Sikken et vejr vi havde på Amager
+2
PiaH
Anne-Lykke Elling
6 deltagere
Side 1 af 1
Sikken et vejr vi havde på Amager
Sikken et vejr vi havde i eftermiddag. Himmel og hav stod næsten ud i et, og der var hvidt på gaden, som var det sne. Nu skinner solen fra en skyfri himmel, og jeg har lige været en tur langs stranden med en veninde. Sikken en sommer.
Sv: Sikken et vejr vi havde på Amager
Hold da helt op, sikke da noget, men det ser nu flot ud afligevel
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
wooooooooooooow sikke en omgang hagl. Ja det må være mærkeligt at se på denne årstid ;-)
Hold da op !.... Ja, det er sandelig en "sjov" sommer vi har, det er som om det ikke rigtig vil blive til noget ... Og så efter den laaaaaaaange vinter, - øv hvor er det trist
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Ja, flot så det ud med det hvide, men nu vil vi gerne se lidt sol. Alle mine flotte planter på altanerne er utilfredse, ha, ha
Hoooold da op... Det kan jeg næsten ikke forstille mig, vi har sådan et lummert vejr hernede på Lolland ..
Tjah, når vi nu ikke kunne få en hvid JUL, så kan vi vel altid få en hvid JUNI.
Gudskelov skinner solen fra en skyfri himmel hér i Aalborg i dag... men det er da utrolig koldt for årstiden tidligt om morgenen, når jeg går med hunden. Jeg har da aldrig før været ude for, at jeg skulle have min varme vinterjakke på i midten af juli måned - det plejer at være T-shirten, der er fremme på den hér tid.
Jeg synes efterhånden, jeg er begyndt at lyde lidt ligesom min gamle oldemor, da hun i sin tid sad på plejehjemmet og mimrede: "Ak ja, verden er af lave."
Gudskelov skinner solen fra en skyfri himmel hér i Aalborg i dag... men det er da utrolig koldt for årstiden tidligt om morgenen, når jeg går med hunden. Jeg har da aldrig før været ude for, at jeg skulle have min varme vinterjakke på i midten af juli måned - det plejer at være T-shirten, der er fremme på den hér tid.
Jeg synes efterhånden, jeg er begyndt at lyde lidt ligesom min gamle oldemor, da hun i sin tid sad på plejehjemmet og mimrede: "Ak ja, verden er af lave."
Ja, i dag er det skønt vejr på Amager, men halvkoldt i skyggen, så det er ikke til bare ben endnu. Du har ret Lylle, det er et underligt vejr vi har fået efterhånden.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum