Karneval i Aalborg
4 deltagere
Side 1 af 1
Karneval i Aalborg
Der vil jeg lige straks tage ind Er der andre der skal afsted?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Karneval i Aalborg
Nej, har faktisk aldrig været derinde trods jeg jo bor tæt på, men næste weekend så skal jeg tratrionen tro til Hjallerup marked :-)
MVH
Gitte
MVH
Gitte
Sacala skrev:Nej, har faktisk aldrig været derinde trods jeg jo bor tæt på, men næste weekend så skal jeg tratrionen tro til Hjallerup marked :-)
MVH
Gitte
Det var da godt nok underligt du aldrig har været derinde Gitte
jeg håber også turen går til Hjallerup marked for mig næste weekend
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Ja gemalen og jeg snakkede faktisk om det da han kom hjem fra job i dag, hi hi han har heller aldrig været der trods han også er vokset op kun 20 km fra byen *ss*
Men Hjalleruo marked er noget vi fast gør, fredag er det en tur for kun Claus og jeg, mens lørdag har vi børnene med, madpakker og godt humør.
MVH
Gitte
Men Hjalleruo marked er noget vi fast gør, fredag er det en tur for kun Claus og jeg, mens lørdag har vi børnene med, madpakker og godt humør.
MVH
Gitte
Sacala skrev:Ja gemalen og jeg snakkede faktisk om det da han kom hjem fra job i dag, hi hi han har heller aldrig været der trods han også er vokset op kun 20 km fra byen *ss*
MVH
Gitte
Og han har heller aldrig... nej ved i nu hvad
Det kan være vi ses til Hjallerup
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Jeg har været til karneval 1 gang i mit liv, i København, og det siger mig absulut intet.
Markeder vil meget hellere.
Markeder vil meget hellere.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Jeg gjorde, som jeg plejer... Snuppede min gamle klapvogn, der nu kun bliver brugt som indkøbsvogn, og travede ind til byen for at købe ind... og samtidig kunne jeg synet af alle de sjove typer, der fiser rundt derinde
Det er trods alt ikke hver dag, man ser en romersk centurion i følgeskab med Føtex, Aldi og Netto (tre ungersvende iført dragter lavet af de tre forretningers plastikposer), eller alle de ansatte i TDC's forretning stå og danse både ude og inde i forretningen iført nudist-kostumer.
..men jeg var nu glad, fordi min søn ikke gad tage derind. Jeg hørte ambulancen rykke ud 12 gange i løbet af den tid, jeg var derinde.
Det er trods alt ikke hver dag, man ser en romersk centurion i følgeskab med Føtex, Aldi og Netto (tre ungersvende iført dragter lavet af de tre forretningers plastikposer), eller alle de ansatte i TDC's forretning stå og danse både ude og inde i forretningen iført nudist-kostumer.
..men jeg var nu glad, fordi min søn ikke gad tage derind. Jeg hørte ambulancen rykke ud 12 gange i løbet af den tid, jeg var derinde.
Synes da det er såååå hyggeligt at gå derinde.... Deltager ikke i "løjerne" længere, men kan godt lide at gå rundt og nyde stemningen.... samt tage en masse billeder
Var så heldig at løbe på min søn og svigerdatter.. og deres kammerat.
Var så heldig at løbe på min søn og svigerdatter.. og deres kammerat.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Sikke da en flok autonome rødder, Na'Zyia.
Ja, det er en pragtfuld stemning, der var i byen. Jeg gik også med et dumt grin klitret fast til mit ansigt over al den livsglæde og alle de fantasifulde udklædninger. Pragtfuldt syn.
Sidste år så jeg de hér små feer, det slæbte rundt på en MEGET tung taske fuld af klirrende flasker på vej ind mod byen. De var allerede GODT beduggede, og den ene var så tissetrængende, at hun næsten ikke kunne holde sig.
Oppe ved Netto bad hun om lov til at låne toilettet, men det kunne SANDELIG ikke bevilliges... så hun var nødt til at hive trusserne ned og sætte sig midt på fortovet udenfor.
En gammel dame, der gik forbi på den anden side af gaden så temmelig forarget ud... Men hvad søren skulle den stakkels pige ellers have gjort?
Jeg SYNES nu nok, Netto kunne have lånt toilettet ud for dén ene gangs skyld... De havde jo selv solgt alt det sprut, der havde fyldt pigens blære til bristepunktet.
Ja, det er en pragtfuld stemning, der var i byen. Jeg gik også med et dumt grin klitret fast til mit ansigt over al den livsglæde og alle de fantasifulde udklædninger. Pragtfuldt syn.
Sidste år så jeg de hér små feer, det slæbte rundt på en MEGET tung taske fuld af klirrende flasker på vej ind mod byen. De var allerede GODT beduggede, og den ene var så tissetrængende, at hun næsten ikke kunne holde sig.
Oppe ved Netto bad hun om lov til at låne toilettet, men det kunne SANDELIG ikke bevilliges... så hun var nødt til at hive trusserne ned og sætte sig midt på fortovet udenfor.
En gammel dame, der gik forbi på den anden side af gaden så temmelig forarget ud... Men hvad søren skulle den stakkels pige ellers have gjort?
Jeg SYNES nu nok, Netto kunne have lånt toilettet ud for dén ene gangs skyld... De havde jo selv solgt alt det sprut, der havde fyldt pigens blære til bristepunktet.
Lylle My: Det er da nogle nydelige unge mennesker
Helt ærligt, hvad skulle der gå af Nette for at låne hende et toilet... VorHerrebevares
Helt ærligt, hvad skulle der gå af Nette for at låne hende et toilet... VorHerrebevares
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum