At sætte billeder ind
+4
troldegaarden
Alicia
Na´Zyia
Admin
8 deltagere
Side 1 af 1
Sv: At sætte billeder ind
Der kan også trykkes på den "knap" der hedder Image.
Så kan man sætte url ind på billeder man har andre steder på nettet.
Prøv f.eks at højre klikke oppe på banneret hvor der står: Kat-Danmark - hyggeligt forum for alle der elsker katte.
Gå ned hvor der står: Egenskaber -
Der kopierer du så alt hvad der står ved: Sted
Når du har kopieret, SÅ trykker du på knappen Image, sætter dit link ind der og trykker OK
Denne forklaring er så hvis man bruger Mozilla Firefox - i Explorer hedder tingene noget andet. :|
Så kan man sætte url ind på billeder man har andre steder på nettet.
Prøv f.eks at højre klikke oppe på banneret hvor der står: Kat-Danmark - hyggeligt forum for alle der elsker katte.
Gå ned hvor der står: Egenskaber -
Der kopierer du så alt hvad der står ved: Sted
Når du har kopieret, SÅ trykker du på knappen Image, sætter dit link ind der og trykker OK
Denne forklaring er så hvis man bruger Mozilla Firefox - i Explorer hedder tingene noget andet. :|
Kommer man ind på imageshack når man trykker : host it
http://www.imageshack.us/
så er det det øverste link man skal kopiere.
Markeret med rødt.
http://www.imageshack.us/
så er det det øverste link man skal kopiere.
Markeret med rødt.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Må jeg spørge om man kan hendte billeder fra sin egen computer eller skal man ha dem liggende på nettet?
Du kan hente fra din egen pc
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Hvordan henter man dem fra sin egen pc?
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
PiaH skrev:Hvordan henter man dem fra sin egen pc?
Ja det kunne jeg også tænke mig at vide. Nu har jeg prøvet i denne tråd men det virker ikke.
Hov - jeg ku`
Jeg valgte det lille billede med disketten foran, så kommer der et host it symbol, og man kommer ind på imageSharck´s side, hvor man uploader sit billede, direkte fra ens com. - så blir det lavet om til en masse koder - en af dem hed noget med til forum, det kopierede jeg og satte herind... og vuptiiii
Jeg valgte det lille billede med disketten foran, så kommer der et host it symbol, og man kommer ind på imageSharck´s side, hvor man uploader sit billede, direkte fra ens com. - så blir det lavet om til en masse koder - en af dem hed noget med til forum, det kopierede jeg og satte herind... og vuptiiii
Okay, tak skal du ha'
- Frosset :
Når jeg trykker på Host an image: får jeg kun en lille rude frem, hvor der står gennemse og host it, når jeg har fundet billedet på min pc og trykker host it kommer der en helt nyt vindue frem.
Hvad gør jeg forkert ???
Hvad gør jeg forkert ???
Ikke noget - den ny rude er imageSharck´s side, hvor du igen skal uploade billedet fra din computer.Jeanette skrev:Når jeg trykker på Host an image: får jeg kun en lille rude frem, hvor der står gennemse og host it, når jeg har fundet billedet på min pc og trykker host it kommer der en helt nyt vindue frem.
Hvad gør jeg forkert ???
Jeg kan altså ikke få det til at virke
Når jeg har trykket oplaoad inde på IS så kommer der ikke noget billede op men denne besked aller øverst oppe
Sorry, but we've detected that unexpected data is received. Required parameter 'fileupload' is missing or your post is not multipart/form-data
Er der nogen der kan fortælle hvad der er galt.
Når jeg har trykket oplaoad inde på IS så kommer der ikke noget billede op men denne besked aller øverst oppe
Sorry, but we've detected that unexpected data is received. Required parameter 'fileupload' is missing or your post is not multipart/form-data
Er der nogen der kan fortælle hvad der er galt.
Når nu fik IS lov til lige at stå 15 min og billedet er loaded op . jeg har åbenbart en langsom putter.
Nu prøver jeg med et billed her inde
Uploaded with ImageShack.us
Nu prøver jeg med et billed her inde
Uploaded with ImageShack.us
Jeg kan godt sætte billeder ind ved hjælp af url/image.
Men hvad er det jeg skal vælge for at komme videre på imageSharck´s side for billedet er godt nok oploadet, men uanset hvad jeg vælger at trykke på for jeg ikke billedet langt her ind.
Men hvad er det jeg skal vælge for at komme videre på imageSharck´s side for billedet er godt nok oploadet, men uanset hvad jeg vælger at trykke på for jeg ikke billedet langt her ind.
du skal "markere" link nr 2 (til forum), trykke på knap nr 7 (billede) ovenover det tekstfelt du skriver i. højreklikke med musen og indsætte linket. tryk ok...
Under billedet er der en masse koder og du skal vælge den der hedder noget med forum. Den kode skal du kopier og så sætte den herind.
- Frosset :
Hmmmmm undrer mig over der under billedet står Uploaded with ImageShack.us
- Frosset :