Billeder af Jackson
+5
Missis F
Lylle My
PiaH
Lizzie
lala1979
9 deltagere
Side 1 af 1
Billeder af Jackson
Hej Alle sammen
Så er Michael Jackson bare falden til'' Alt går bare så godt ham og Kenzo er bare så gode venner og de andre har også forstået at han bor her Så her er lidt billeder af ham
Han er sgu sååååå dejlig
Så er Michael Jackson bare falden til'' Alt går bare så godt ham og Kenzo er bare så gode venner og de andre har også forstået at han bor her Så her er lidt billeder af ham
Han er sgu sååååå dejlig
Sv: Billeder af Jackson
Hamn bliver nu smukkere og smukkere den lille steg
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Han er så dejlig.
Jeg glæder mig til at se, hvor flot han bliver som fuldvoksen.
Han er bare så sød
Hvor er det dejligt, at han er faldt så hurtigt til
Missis F- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1127
Medlem siden : 02/09/09
Geografisk sted : København
PiaH skrev:Hamn bliver nu smukkere og smukkere den lille steg
Mange Tak Pia Ja han gør så og så sød og fræk han er
Lylle My skrev: Han er så dejlig.
Mange tak Lylle My: Jaa det gør jeg også kan du tro
Ja Missis F: det er så godt Han ved godt hvor han skal putte henne da! Og hvor sengen er! Og så er han bleven helt vild med vores terrase, at når de andre er ude så skal han da også! Men når det blæser for meget så ''synes mor alser ikke han skal ud'' Og det forstår han ikke''Missis F skrev:Han er bare så sød
Mange tak for jeres søde kommentar om jackson
Dejligt at det hele går så godt ... og jeg kan høre du også har fundet ud af han er en lille frækkert - Fræk som en slagtehund
Kenzo har arvet det fra sin far... med at tage så godt imod... for da Lucky Look kom hjem, da tog han ham med det samme "i sin farv"... de 2 er simpelhen uadskillelige... de sover sammen... og vasker hinanden... og leger simpelhen så godt sammen
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja fræk det er han ''Sgu'' Og så kæle og charmtrold er han bestemt også da Nåå mor's Kenzo Han er så sød passer på ham osv.. Har et billede i skal se skal lige ligge det ind Hvor de spiser sammen ..Jeg er meget glad for ham og 'Han er bestemt også for mig'' For hvis han ikke kan se mig ''så kalder han'' I love himNa´Zyia skrev:
Dejligt at det hele går så godt ... og jeg kan høre du også har fundet ud af han er en lille frækkert - Fræk som en slagtehund
Kenzo har arvet det fra sin far... med at tage så godt imod... for da Lucky Look kom hjem, da tog han ham med det samme "i sin farv"... de 2 er simpelhen uadskillelige... de sover sammen... og vasker hinanden... og leger simpelhen så godt sammen
Her er så lige lidt billeder Kenzo og Jackson
Og hans nye skål jeg har købt idag Så har de hver deres Kun det bedste er til mine trolde og katte
Og hans nye skål jeg har købt idag Så har de hver deres Kun det bedste er til mine trolde og katte
Tillykke med din nye lille skat Lala, han er så sød og smuk. Gode billeder, jeg kan bedst li' det øverste, hvor han lissom folder poterne.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Super skønt at de finder så godt ud af det sammen...... de er så lækre begge 2
Tak Alicia Ja det er han bestemt ..Tak Ja også godt..Alicia skrev:Tillykke med din nye lille skat Lala, han er så sød og smuk. Gode billeder, jeg kan bedst li' det øverste, hvor han lissom folder poterne.
Miss Ronski's skrev:Super skønt at de finder så godt ud af det sammen...... de er så lækre begge 2
Tak Miss Ronski Vi er meget ''Glad for ham''Og det er han også for os.. Og kenzo også
Takker for han kom til verden
smuk kat :D
Dennis79- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 71
Medlem siden : 08/06/10
Geografisk sted : Vestjylland
Smaddergo'e billeder.
Det er sjovt... Når han sidder ned, ligner han næsten en fuldvoksen kat... Men når man så ser ham gå rundt - så kan man tydeligt se, at han stadig er en ranglet teenager, der bare er ude på sjov og ballade.
Skønne dreng.
Det er sjovt... Når han sidder ned, ligner han næsten en fuldvoksen kat... Men når man så ser ham gå rundt - så kan man tydeligt se, at han stadig er en ranglet teenager, der bare er ude på sjov og ballade.
Skønne dreng.
Lylle My: Ja Det kan det godt se ud som Men han er sgu så fræk'' så det han får og æde render han lige så hurtigt af Men han er en puttegøj og sover sammen med os i sengen Og det er dejligtLylle My skrev: Smaddergo'e billeder.
Skønne dreng.
Og mange tak..
Lignende emner
» Endelig kom de - nye billeder
» Michael Jackson i biografen fra imorgen
» Så blev Michael Jackson begravet
» Billeder af Mona :-)
» Billeder fra haven
» Michael Jackson i biografen fra imorgen
» Så blev Michael Jackson begravet
» Billeder af Mona :-)
» Billeder fra haven