Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.
+3
Miss Ronski's
Lizzie
Na´Zyia
7 deltagere
Side 1 af 1
Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.
Synes denne skal her ind, for jo flere der ser den
3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.
3 voksne Burmesere er natten til mandag blevet stjålet fra en velrenommeret opdrætter af burmesere i Sulsted nord for Aalborg.
Det drejer sig om en blå burmeser avlshan, en lilla burmeser hun og en chokolade hun. Kattene er meget kælne og kontaktsøgende, og vil derfor evt. nemt kunne sælges videre. Kattene er chippet og vil derfor altid kunne identificeres.
Hvis nogen skulle kende til nogen, som er kommet i besiddelse af disse katte, eller som eventuelt får tilbudt at købe en eller flere af disse katte uden stamtavle, kontakt da venligst et af bestyrelsesmedlemmerne BB-klubben. Adresser og tlf. findes på www.bb-klubben.dk eller undertegnede.
På forhånd tak!
Helle Høybye
Tlf. 76 31 20 19
Mo. 22 44 20 21
3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.
3 voksne Burmesere er natten til mandag blevet stjålet fra en velrenommeret opdrætter af burmesere i Sulsted nord for Aalborg.
Det drejer sig om en blå burmeser avlshan, en lilla burmeser hun og en chokolade hun. Kattene er meget kælne og kontaktsøgende, og vil derfor evt. nemt kunne sælges videre. Kattene er chippet og vil derfor altid kunne identificeres.
Hvis nogen skulle kende til nogen, som er kommet i besiddelse af disse katte, eller som eventuelt får tilbudt at købe en eller flere af disse katte uden stamtavle, kontakt da venligst et af bestyrelsesmedlemmerne BB-klubben. Adresser og tlf. findes på www.bb-klubben.dk eller undertegnede.
På forhånd tak!
Helle Høybye
Tlf. 76 31 20 19
Mo. 22 44 20 21
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Sv: Efterlysning -3 Burmesere stjålet i Sulsted nord for Aalborg.
Utroligt .... Kan snart ikke finde ord for hvad jeg syntes om folk der kan finde på sådan noget ...
Der findes ingen ord, og kalde dem dyr er synd for dyrene.
Det er mig til stadighed en gåde at folk ikke kan have deres ting og dyr i fred.
Jeg håber misserne kommer hjem igen og tyven får sin straf.
Det er mig til stadighed en gåde at folk ikke kan have deres ting og dyr i fred.
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
PiaH skrev:Der findes ingen ord, og kalde dem dyr er synd for dyrene.
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
Forb...... tyveknægte... Kunne de ikke have nøjes med at tømme huset for døde værdier? Det løber mig altid koldt ned ad ryggen, når jeg hører om folk, der får stjålet deres dyr. Tænk, hvis det skete for én selv? Jeg tror, jeg ville blive vanvittig af fantasier om, hvad dyret mon måtte gennemgå.
Men der er da et håb, når de er chippede... Jeg så i en Facebookgruppe om forsvundne dyr, at der var en kvinde, der havde mistet sin kat... Senere skrev hun, at nu var den hjemme igen... Den familie, der havde "taget den til sig", havde bragt den til et dyrlægecheck, og efter at have set kattens øremærke satte dyrlægen sig i forbindelse med den rigtige ejer... Familien, der havde haft katten boende, påstod, at de bare havde "passet på den, fordi den ikke kunne finde hjem".
IDIOTER!!!
Men der er da et håb, når de er chippede... Jeg så i en Facebookgruppe om forsvundne dyr, at der var en kvinde, der havde mistet sin kat... Senere skrev hun, at nu var den hjemme igen... Den familie, der havde "taget den til sig", havde bragt den til et dyrlægecheck, og efter at have set kattens øremærke satte dyrlægen sig i forbindelse med den rigtige ejer... Familien, der havde haft katten boende, påstod, at de bare havde "passet på den, fordi den ikke kunne finde hjem".
IDIOTER!!!
hejsa nej hvor jeg føler med hende som har disse katte jeg ved jo selv hvordan jeg har det. Hvordan kan folk dog være så onde og lede de skulle skisme have nogle bølle bank
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted
Ja det er utrolig hvad folk kan finde på, mistede jo selv min gamle NFO på samme måde, heldigvis blev han fundet efter kun 2½ døgn - men dem der tog ham fik bare en advarsel af politiet da der var tale om en teenage knægt og hans afstumpede far
MVH
Gitte
MVH
Gitte
ja jeg er ved af brækker mig over hvor lidt vi gør for vores dyr her i Danmark. Når man sidder og ser de animal rescue osv som de viser på animale planet så sidder jeg godt nok med en flov smage over hvor lidt politikerene tænker på vores dyr i lille DK. Der skulle indføres sådan noget herhjemme hvor man kunne få nogle ordenlige straffe. Men hele vores retssystem er til grin synes jeg.
Når en mand kan få ½ år for at sexmisbruge et barn, så bliver jeg skisme også harm.
Så kan man da kun ryste på hovdet
knus tina
Når en mand kan få ½ år for at sexmisbruge et barn, så bliver jeg skisme også harm.
knus tina
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted
Forfærdeligt at der er nogen der kan finde på at stjæle andre folks dyrtina1973 skrev:ja jeg er ved af brækker mig over hvor lidt vi gør for vores dyr her i Danmark. Når man sidder og ser de animal rescue osv som de viser på animale planet så sidder jeg godt nok med en flov smage over hvor lidt politikerene tænker på vores dyr i lille DK. Der skulle indføres sådan noget herhjemme hvor man kunne få nogle ordenlige straffe. Men hele vores retssystem er til grin synes jeg.
knus tina
Jeg tænker på de arme mennesker som har mistet deres katte og ikke ved hvad der er sket med dem straffen er latterlig her hjemme hvis de ellers bliver fundet
Gæst- Gæst
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum