Sikken en tragedie :'(
+2
Lizzie
Na´Zyia
6 deltagere
Side 1 af 1
Sikken en tragedie :'(
Husker i Sonja Emborg som blev myrdet.
Nu er hendes bror blevet dræbt i en bilulykke.
Åh, har nogle gange talt med deres mor... efter Sonja blev myrdet... hvordan skal hun endnu engang overkomme at leve videre
R.I.P Ulrik
Min dybeste medfølelse til familien
R.I.P Ulrik
Min dybeste medfølelse til familien
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Sikken en tragedie :'(
Nej det husker jeg ikke..
Men sender en masse varme tanker afsted til de efterladte.
Men sender en masse varme tanker afsted til de efterladte.
Jeg husker det ikke, men fandt det lige på nettet. Det må være helt overskueligt for den stakkels familie. Tænk at nogen skal udsættes for at miste to børn. Gad vide om de overhovedet har flere børn? Skrækkeligt.
Anne-Lykke Elling skrev:Jeg husker det ikke, men fandt det lige på nettet. Det må være helt overskueligt for den stakkels familie. Tænk at nogen skal udsættes for at miste to børn. Gad vide om de overhovedet har flere børn? Skrækkeligt.
- Frosset :
Jeg husker det godt, stakkels familie, det er tragisk.
Jeg sender masser af varme tanker til dem.
Jeg sender masser af varme tanker til dem.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Nej, det er ikke en sag jeg har hørt om. Men jeg kan ikke forestille mig noget værre end at miste et barn, og så endda miste 2.
Min nieces farmor har også mistet 2 børn. Den første søn druknede på vej hjem fra en bytur, og den anden brændte inde i sin lejlighed. Den anden søn boede i lejligheden over sin lillebror (min nieces far), som prøvede at sparke døren ind for at rede sin storebror. Jeg glemmer aldrig sorgen i hans øjne, fordi det ikke lykkedes ham.
Min nieces farmor har også mistet 2 børn. Den første søn druknede på vej hjem fra en bytur, og den anden brændte inde i sin lejlighed. Den anden søn boede i lejligheden over sin lillebror (min nieces far), som prøvede at sparke døren ind for at rede sin storebror. Jeg glemmer aldrig sorgen i hans øjne, fordi det ikke lykkedes ham.
Ja min egen far har også lagt 2 børn i graven.
Min halvbror (fra min far første ægteskab) han døde pludselig i 1995... 38 år gammel... rask og frisk den ene dag, næste dag døde han af hjertestop.
Min lillebror fik i 2005 en hjerneblødning,,, der var ikke noget at gøre.. sammen med min mor besluttede jeg at der skulle slukkes for respiratoren, han blev 43 år.
I lever videre i mit hjerte.
Min halvbror (fra min far første ægteskab) han døde pludselig i 1995... 38 år gammel... rask og frisk den ene dag, næste dag døde han af hjertestop.
Min lillebror fik i 2005 en hjerneblødning,,, der var ikke noget at gøre.. sammen med min mor besluttede jeg at der skulle slukkes for respiratoren, han blev 43 år.
I lever videre i mit hjerte.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum