var deres egne.
Sandra skal da have sit næste kuld med Dusty. Hun vil jo ikke parres med andre.
Athene skal jo også have et kuld til. Hun bliver den første der bliver parret.
Mette bliver boende som husets nye dronning. (hvis ikke jeg får andre ideer med hende).
I slutningen af nov. skulle der gerne komme 2 nye avlskatte hjem fra Holland. En smuk hunkilling og en mindst lige så smuk han.
Inglewood`s Gitte Planen er at de skal have killinger i 2011, både korthårede og langhårede håber jeg. Hannen hedder Felis Zitteli`s Xander.
De 2 gamle Thea og Babette hygger sig jo med henanden og killingerne som om de alle var deres egne.
Sv: Planer for det kommende år.
Spændende - og ikke mindst lyder det spændende at du skal have 2 nye avlskatte hjem fra Holland.
Er det noget du vil fortælle mere om :D
Parringsplaner har jeg ikke så mange af lige pt. - Mine planer går på ny avlshan, :wee:
Er det noget du vil fortælle mere om :D
Parringsplaner har jeg ikke så mange af lige pt. - Mine planer går på ny avlshan, :wee:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Fortælle om, jo men hvad vil du gerne vide ud over race og hvornår de skal have killinger.
Ja det kunne jo være du ville fortælle om hvem de 2 avlsjatte - og vise os nogle billeder.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Min Burmilla-pige har jeg jo sat billede ind af og hankillingen er så lille at man ingenting kan se. Så det må vente.
Okay, så må vi jo bare vente til han er blevet noget større
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja, og kommer hjem. Til den tid skal i nok blive bombarderet med billeder. På udstilling skal de vel også de små.
Ja bombarder endelig så er jeg ikke den eneste der spammer
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Miss Ronski's skrev:Håber lidt på at disse 2 kunne forelske sig omkring juletid....
Mon ikke det skulle kunne lade sig gøre :jaaah: :jaaah: :jaaah:
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Håber dine planer bliver førdt ud i livet.
Jeg bliver altid den lille når jeg vil bestemme hvornår underet skal ske.
Jeg mener det skal ske første gang efter jul Hvad gør divaen, går i løb midt i dec. Næste løbetid 2 måneder efter. ØV Så blev det jo ikke ved juletid.
Jeg mener det skal ske første gang efter jul Hvad gør divaen, går i løb midt i dec. Næste løbetid 2 måneder efter. ØV Så blev det jo ikke ved juletid.
Babette skrev:Håber dine planer bliver førdt ud i livet.
:lol: ja d :lol: er jo lige netop det jeg mener :-) men een ting er sikkert - jeg tar ikke p-pillerne fra hende før efter den 14-15 november.... og egentligt havde jeg heller ikke tænkt mig, at lave et nyt kuld, før det kuld jeg har nu, er ude af døren..... så det kan jo godt have lange udsigter - men man ved jo aldrig :dans:
Lignende emner
» Planer om killinger?
» Hej fra en kommende kattemor
» Mine kommende killinger Sylvester og Karla
» og til sidst- RUSSEREN...kommende mor. sort sølv tortie blotched tabby bicolour...prinsessen
» Hej fra en kommende kattemor
» Mine kommende killinger Sylvester og Karla
» og til sidst- RUSSEREN...kommende mor. sort sølv tortie blotched tabby bicolour...prinsessen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum