Kat-Danmark
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En gammel hund i ny sne

3 deltagere

Go down

En gammel hund i ny sne Empty En gammel hund i ny sne

Indlæg af Lylle My Lør 27 Nov - 20:43

Jeg fik LIIGE snuppet et par billeder hér i det tidlige morgenmørke, mens Thor var ude i haven. Dét stakkels gamle skravl kan desværre ikke gå sin daglige tur på Golfbanen eller gaden, sålænge der er sne- eller isglat - fordi han vælter og ikke kan rejse sig igen.
tired

Når vejret er mere egnet til gåture, sørger jeg altid for at have et lagen med i rygsækken, som jeg kan binde rundt om hans bagkrop og løfte ham i, hvis det skulle gå galt... Jeg har nemlig én gang været tvunget til at løfte den knap 40 kilo tunge hund i armene hele den lange vej hjem, fordi hans ryg gik i baglås efter et fald, så han ikke kunne gå - Det tog en time før vi var sikkert hjemme... Men med et lagen bundet som et "håndtag" omkring bagkroppen er det kun hans stolthed, der får et knæk. sarcastic_hand ding


Det var ikke så lidt sne, der dryssede ned:

En gammel hund i ny sne Billede063c


Thor elsker at sniffe rundt i sneen... men det kan nu godt være lidt besværligt, når ben og ryg er lidt stive i det:

En gammel hund i ny sne Billede070b


..og selvfølgelig snublede han... Så han blev liggende lidt og nød det bløde underlag:

En gammel hund i ny sne Billede077d


..og efter et kort hvil lykkedes det ham at komme op i siddende stilling igen. Alt i orden, han sku' bare lige ha' pusten:

En gammel hund i ny sne Billede073d


"Øhhh... mor, nu vil jeg faktisk gerne ind igen... Der er KOOOOLDT!"

En gammel hund i ny sne Billede080c


Ak ja, det er SØRME ikke let at blive gammel, når man stadig er en hvalp i sindet. :biggrin:
Lylle My
Lylle My
Kat-Danmark´s Æresmedlem *
Kat-Danmark´s Æresmedlem *

Frosset :
En gammel hund i ny sne Left_bar_bleue0 / 40 / 4En gammel hund i ny sne Right_bar_bleue

Antal indlæg : 1528
Medlem siden : 11/12/09
Geografisk sted : Aalborg

http://ih-dugladeverden.co.cc/

Tilbage til toppen Go down

En gammel hund i ny sne Empty Sv: En gammel hund i ny sne

Indlæg af Na´Zyia Lør 27 Nov - 22:47



Gode gamle Thor.... Stadig lige så dejlig som jeg husker ham ÅÅH


Ja, se du af at komme ind i varmen igen.... Det er ikke engang vejr at sende en hund ud i fnis
Na´Zyia
Na´Zyia
Moderator

Frosset :
En gammel hund i ny sne Left_bar_bleue0 / 40 / 4En gammel hund i ny sne Right_bar_bleue

Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg

Tilbage til toppen Go down

En gammel hund i ny sne Empty Sv: En gammel hund i ny sne

Indlæg af PiaH Lør 27 Nov - 23:09

Dejligt han stadig kan hygge sig i sneen selvom han er stiv i ryg og ben top
Dejlige billeder top
PiaH
PiaH
Storforbruger af Kat-Danmark
Storforbruger af Kat-Danmark

Frosset :
En gammel hund i ny sne Left_bar_bleue0 / 40 / 4En gammel hund i ny sne Right_bar_bleue

Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.

Tilbage til toppen Go down

En gammel hund i ny sne Empty Sv: En gammel hund i ny sne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum