ups så kom der en mis mere
+5
Pinkie
PiaH
Miss Ronski's
Na´Zyia
tina1973
9 deltagere
Side 1 af 1
ups så kom der en mis mere
hejsa ja nu kom min mand hjem med en Nfo hunkat på 1½ år i går hun havde boede ved en psykiske syg kvinde som ikke magtede hende, da hun var blevet skilt og boede nu i en lille lejlighed. Og Pjuske som hun er blevet døbt var vant til andre katte da hu havde af 3 andre som x manden beholde. Så nu er der så 10 stk herhjemme men tror mig jeg elsker dem alle og de har et godt katteliv her .
vil så gerne vise jeg alle mine dejlige misser men kan ikke finde ud af det da mine billeder er for store desværre
Her kommer billederne af alle kattene.
Mvh.
na'Zyia
vil så gerne vise jeg alle mine dejlige misser men kan ikke finde ud af det da mine billeder er for store desværre
Her kommer billederne af alle kattene.
Mvh.
na'Zyia
Sidst rettet af Na´Zyia Tors 20 Maj - 12:41, rettet 1 gang (Reason for editing : Der skulle sættes billeder ind for Tina)
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 58
Medlem siden : 19/03/10
Geografisk sted : Thisted
Sv: ups så kom der en mis mere
Tillykke med endnu en pelsklump
Glæder mig til at se billeder af hende (du sender dem bare, så skal jeg nok gøre dem mindre)
Glæder mig til at se billeder af hende (du sender dem bare, så skal jeg nok gøre dem mindre)
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
tak det er bare godt du er så computer snild for jeg er da så dorsk til det hihi
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
tina1973 skrev:tak det er bare godt du er så computer snild for jeg er da så dorsk til det hihi
Vi finder ud af det
men de billeder du har sendt, de er meget små.... så dem vil jeg ikke gøre mindre
Har du ikke originalerne ?
Na´Zyia- Moderator
- Frosset :
Antal indlæg : 4498
Medlem siden : 16/08/09
Geografisk sted : Aalborg
her kan i allesammen se mine dejlig misser som jeg elsker over alt på jorden ;O)
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
rettelse til min nye kat har lige fået at vide det ikke er nfo men en blandingskat nogle med et knæk på næsen så er dejlig blandingsmis måske Mco men det gør hende bestemt ligeså skøn i mine øjne
tina1973- Katte-Dronning
- Frosset :
Så mange dejlige katte på et sted, de er skønne
PiaH- Storforbruger af Kat-Danmark
- Frosset :
Antal indlæg : 864
Medlem siden : 10/04/10
Geografisk sted : Skanderborg.
Dejlige katte du har.Tillykke med den nye
Pinkie- Katte-Dronning
- Frosset :
Antal indlæg : 64
Medlem siden : 15/08/09
Geografisk sted : Nordjylland
Hvor er det en skøn flok at have gående i huset. Det må være pragtfuldt, at ligemeget, hvor man befinder sig, så er der altid en blød og lækker pelsklump at nusse med.
Hvis du er på facebook, kan du klare problemet meget enkelt... Facebook formindsker nemlig automatisk de billeder, du uploader dér - så hvis du højreklikker på ét af de billeder, du har liggende der, så kan du gå ned og venstreklikke på "kopier billedets webadresse".
Dérefter trykker du på "image"-knappen hér i forummet, og kopierer webadressen ind dér ved at højreklikke på tekstboksen - derefter går du ned og ventreklikker på "Indsæt".
Så skal du bare som sædvanelig trykke "OK", og så er billedet der... i en passende størrelse.
tina1973 skrev:vil så gerne vise jeg alle mine dejlige misser men kan ikke finde ud af det da mine billeder er for store desværre
Hvis du er på facebook, kan du klare problemet meget enkelt... Facebook formindsker nemlig automatisk de billeder, du uploader dér - så hvis du højreklikker på ét af de billeder, du har liggende der, så kan du gå ned og venstreklikke på "kopier billedets webadresse".
Dérefter trykker du på "image"-knappen hér i forummet, og kopierer webadressen ind dér ved at højreklikke på tekstboksen - derefter går du ned og ventreklikker på "Indsæt".
Så skal du bare som sædvanelig trykke "OK", og så er billedet der... i en passende størrelse.
Tillykke med den nye mis.
Alicia- Kat-Danmark´s Æresmedlem *
- Frosset :
Antal indlæg : 1030
Medlem siden : 11/10/09
Geografisk sted : Havndal, 25 km nord for Randers
Lignende emner
» Den her jul og 2 mere - så er det slut :-O
» Ikke mere sne...
» Kan det siges mere tydeligt
» Katten knytter sig mere til dig, hvis...?
» Ikke mere sne...
» Kan det siges mere tydeligt
» Katten knytter sig mere til dig, hvis...?
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum