Hund ætset af loppemiddel
5 deltagere
Side 1 af 1
Hunden Ludvig skulle bare af med lopperne, men fik ætset hele nakken. Firma bag loppemiddel ignorerer klage
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1362721.ece#ixzz0r7xXZTUV
Hunden Ludvig skulle bare af med lopperne, men fik ætset hele nakken. Firma bag loppemiddel ignorerer klage
Kilde: http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1362721.ece#ixzz0r7xXZTUV
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Hund ætset af loppemiddel
Du godeste hvor er det synd for den lille pus, og sikke et lorte fima der ikke vil tage det til sig, og dyrhospitalet burde bakke op om ejerne.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
PiaH skrev:Du godeste hvor er det synd for den lille pus, og sikke et lorte fima der ikke vil tage det til sig, og dyrhospitalet burde bakke op om ejerne.
Hvor har du ret Pia
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Na´Zyia skrev:PiaH skrev:Du godeste hvor er det synd for den lille pus, og sikke et lorte fima der ikke vil tage det til sig, og dyrhospitalet burde bakke op om ejerne.
Hvor har du ret Pia
Tak. Jeg syntes det er under al kritik af både firma og dyrhospital, det er ikke særligt troværdigt at de er sådan.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Hmm... Sikken et dyrehospital. Nu er jeg helt glad for dét råd, jeg gav en nybagt tamrotteejer på et andet forum. Hendes rotte støttede ikke på benet, og hun var ikke begejstret for sin dyrlæge (Hjørring Dyrehospital), efter at hendes hund havde været igennem flere nytteløse behandlinger... Derefter havde hun spurgt sin dyrehandler om råd - og så fik hunden det bedre. (hun fortalte ikke, hvad der havde været galt).
Det var da vist godt, jeg rådede hende til at se tiden an, og begynde at lede efter en bedre dyrlæge... For når de er så ligegyldige overfor en lille hunds lidelse, vil de nok heller ikke have den store medfølelse med en lille baby-rotte.
Det var da vist godt, jeg rådede hende til at se tiden an, og begynde at lede efter en bedre dyrlæge... For når de er så ligegyldige overfor en lille hunds lidelse, vil de nok heller ikke have den store medfølelse med en lille baby-rotte.
Lylle My skrev:Hmm... Sikken et dyrehospital. Nu er jeg helt glad for dét råd, jeg gav en nybagt tamrotteejer på et andet forum. Hendes rotte støttede ikke på benet, og hun var ikke begejstret for sin dyrlæge (Hjørring Dyrehospital), efter at hendes hund havde været igennem flere nytteløse behandlinger... Derefter havde hun spurgt sin dyrehandler om råd - og så fik hunden det bedre. (hun fortalte ikke, hvad der havde været galt).
Nej det var sikkert ikke meget hjælp hun kunne have fået der
Man skal sandelig godt nok se sig godt for... når man vælger dyrlæge.... og ikke altid stole blindt på hvad de siger eller gør.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jah, det er godt nok synd
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :