Mine kommende killinger Sylvester og Karla
+5
Lylle My
perle3
Na´Zyia
Miss Ronski's
Karla
9 deltagere
Side 1 af 1
Mine kommende killinger Sylvester og Karla
Jeg glæder mig helt vildt til at få disse skønne kattekillinger hjem Jeg kan næsten ikke holde det ud.
Karla har fanget brormand Sylvesters hale.
Sylvester
Karla
Sylvester tager en sorgløs lur på retro kaffemaskinen
Karla har fanget brormand Sylvesters hale.
Sylvester
Karla
Sylvester tager en sorgløs lur på retro kaffemaskinen
Sv: Mine kommende killinger Sylvester og Karla
Hvor er de skønne Nogle gode billeder, hvornår kan du få dem hjem?
Kan godt forstå du glæder dig
Kan godt forstå du glæder dig
Gæst- Gæst
Jeg kan hente dem hos opdrætteren sidst i maj. Jeg har været og besøge dem to gange og det er bare så vildt som de udvikler sig.
Hvor er de dog skønne
Kan godt forstå du næsten ikke kan vente på at få dem hjem.... sådan nogle 12 uger+ ... til de er gamle nok til at flytte hjemmefra, de kan også godt være lange
Kan godt forstå du næsten ikke kan vente på at få dem hjem.... sådan nogle 12 uger+ ... til de er gamle nok til at flytte hjemmefra, de kan også godt være lange
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sylvester og Karla er af racen manx, men de har hale da jeg syndes det er bedst. :thihi: Er der andre manxkatteejere herinde?
Jeg tror faktisk ikke der er andre manxejere herinde
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
sikke nogen charmører de er de manxkatte er.
perle3- Udstillingskat
- Frosset :
Antal indlæg : 182
Medlem siden : 09/10/09
Geografisk sted : køge
Jamen, dér ER de jo, de herlige små babyer.
Så ER det altså Karla, du har som profilbillede. De er vel nok smukke, begge to.
TILLYKKE med dem. Jeg kan godt forstå, det er svært at vente på at få dem hjem.
Så ER det altså Karla, du har som profilbillede. De er vel nok smukke, begge to.
TILLYKKE med dem. Jeg kan godt forstå, det er svært at vente på at få dem hjem.
Åhhhhhh hvor er de dejlige kan godt forstå du ikke kan vente med at få dem hjem.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Sikken et par dejlige babymisser. Jeg kan godt forstå at tiden føles lang, indtil de kan komme hjem til dig. Men det er også dejligt, at have noget at glæde sig til.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Ih hvor er de skønne. Desværre er manx jo en ikke ret udbredt race, har får flere år siden kigget på dem, men det er så godt som umuligt at finde dem med stamtavle her hjemme, så skal man til udlandet - men dejlige er de, vores gamle nabo havde 2 kastrater på over 15 år uden haler, 2 skønne og dejlige katte. Hvilket jeg er sikker på dine skønheder også bliver
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Tak for jeres søde ord om mine misser. Ja mine er også uden stamtavle. For mig gør det ikke noget da jeg kun har valgt dem ud fra racens skønne temperament som kælekatte og jeg har jo også valgt mine imellem den 1/3 af killingerne som fødes med hale (det er pænest syndes jeg )
Men det er synd for racen at der vist kun er en manxopdrætter herhjemme tilbage som laver katte med stamtavler.
Men det er synd for racen at der vist kun er en manxopdrætter herhjemme tilbage som laver katte med stamtavler.
Hvor er de skønne begge to. Kan godt forstå ventetiden er lang.
Har aldrig nogensinde hørt om Manxkatte med hale... Det man forbinder med den race, det er jo netop den manglende hale.
Hvordan kan "opdrætter" sige det er Manxkillinger, når der ikke er stamtavle på forældrene.
Racekatte har stamtavle.
Hvordan kan "opdrætter" sige det er Manxkillinger, når der ikke er stamtavle på forældrene.
Racekatte har stamtavle.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Kattene er racerene manx. Opdrætteren har opdrættet racen i 35 år og har tidligere givet stamtavle på kattene. Hun er 77 år... (mener jeg) og orker ikke længere at udstille og har mest kattene til hygge nu.
Efter den engelske standart skal de vist være uden hale, men parrer man to haleløse manx så risikerer man at få sygelige defekter på rygsøjlen og i DK går Manxavlen på at avle sunde katte, så der bruger man manxkatte med hale i avlen. 1/3 af killingerne i kuldene fødes med hale.
Efter den engelske standart skal de vist være uden hale, men parrer man to haleløse manx så risikerer man at få sygelige defekter på rygsøjlen og i DK går Manxavlen på at avle sunde katte, så der bruger man manxkatte med hale i avlen. 1/3 af killingerne i kuldene fødes med hale.
Lignende emner
» De killinger som jeg har tilbage fra mine kuld 2009
» Mine katte
» Vil i se mine hunde?
» og til sidst- RUSSEREN...kommende mor. sort sølv tortie blotched tabby bicolour...prinsessen
» Mine 2
» Mine katte
» Vil i se mine hunde?
» og til sidst- RUSSEREN...kommende mor. sort sølv tortie blotched tabby bicolour...prinsessen
» Mine 2
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum